12

2.7K 153 101
                                    

user8, ve diğer 3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

user8, ve diğer 3.829 kişi bu gönderiyi beğendi.

kpopnews: vogue korea lisa ve jungkook'u instagram üzerinden takibe aldı!

yorumlar:

user52: net işbirliği.

user54: offf offf offf bıktım lis///kook'dan ya.

user112: heycan bastı acaba ne gelicek
user554: vogue bir dergi olduğuna göre kesin dizi gelicek.

user0: heycandan ölcem

user462: oppa o kızla seni aynı karede görürsem bu ilişki burada biter!

user23: lisa cok güzeldin kendini jungkook ile harcıyorsun...

user90: bekliyoruz bir şeyler hadi bakalım

user41: taelice ve jenkook shipper ben: 👁👄👁

nefret yorumları azalıyordu sanki herkes kabullenmeye başlamıştı. yorumları birazcık daha kaydırıp sıkıntı ile telefonu kapadım. cidden herkes sevgili olduğumuzu düşünüyordu. sevgili değiliz diye yemin etsek dahi inanmayan olacaktı. dün jungkook ile dönüş yolu sessiz geçmişti. beni evime bırakıp büyük ihtimalle kendi evine gitmişti. dünün yorgunluğu hâlâ üstümdeydi.

oturduğum koltukta sıkıntıdan şekilden şekile girerken, telefonumdan gelen bildirim sesi tüm odayı doldurdu. telefonumu elime alıp bildirim panelinden kim olduğuna baktım. jungkook.

jeonjungkook:
çekimleri bana öncesinde bakmam için atmışlar.
sana gelmiş mi?

lalalalisa_m:
hayır.
bana hiç bir şey gelmedi

jeonjungkook:
istersen tabii
bana gelip bakabilirsin

lalalalisa_m:
olabilir
evin hâlâ aynı mı?
yoksa taşındın mı?

jeonjungkook:
aynı, taşınmadım

lalalalisa_m:
yarım saate ordayım!

telefonumu kanepeye hızlıca bırakıp odama doğru koştum. üzerime askılı neon yeşili bir crop, altıma siyah yüksek bel kot şort ve son olarak üzerime bol siyah bir gömlek giyip iliklerini kapatmadım. şifonyer çekmecemden güneş gözlüğü ve maske alıp bir taxi aradım.

merdivenlerden hızlı adımlarla inip dışarda taxi bekledim. jungkook, sasaeng'ler ve dispatch'dan dolayı şehrin biraz dışında uzak bir villada oturuyordu.

taxi'yi görmemle, tanınmamak için başımı eğip taxi'ye doğru yürüdüm. arka koltuğa oturup adresi taxi'ciye anlattım. taxi hareketlenince başımı cama yaslayıp yolları izlemeye başladım.

yarım saat-bir saat sonra jungkook'un evine yakın bir yol kenarında durdurup, ücreti ödeyip taxi'den indim. hızlı adımlarla jungkook'un evinin yolunda ilerliyordum. sevgili olduğumuz dönemler cok fazla buraya gelirdim. eski zamanları özlüyordum galiba...

karşımda duran büyük beyaz villaya doğru ilerleyip kapıyı çaldım. kapı açılmayınca zile ard arda basmaya başladım. iki dakika sonra kapı açılınca karşımda saçları dağılmış, eşofmanlı, üzerindede hiç bir şey olmayan jungkook karşımdaydı. üzerinde hiç bir şey olmadığındam dolayı gözlerim direkt kaslarına kaydı. bu cocuk ne yapıyorduda böyle formda kalıyordu. etkileyici bir vücudü vardı. resmen hipnoz olmuştum.

jungkook, elini çeneme koyup kafamı kaldırınca bakışlarım jungkook'un vücudundan, gözlerine çıktı. piç piç gülüyordu.

"heralde sevdin vücudumu." deyince elini tutup çenemden çektim. "hayır, karşıma böyle çıkınca anlık şok işte. ayrıca geleceğimi biliyordun niye böylesin. insan üstüne bir şey giyer." karnından ittirip içeriye girdim. eşyaların yeri hâlâ aynıydı. jungkook gülerek kapıyı kapattı ve arkamdan geldi. "sanki görmediğin şey lalisa." gözlerimi büyütüp ona döndüm. terbiyesiz çocuk.

"eee hadi fotoğraflar nerede?" jungkook iki elinide beline koyup bana baktı. "masanın üstünde bakabilirsin." koltuğa oturup masanın üzerindeki bilgisayara baktım.

çok güzellerdi. ve çok samimi resimler. aşık olmuş gibi baktığım fotoğrafları kaydırıyordum. cidden şaheserdi bu resimler. yanımda hissettiğim hareketlenme ile o tarafa döndüm. jungkook ile burun buruna gelmiştik. gözlerimi kırpıştırıp, çekilecekken jungkook elini belime koyup çekilmemi engelledi.

sakin, naif bir ses tonu ile konuştu "neden bize son bir şans vermiyorsun lisa?" ses tonu cidden beni çıldırıyordu. sesi bu dünyadaki en harika şeydi. "jungkook, neden bunları konuşuyoruz" diye mırıldandım gözlerimi başka tarafa kaçırıp. "seni ne kadar çok sevdiğimi cidden göremiyor musun?" ben sessiz kalınca cümlesine devam etti "beni sevmediğini söyle, söz veriyorum çekimler yayınlandıktan sonra karşına bile çıkmayacağım." karşıma bile çıkmayacak mıydı onu seviyordum evet ama bu ilişki ikimizede zarar veriyordu.

gözlerimi kapatıp ağzımdan kelimelerin dökülmesine izin verdim "seni sevmiyorum jungkook"


gidişat nasıl?

beğenmediğiniz yerler var mı?

finale yaklaştıkk!!<3

𝖒𝖔𝖒𝖊𝖓𝖙𝖘 {𝘭𝘪𝘴𝘬𝘰𝘰𝘬}✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin