Το επομενο πρωι πεταγα απο τη χαρα μου. Ετρεξα πανω στα κοριτσια και τους τα ειπα ολα!!! Ξαφνικα δυνατες τσιρηδες χαρας αντιχησαν σε ολη την πολυκατοικια.
Δ: Στο 'πα! Δεν στο 'πα?? Τσιρηζε χαρουμενη
Μ: Αχχχ...τελεια !! Καιρος ηταν...
Η ωρα περασα χωρις να το καταλαβουμε. Μεχρι που... ντριιιιιννν...το κινητο μου χτυπησε. Ηταν ο Στεφανος.
Σ: Γεια σου μωρακι μου
Ε: Γεια σου αγαπη μου
Σ: Πριγκιπησσα(πριγκιπησσα?? Ακουσα καλα?? Μολις με ειπε πριγκιπησσα!! Αχχχ...η καρδια μου ειχε κανει φτερα ειχε φυγει απο τη θεση της) θα ηθελες να βγουμε αποψε??
Προσπαθησα να μην ουρλιαξω οποτε ειπα οκ αγαπη μου
Σ: Οκ μωρακι μου θα περασω κατα τις 10
Ε: Οκ ζωουλα μου φιλια. Εκλεισα το τηλεφωνο και τα κοριτσια πανω που ειχαν ηρεμησει αρχισαν να ξανατσιρηζουν. Πω πω πω αναφωνησα. Ηταν κι'ολας 8!! Επρεπε να ετοιμαστω. Εκανα ενα κρυο μπανιο, ισωσα τα μαλλια μου και εβαλα ενα κοντο φορεμα κολλητο πανω μου. Εβαλα μπολικη μασκαρα ενα ροζ πολυ εντονο κραγιον και ρουζ. Εβαλα κατι μαυρα ψηλα τακουνια που μου ειχε παρει η αδερφουλα μου η Μαγδα. Κοιταξα το ρολοι ηταν 10 παρα 25 ανεβηκα στον πανω οροφο για να δω αν τα κοριτσια ηταν ετοιμα. Η Δημητρα ειχε ισιωσει τα μακρια ξανθα μαλλια της και ειχε φορεσει μια κοντη φουστα με μια κοντη μπλουζα. Η Μυρτω ειχε σγουρινει τα κοκκινα μαλλια της και ειχε φορεσει ενα κοντο φορεμα. Ειμασταν ετοιμες!! Κατεβηκαμεκαι μπηκαμε στο αυτοκινητο. Επειτα απο 20 λεπτα ειχαμε φτασει. Μπηκαμε και μεσα και ομολογω οτι δεν μου πηρε πολυ ωρα για να εντοπισω τν Στεφανο. Κατευθυνθηκα προς το μερος του. Εκεινος με πηρε αγκαλια και κλειδωσε τα γυμνασμενα χερια του γυρω μου και αρχησε να μου γνωρηζει τους φιλους του, τον Γιωργο και τον Στελιο. Ο Γιωργος ηταν ψηλος καστανος με ωραια ματια αλλα ποτε δν θα γινοταν κατι μεταξυ μας, και ο Στελιος ψηλος ξανθος και γυμνασμενος.Ο Στελιος με τν Μυρτω εκανα γρηγορα παρεα. Το ιδιο και ο Γιωργος με τν Δημητρα. Χαρικα που οι φιλες μου ηταν ευτυχισμενες. Ξαφνικα ηρθε ενας αγνωστος κοντα μου και με τραβηξε να χωρεψουμε. Προσπαθησα να αντισταιω αλλα δν με αφησε. Τοτε ενιωσα ενα χερη να με τραβαει. Ηταν ο Στεφανος.
Σ: Μην την ακουμπας
??: Μπαα...γιατι??
Τοτε ο Στεφανος του εδωσε μια μπουνια στο προσωπο με πηρε απο το χερη και με εβαλε στο αυτοκινητο, και με πηγε σπιτι. Μπηκαμε μεσα. Ο Στεφανος καθησε στν καναπε και εγω κουλουριαστηκα διπλα του. Εκεινος με το αριστερο χερη μου χαιδευε τα μαλλια και με το αλλο το μαγουλο
Ε: Σε ΑΓΑΠΩ
Σ: Και εγω πριγκιπησσα μου
Τοτε εσκυψε και με φιλησε. Φιλιομασταν για 10 λεπτα. Επειτα ξαπλωσα στη ζεστη αγκαλια του και αποκοιμηθηκα...
Λοιπον ελπιζω να σας αρεσε. Τι λετε να γινει με τον αγνωστο απο το μπαρ?? Αυτο το κεφαλαιο το αφιερονω στην αδελφικη μου φιλη Μαγδα που μου εχει σταθει παντου !! Μωρακι μου σ'αγαπω! Πολλα φιλια σε ολους σας ευχαριστω που διαβαζετε τν ιστορια μου τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο!!
YOU ARE READING
Ετσι στα ξαφνικα....σε Ερωτευτικα
RomanceΓεια σας με λενε Ευα και ειμαι 18 χρονων. Οι σπουδες ξεκινησαν και ειναι μια ευκαιρια ν βρω τον ερωτα της ζωης μου!! Θα τ καταφερω ή θα κλειστω στν εαυτο μου? Σε αυτα τα κεφαλαια θα λυπηθουμε θα χαρουμε μα πανω απο ολα θα υπαρξει ενας ξαφνικος ερωτα...