Část první - kapitola 4

12 0 0
                                    

SOUČASNOST

,,Takhle jste prožila celí výcvik?" zeptala se mě psycholožka. ,,Ne, v roce 2006 jsme se začali učit špionáž, já jsem zase měla nejtvrdší trénink...

...


Neznámá základna Hydry - 2006 - Kedra- 9 let - 2 roky po příjezdu


,,Dnes budeme hrát takovou hru..." řekl náš trenér když jsme ráno přišly do třídy ,,...bude spočívat v tom že se budete muset dostat z bodu A, do bodu B. Budete mít omezený čas a ten se bude každým kolem zkracovat. Jelikož ale bojovat už umíte, budete se do bodu B dostat nepozorovaně. Pokud možno bez toho aby vás někdo spatřil." dokončil vysvětlování zadaného úkolu. Už jen z předchozích zkušeností jsem věděla, co to pro mě znamená. Buď to projdu nejrychleji za všech a nebo to budu opakovat tak dlouho dokud nejlepší nebudu.

Kvůli tomu že mě se věnovali nejvíc a neustále mi opakovala že musím být nejlepší, se se mnou starší holky přestávali bavit a bála jsem se že přijdu i o Lunu a Idris.

Každá jsme měli 3 minuty na to projít polovinu základny. Upřímně se začínám bát... Jestli že máme na tohle všichni jen 3 minuty, co pak budou chtít po mě...

Do cíle jsem přišla společně s Rei. Po pár minutách jsme byli všichni, já měla samozřejmě nejlepší výsledky. Možná i pro to mě nenutili to opakovat a dát to za minutu.

...

SOUČASNOST

,,Zbytek roku jsme plnili různé úkoly. Jako například od někoho něco zjistit. Taková hra spočívala v tom, že trenér zadal každé něco co má zjistit a to věděl jen on. Do určitého termínu jsme to museli zjistit. Následoval výcvik, jak se někoho zbavit aniž by tě někdo slyšel... Bavilo mě to. Bylo to lepší než jenom mlátit do pytle. Ale skupinové akce mě moc nebrali, radši jsem si všechno udělala sama aby to bylo perfektní. Nechtěla jsem riskovat že kvůli někomu dostanu míň bodů. Možná mi to začalo lézt na nervy .  Začala jsem být samotář, introvert. Všechno jsem řešila sama, všechno jsem se naučila sama, po nocích jsem trénovala sama a přes den podávala ty nejlepší výsledky abych si mohla jít lehnout. 

Pár dní před dokončením výcviku nám řekli co jsme vlastně zač. Řekli nám vše o S.H.I.E.L.D.u a Hydře co vlastně dělá. To bylo asi naposled do byli ke mě stoprocentně upřímní. Všechny jsme souhlasili, ale v té době jsme nevěděli co to znamená...

...¨

MINULOST

,,Po Red skullovy jsme si uvědomili že se lidstvo svobody nevzdá samo a tak jsme infiltrovali S.H.I.E.L.D.. Vy nám pomůžete nastolit ve světě mír a pořádek." řekl nám trenér a my jsme se už těšili až budeme moct do akce. Ještě předtím nás však čekala hlavní zkouška.

Stáli jsme v místnosti kde jsme často cvičili, před námi na židli seděl neznámí člověk a měl přes hlavu pytel. Trenér my podal zbraň a řekl: ,,Zastřel ho!". Pár sekund jsem se koukala na zbraň, potá ji zvedla a bez zaváhání vystřelila...

...

SOUČASNOST

"Já ho zastřelila a ani jsem nevěděla co udělal, natož abych věděla kdo to byl a ani jsem se neptala.

Stvořili monstrum, které v následujících několika letech zabije stovky lidí, vyvolá nespočet konfliktů a vyzradí ještě více tajných informací. Nechci se tady obhajovat, až do posledních dvou let jsem byla stoprocentně při smyslech. Zároveň si uvědomuju, že jsem v tomto byla vychována. Vždy my říkali že když zabiješ špatného člověka, pomůžeš tím lidstvu... ironie že to říkali členové Hydry." nad tím jsem se i znovu upřímně pousmála. ,,Jen tak pro upřesnění..." na chvíly se odmlčela. ,,Kolik vám v té době bylo?" 

,,9" odpověděla jsem ihned, jako by to nebylo nic zvláštního. ,,Takže mi chcete říct... že jste v 9ti zabila bezbranného člověka?" zeptala se udiveně. Vnímala mě vůbec poslední... co já vím... půlhodinu? ,,A proč si myslíte že se s mou minulostí nikde nevytahuju a všichni si myslí že jsem přijela z Evropy za prací? Přesně z tohole důvodu, všichni by se mě začali bát a to není zrovna dobrý..."

,,A měla jste alespoň... třeba výčitky svědomí?" a je to tady znova... "V 9ti jsem mluvila čtyřmi jazyky všema plynně, na experta jsem zvládala čtyři bojový styly, při výcviku jsem nikdy  neminula cíl, ať už s pistolí nebo při vrhání nožem, částečně jsem vám dokázala vyvolat vaší největší noční můru a psychicky s vámi manipulovat, plus vojenský výcvik ve čtyřech. Už od tří mi bylo dost jasně řečeno, že to na co mě připravují je správné. Myslíte že někdo takový bude mít výčitky svědomí?" 

,,Normální člověk by měl alespoň noční můry." řekla klidně, ,,Myslíte že se teď nebudím uprostřed noci? Já si je pamatuju! Všechny do jednoho, cítím jejich bolest, strach a bůh ví co ještě a nemůžu to ovládat. Možná jsem dosáhla největší úrovně co se týče síly, ale tohle vymazat nemůžu, nebo alespoň nevím jak a možná ani nechci..."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 08, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vylepšená: Minulost nezměníšKde žijí příběhy. Začni objevovat