Λιγες ωρες πριν το πανεπιστημιο

575 23 7
                                    

Ο ηχος τ ξυπνητηριου μου με ξυπνησε. Ηταν 7:00!! Η πρωτη ωρα ξεκινουσε στις 8:15, ειχα ακομα πολυ ωρα για να ετοιμαστω. Σηκωθηκα, εφτιαξα πρωινο και πηρα τηλεφωνο τα κοριτσια,τν Μυρτω και την  Δημητρα. Επρεπε ν συνεννοηθουμε τι ωρα θα φευγαμε.
Ε:Μυρτουλα μου ξυπνησες??
Μ:ναι αλλα η Δημητρα....θα της παρει λιγο χρονο
Ε:Προσπαθησε να την σηκωσεις
Μ:οκ! Θα βακω τα δυνατα μου δεν υποσχομαι τιποτα χαχαχα.Τι λες να παμε για ενα καφε? Πριν αρχησει η μαθηση??
Ε:χαχαχα... οκ τι λες κατα τις 7:45??
Μ:ναι οκ
Εκλεισα το τηλεφωνο και τελειωσα γρηγορα το πρωινο μου. Ειχα πολλα να κανω. Αρχικα ομως εκανα ενα κρυο μπανιο για να ξυπνησω γιαβτα καλα!! Ισιωσα τα μαλλια μου και εβαλα ενα αμανικο μπλουζακι και ενα τζιν(μην εκανα εμφανιση με σορτσακι και με εκραζαν). Ειδα τ ρολοι ηταν 7:35. Πηρα την τσαντα και εβαλα μεσα τα τελειως απαραιτητα:ρνα τετραδιο την κασετινα, το κινητο μου και τ λιπγκλος μου!! Φορασα τα γυαλια ηλιου μου πηρα τα κλειδια και βγηκα πο το σπιτι. Μπηκα στο ασανσερ και ανεβηκα στον ακριβως απο πανω οροφο χτυπησα το κουδουνι και ανοιξε η Μυρτω και απο πισω της ηταν και η Δημητρα. Χαρηκα οταν ειδα οτι τα κοριτσια ηταν ετοιμα. Κατεβηκαμεκατω και μπηκαμε ατο αυτοκινητο. Για καλη μας τυχη η καφετερια ηταν διπλα στη σχολη. Βγηκαμε, καθισαμε στην καφετερια και σε λιφοτερο απο 5 λεπτα οι καφεδες μας ηταν ετοιμοι. Αποφησισαμε να χαλαρωσουμε και να απολαυσουμε τα τελευταια μας λεπτα!


Θελω να ευχαριστησω πολυ Xenoula πουμε βοηθησε και μου εδωσε την ιδεα να φτιαξω μια δικη μ ιστορια ειναι το πρωτοβκεφαλαιο που ανεβαζω για αυτο θελω να ειατε επιεικης μαζι μου υποσχομαι στο επομενο κεφαλαιο περισσοτερος εξαληξεις και καινουρια ατομα. Θα ειναι καποιο απο αυτα ο ερωτας της ζωης μ πολλα φιλακια τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο

Ετσι στα ξαφνικα....σε ΕρωτευτικαOnde histórias criam vida. Descubra agora