Και εκει που νομιζεις οτι...ολα ειναι τελεια

110 9 0
                                    

Ε: Δημητρη τ-τ-τι θες εσυ εδω
Δ: Γεια σου και σενα Ευακι μου !
Ε: Το Ευακι μου κωμενο σε μενα
Δ: Εισαι ακομα νευριασμενη για εκεινο το βραδυ?

Flashback
Ειχαμε κανονησει με τον Δημητρη να βγουμε σε ενα μπαρακι με μια παρεα!
Ε: Μωρο μου ειμαι ετοιμη παμε?
Δ: Ναι αγαπη μου φυγαμε
Ιλα ηταν τελεια!Μολις φτασαμε στο μπαρ κατσαμε και πηραμε 2 βοτκες μετα αρχησαμε να χορευουμε και ξαφνικα ο Δημητρης χαθηκε απο διπλα μου! Αρχησα να τον ψαχνω και σκεφτηκα να παω στο μπανιο να δω! Και ομως το μετανιωσα καλυτερα να μην ειχα παει ποτε ! Ειδα τον Δημητρη να στεκεται στον τοιχο και μια ξανθια να του παιρνει πιπα και εκεινος να την συκωνει να την ανεβαζει στον νυπτηρα να της αφερει το εσωρουχο να μπαινει μεσα της ενα δακρυ κυλησε απο τα ματια μου εφυγα τρεχοντας απο το μαγαζι και μπηκα στο αυτοκινητο! Εφτασα σπιτι δν ηθελα να δω και να ακουσω κανεναν, ειχα πληγωθει! Πως μπορεσε να μου το κανει αυτο να μας !

Τελος flashback

Και ερχεται μετα απο τοσους μηνες στην πορτα του σπιτιου μου μα καλα τι ανθρωπος ειναι αυτος ? Και καταρχας ποιος του εδωσε τη διευθυνση ! Ολα αυτα περασαν μεσα σε δευτερολεπτα απο το μυαλο μου!
Ε: Φυγεεε... του φωναξα γιατι ηρθες εδω τι θελεις απο τη ζωη μου τι θελεις απο εμενα? Αυτη τη στιγμη ειψα βγει εκτος ελεγχου του φωναζα και τον χτυπαγα παραληλα! Με τραβηξε και μ πηρε αγκαλια! Εκατσα για λιγα δευτερολεπτα για ν ηρεμησω και οταν τα κςταφερε εκλεισα την πορτα και εφυγα οσο ποιο γρηγορα μπορουσα απο μπροστα του....

Λοιπον κοριτσια ?? Ειμαι αδικαιλογητη το ξερω ομως εχω πολυ λιγο χτονο και πολυ διαβασμα ελπιζω να σας αρεσε υποσχομαι απο 'δω και περα να ανεβαζω ποιο συχνα καντε like και σχολιαστε φιλακια μεχρι το επομενο(δν δινω στοιχεια πολλα για τον Δημητρη αλλα αραγε τι να θελει απο την Ευα ....?)

Ετσι στα ξαφνικα....σε ΕρωτευτικαWhere stories live. Discover now