[rozdział będzie aktualizowany gdy dopiszę kolejne oc, warto czasem tu zaglądać. Może pojawią się też arty oc]
---
1) Phish
1. Gatunek:
- Luvdisc2. Imię
- Atlantis3. Płeć
- męska4. Wiek (wizualny)
- wygląda na mniej więcej 11 lat chociaż sam mówi wszystkim że ma 155. Level
- lvl 226. Znak zodiaku
- rak; dokładnie urodził się 16 lipca7. Orientacja (opcjonalne)
- ma 11 lat, więc póki co sam jeszcze nie wie8. Wygląd
- Atlantis to, całkiem spory jak na swój gatunek, shiny Luvdisc. Ma łuski trochę bardziej jaskrawe niż zwykły osobnik tego gatunku, dlatego dość mocno rzuca się w oczy okolicznych trenerów. Jego pyszczek jest minimalnie bardziej zaostrzony, łatwo też zauważyć że jaśniejsze odbarwienie na nim jest asymetryczne. Zamiast jaśniejszych policzków, na jego ,,twarzy" widoczne są małe, jasne serduszka w dużej ilości, przypominające coś na wzór piegów. Są też osoby które zauważyły u niego drobne, ledwo widoczne plamki na całym ciele.9. Wygląd w formie ludzkiej
- chłopiec jest całkiem niski (137 cm wzrostu) jak na swój wiek, mimo to nie rzuca się to w oczy, tym bardziej że całe dnie spędza pod wodą w formie ryby. Tak samo jak w ciele pokemona, jego głównymi cechami charakterystycznymi są piegi w kształcie serduszek, dość ostre jak na jego wiek rysy twarzy i ledwo zauważalne odbarwienia na skórze całego ciała.
Na jego głowie rosną żółte, puszyste loki z odrostami barwy jasnego blondu. Oczy ma granatowe; mimo to zazwyczaj wydają się po prostu czarne, ich prawdziwa barwa widoczna jest dopiero w świetle.Zwykle ubiera się w żółto-błękitne bluzy i spodnie do kolan, czasem też można zobaczyć go w o wiele za dużych na niego T-shirtach; rzadko używa ludzkiej formy, mimo to gdy już musi, woli czuć się w niej komfortowo. Włosy zawsze mu przeszkadzają więc spina je na bok wsuwkami, zdarza się też że używa bandany lub związuje włosy w niedużą kitkę. Chłopiec zawsze chodzi też boso; może dlatego że i tak nawet w tym ciele całe dnie przesiaduje w wodzie lub na kamienistej plaży obok portu.
10. Aktualny status:
- dziki11. Statystyki:
HP: 50
Atk: 31
Def: 43
SpA: 38
SpD: 65
Spe: 8912. Natura:
- Calm13. Ability:
- Hydration14. Moveset
- Tackle
- Charm
- Water Gun
- Agility15. Charakter:
- chłopiec jest bardzo nieufny wobec nieznajomych, tym bardziej ludzi, mimo to jeśli dobrze do niego podejdziesz może bardzo szybko ci zaufać, czasem aż zbyt szybko. Wiele osób walczyło z nim i próbowało go złapać; mimo to nikomu się nie udało, może przez to że jest całkiem szybki. Mimo to ciągłe próby trenowania na nim swoich pokemonów sprawiły, że teraz nie jest w stanie zaufać innym pokemonom niż te które od zawsze żyją z nim w okolicy.O dziwo potrafi być niemożliwie miły i naiwny jeśli komuś zaufa; łatwo go w ten sposób wykorzystać, tym bardziej że jest dzieckiem. To jego największa wada chociaż sam jej nie zauważa. Zwyczajnie jest na to zbyt niewinny i lepiej nie mówić mu że robi coś źle bo jeszcze się rozpłacze i zacznie wszystkich przepraszać bez powodu.
Jeśli będzie miał trenera, będzie mu na prawdę wierny i postara się być dla niego jak najlepszym dodatkiem do drużyny. Póki co nie zna zbyt dobrych ataków, mimo to przy porządnym treningu może stać się całkiem silnym i przydatnym kompanem w podróży przez region.
CZYTASZ
so i herd you liek mudkipz (pokemon rp)
Hororobiecałem i dotrzymałem słowa macie rp przepraszam za martwy stary mem w tytule ja nie chciałem to samo się tak