regulamin

53 12 19
                                    


czyli coś co i tak ktoś pewnie złamie a ja będę na tyle zainteresowany sytuacją że nawet nie zauważę


1. Jesteśmy wobec siebie mili i odnosimy się do siebie z szacunkiem. Wasze postacie mogą planować wojnę między sobą ale wy zachowajcie resztki kultury. Jeśli coś wam nie pasuje, załatwiajcie to na priv. Wyzywanie się dla żartu i po przyjacielsku toleruję, o ile obie osoby potwierdzą że to tylko żarty

2. Można mieć tyle postaci ile się chce, o ile będziecie pisać wszystkimi z nich. Jeśli postać jest na tylko jedną scenę, nie musicie zapisywać jej w formularzach, opiszcie ją tylko w rp by osoba z którą piszecie wiedziała z kim ma do czynienia.

3. To rp toleruje gijinki i tylko gijinki. W sensie- pokemony i gijinki będą miały jeden formularz. Oba te przypadki mają formę pokemona i opcjonalną formę człowieka, jeśli jej nie mają, nie opisujecie jej.

4. Rp będzie lekkie i zazwyczaj humorystyczne, czasem tylko pojawią się poważniejsze wątki. Dlatego też.. zakaz postaci z jakąkolwiek formą depresji. ,,Oh, dyskryminujesz osoby z tą chorobą", nie. Po prostu nie chcę by postacie cierpiały i na prawdę nie chcę by jedyne wątki z nimi były na zasadzie ,,omg jak mi smutno bez powodu, weź mnie ktoś przytul i pociesz". Możecie wpisać postać z depresją o ile wiecie co to za choroba i o ile macie powyżej 13 lat bo ufam że w tym wieku osoby nie są atencjuszami.

5. Absolutny zakaz zapisywania edgy Lucario i Umbreonów. Serio. Czasem edgy oc są ok ale.. nie Lucario i Umbreon. Nie.

6. Piszemy w podziale na miejsca.

7. Pomimo wątków humorystycznych.. unikajmy sytuacji ,,I WTEDY POJAWIŁ SIĘ MAJESTATYCZNY BIDOOF I ZACZĄŁ WSZYSTKO NISZCZYĆ". Kto wie ten wie, kto był to pamięta.

8. Nie zapisujemy pokemonów legendarnych.

9. Fakemony nie mogą być zbyt op, like- nie chcemy tu białego niebieskookiego smoka pod jakąś dziwną nazwą pokemona. Ma to wyglądać jak pokemon i mieć opis jak pokemon.

10. Formy regionalne istniejących pokemonów bardzo mile widziane.

11. Dozwolone są oc ze wszystkich generacji, nie licząc regionalnych pokemonów typowych tylko dla specyficznego regionu.

12. Starterem może być każdy pokemon o ile nie jest op, nie jest legendą, ma przynajmniej 2 formy i aktualnie jest w pierwszej formie.

13. Oh damn za dużo tego, nadal to czytasz?

14. Mam prawo nie przyjąć formularza, nawet jeśli nie łamie regulaminu. 

15. Będą dostępne różne rangi postaci; nie tylko trenerzy i zwykli ludzie, ale też typy trenerów których spotykamy po drodze w grach, np. wędkarz, łapacz owadów, turysta, hodowca, lider, pływak, czy nawet członek jakiegoś teamu pokroju Team Magma czy nawet Team Rocket. Możemy uformować jakiś team, jeśli ktoś ma pomysły, może pod tym punktem dać jego motywy i nazwę.

16. Nie trzeba oznaczać w formularzach, mimo to oznaczenia sprawiają że formularz ma większą szansę na zostanie przyjętym.

17. Każdy ma w rp jedno ostrzeżenie po którym może zostać wyrzucony z rp/jego postać może zostać usunięta.



No, to wszystko :D rozpisałem się troszkę za bardzo ale shh- jeśli będzie 9 gwiazdek to tego wieczora wstawiam formularze. Miłego dnia kochani

 Miłego dnia kochani

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
so i herd you liek mudkipz (pokemon rp)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz