UPOZORNĚNÍ- Příběh je psaný jako by ho prala sama hlavní hrdinka, takže prvních pár kapitol může být psáno poněkud divně - jako by ho vyprávěl někdo kdo je ještě hodně malí.
*Zlepšit se a stát se nejlepším*
Tajná základna Hydry - 2002 - Lili - 5 let - 2 roky po příjezdu
Šla jsem dlouhou chodbou až do má učebny.
Učila jsem se tady všechno. Historii, angličtinu, Francouzštinu, Španělštinu, matematiku a všechny tyhle blbosti co se učí normální děti. Já ale mám svého soukromého učitele, celou třídu si můžu vyzdobit jak chci. Já jsem totiž vyjímečná, jsem lepší než oni. To protože jsem vylepšená, nevím proč a jak, ale prý dokážu velké věci.
Už jsem sice kvůli tomu že jsem lepší něco rozbila, ale dnes by jsem se měla začít učit to ovládat. Pan učitel říkal, že je na mě pyšný a zase mi opakoval že jsem lepší než všichni ostatní.
Dostala jsem takovou uniformu, doteď jsem totiž chodila normálně oblečená, byl na ní něco jako orel.
Pan učitel říkal že to je jejich dočasný znak, ten byl po celé budově. Nevím proč dočasný, to mi neřekl, asi se jim moc nelíbí.
Došla jsem až do učebny kde už čekal pan učitel a šli jsme do tělocvičny. Prý se budu připravovat na testy, jestli budu přijatá do jednoho z jejich programů. Moc jsem tam chtěla, tady jsem si neměla s kým hrát a dospělí byli furt v práci a nebo mě jen pozorovali. Tam ale prý mají být i jiné děti.
V tělocvičně byli nějací lidé, měli nějaká přístroje. Pan učitel mi ukázal co mám dělat a já se postavila na čáru, byla to opičí dráha, tu mám nejradši.
Celou jsem ji proběhla asi za 3min., byla hrozně dlouhá. Ti pánová se na ten čas jen zaujatě koukali, krotili hlavou a něco si šeptali. Pak přišli k panu učiteli, podali si s ním ruku a jen řekli ať se ještě naučím ovládat schopnosti a můžou začít s dalším kolem.
Nerozuměla jsem sim, jak to myslí 'schopnosti', to budou asi ty modré paprsky co vyvolám a ani nevím jak a co znamená to druhá kolo? Je to všechno nějaký moc složitý.
ČTEŠ
Vylepšená: Minulost nezměníš
ActionPo událostech poslední ho roku se Lili stáhla do ústraní. Její příběh pokračuje, ale ne teď. Teď musí převyprávět úplně jiný příběh. I když minulost nejde změnit de se zní poučit. Co se vlastně dělo za jejího působení nikdo pořádně neví, pro spoust...