"Langa gitme...hayır" "LANGA!?"Yattığım pozisyondan hızlıca kalkıp telaşla yerimde doğruldum.Evet,odamda olduğuma bakarsak bu bir rüyaydı.Dün kardeşlerime okuduğum Cindirella hikayesine baya kapıldığımı gördüğüm bu rüyadan çıkarabilirim sanırım.Evet,ben Cindirella'ydım ve şey...Langa da prens?Ehh sanırım bundan kimseye bahsetmeyeceğim.Zaten garip bir rüyaydı.
Bu düşüncelerimi geride bırakıp Langa'ya her zamanki buluşma yerimize gelmesini söyleyen bir mesaj attım.Bu gün hava güneşliydi ve kaykay kaymak için gayet güzeldi.Hızlıca hazırlanıp kaykayımı aldım ve annemlere veda edip buluşma yerimize doğru gitmeye koyuldum.Geldiğimde kimsenin olmadığını görmemden ilk gelen olduğumu anlayınca zaferle gülümsedim.Yaklaşık 3 dakika sonra da Langa gelmişti zaten.
Her zamanki el hareketimizi yaptıktan sonra S'e doğru kaymaya başladık.
O zaman zarfında bir konuşma başlatmak istedim.
"Hâlâ Adam'ı yendiğine inanamıyorum Langa,sen gerçekten inanılmaz birisin!"
"Hadi ama Reki Adam'la olan son yarışında tekerleklerin kopmasa sende onu yenmek üzereydin zaten,kendini bu kadar küçümseme."
Sustum.Zaten S'e gelmiştik.Ama nedense etraf her zamankinden daha da kalabalıktı.Herkes bir yere toplanmış yazı yazıyor gibi gözüküyordu.Tam o sırada gözüme birkaç kez asılan posterlerden biri çarptı.Langaya baktım,meraklı gözlerde okumam için bana bakıyordu.Seslice okumaya başladım.
"Kaykay severlerin dikkatine,Tokyo arası kaykay yarışları başlamaktadır.Yarışmak için kaydınızı yaptırın ve sizde yarışmacılardan biri olun."
Cümlemi bitirdiğim an Joe Cherry ve Miya yanımıza geldi.
-
Biraz kısa oldu kusura bakmayın diğer bölümleri daha uzun yaparım. :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SK8 the Infinity 2. Sezon[Fanfic]
FanfictionSk8 The Infinıty kaldığı yerden devam ediyor!