Γαμωτο...,ευχομαι να μην τον ειχα δει! Αλλα τερμα αρκετο.κακο μου ριχε κανει τοτε. Πρεπει να μπει ρνα τελος!!! Η ωρα πεερασε γρηγορα καθως σκεφτομουν και δν καταλαβα ποτε ειχα φτασει εξω απο το νοσοκομειο! Μπηκα μεσα και ρωτησα τον Γιωργο πως πανε τα πραγματα! Μου ειπε οτι ολα πηγαιναν πολυ καλα και οτι θα μπορουσε να βγει το απογευμα. Χαρηκα παρα πολυ, μπηκα στο δωματιο του και τον φιλησα απαλα! Ανοιξε τα ματια του... Αχχχχ....αυτα τα ματακια θα μπορουσα να κανω τα παντα απλα και μονο γι'αυτα τα ματακια! Το απογευμα θα μπορουσε να βγει. Μεχρι να φτασει το απογευμα δυζηταγαμε περι ανεμων και ιδατων! Με ρωταγε για τα παιδια... Τι εγιναν αυτες τις μερες. Τη συζητηση μας διεκοψε το τηλεφωνο μμ ηταν η Δαφνη η ξαφερφη μμ.
Ε:γλυκουλα μμ τι κνς ? Πως τα περνας ? Μου λειπεις πολυ
Δ: και μενα μου λειπεισ Ρυακι μμ γι'αυτο θα ερθβ για μια βδομαδα να σας δω αν δν εχει προβλημα ο στεφανος
Ε: οχι καλε μια χαρα το συζητας? Φυσικα και να ερθεις σε περιμενω φιλακια!
Χαρηκα.παρα πιλυ που θα ξαναεβλεπα την ξαδερφη μμ μου ειχε σταθρι πολλες φορες στη ζωη μμ και πραγματικα μου ειχε λειψει πολυ. Βοηθησα τον Στεφανο να ντυθει !~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~_~
Σ: μωρο μμπαβ να κοιμηθω γτ ειμαι πτωμα
Ε: κκ αγαπη μμ σε λιγονθα ερθω και εγω
Εκατσα στον καναπε και χαζεψα λιγο στην τηλεοραση μεχρι.πιυ με.πηρε ο υπνος. Το πρωι που ξυπνησααντι να βρισκομαι στον αβολο καναπε ημουν στη ζεστη αγκαλια του Στεφανου.
Ε: Μωρο.μμ ξυπνα ειναι 12 η ωρα
Σ: ελα μωρακι μμ ασε με λιγο ακομα
Ε:καλα αγαπακι παω να φτιαξω πρωινο.
Πηγα να σηκωθω.αλλα δν με.αφηνε με τραβηξε και με φιλησε... Ανταποκριθηκα στο.φιλι του. Ημασταν ετσι για περιπου 10 λεπτα. Ξαναπροσπαθησα να σηκωθω. Ευτυχως εκεινη την φιρα με αφησε γτ επρεπε να ετοιμασω κατι να φαμε. Κατεβηκα κατω και ξεκινησα την ετοιμασια.
Σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα ενιωσα δυο χερια να τυλιγονται γυρω απο τη μεση μμ και να με φιλαει γλυκα στον ωμο μμ. Γυρισα και του εδωσα ενα πολυ γλυκο φιλι. Επειρα τον τραβηξα και καθησαμε στον καναπε. Με.πηρε στα ποδια και την ωρα που οηγε να με ξαναφιλησει του εβαλα ρνα κρουασανακι στο στομα. Εκεινος γελασε και αρχησε να με γαργαλαει. Εγω σηκωθηκα και αρχησα να τρεχω στο σπιτι γελωντας και φωναζοντας. Με επιασε με.ερηξε στον καναπε ανεβηκε απο πανω μμ και αρχησε να με γαργαλαει. Κλο αυτο το παιχνιδι μας χαλασε το χτυπημα της πορτας. Την ανοιξα και ηταν ο...
Ε: τι θες.εσυ εδω δν σου ριπα να μν με ξαναενοχλησεις.πηγα να του κλεισω την πορτα αλλα με εμποδισε. Σε πολυ λιγο χρονο ο Στεφανοσ ειχε φτασει διπλα μμ
Σ: μωρο μμ ποιος ειναι αυτος ?
Ε: μωρο μμ σε παρακαλω καντον να φυγει και θα σου εξηγησω.
Ο Στεφανος εκλεισε γρηγορα την πορτα. Με πηρε αγκαλια και οηγαμε.στον καναπε. Με εβαλε να κατδω στα ποδια του
Σ: Ευα μμ ποιος ηταν αυτος
Του τα εξηγησα ολα με φιλησεκαι μου ειπε
Σ: εγω θα ειμαι εδω μν φοβασαι τπτ. Με κραταγε στην αγκαλια του για αρκετη ωρα μπορω να πω.
Ε:αγαπακι μμ το απογευμα θα ερθει η ξαδρρφη μμ η δαφνη
Σ: οκ μωρακι μμ αμα θες να κανονιζουμε αυριο το βραδακι με τα παιδια να βγουμε
Ε: οκ μωρακι μμ εγω παω ν κανω ενα μπανιο
Ανεβηκα πανω γδυθηκα και γρμησα την μπανιερα με νερο. Μπηκα μεσα και αρχησα να χαλαρωνω. Οταν τελειωσα και βγηκα απο το μπανιο ακουσα θορυβο απο κατω κι υπεθεσα οτι ο Σταφανοσ παλευε με το.φαγητο. Μπηκα στο φωματιο εβαλα ενα ροζ σορτσακι και κοντο μπλουζακι και κατεβηκα να σωσω το καημενο το κοτοπουλο απο τον Στεφανο.
Ε: τι κνς εκει αγαπη μ?.ελα αστο.σε μενα εσυ πηγαινε να κατσεις.
Αφου ετοιμαστηκε το.φαγητο.του.εφερε.το.πιατο + ενα φιλακι φαγαμε. Επλινα τα πιατα και πηγαμε για υπνο γτ ημουν πολυ κουρασμενη. Κουλουριαστηκα διπλανκαι εκεινος με το ενα χερι μου χαηδευε την κοιλια μμ και.με το.αλλο τα μαλλια μμ. Οπως καταλαβενευε ο.υπνος δν αργησε και.πολυ να με.παρει!Παιδια 1000 συγγνωμη αλλα ειχε κωλησει.το κιν μμ. Ελπιζω να σας.αρεσει το νεο διορθωμενο και βελτιωμενο.μμ κεφαλαιο. Αν σας αρεσε καντε comment kai.like. Πολλα φιλακια.εχριντο.επομενομσας λατρευω ❤❤❤❤
YOU ARE READING
Ετσι στα ξαφνικα....σε Ερωτευτικα
RomanceΓεια σας με λενε Ευα και ειμαι 18 χρονων. Οι σπουδες ξεκινησαν και ειναι μια ευκαιρια ν βρω τον ερωτα της ζωης μου!! Θα τ καταφερω ή θα κλειστω στν εαυτο μου? Σε αυτα τα κεφαλαια θα λυπηθουμε θα χαρουμε μα πανω απο ολα θα υπαρξει ενας ξαφνικος ερωτα...