TUTUNACAK DAL
Soğuk geceler olur. Çok soğuk geceler. Ruhunu hissedemezsin. Üşüdüğünü hissedemezsin. Kalbinin olduğunu unutursun.
Sessizlik istersin ama zaten çok sessizdir. Nefes almak istersin ama zaten nefes alıyorsundur. Aslında tek bir şeye ihtiyacın vardır; ona.
Onu istersin ama bunu kendine itiraf edemezsin. Onun için ısınmak istersin o gece.
Sadece onun için dayanırsın. Yanında sadece o olsun istersin. Sana gülsün istersin. İzlemek değil yanında olmak istersin.
Ama o bunu anlamaz. Her seferinde senden daha çok uzaklaşır, daha çok kırar kalbini, daha çok iter seni.
Koskoca bir boşluğa. Sadece karanlığa.
Önünü bile göremezsin sadece bir hiç vardır önünde ama sen korka korka yürürsün.
Diktir başın ne kadar korksan da dimdik asker adımlarıyla yürürsün.
Karanlıktan korkan aciz bir kızsın sen ve savaşçıyım diye övünüyorsun ufaklık. Yolun sonunda ışık var diye girdin o yola ama sonunda seni üzecek her şey var.
Aydınlık yolu seçmedin zora soktun kendini. Bir kişi uğruna o karanlığa girdin önünü göremiyorsun. Sana yardım edecek sandın, elini tutucak karanlıktan beraber çıkacaksınız sandın ama olmadı ufaklık.
O seni sadece güvendirdi, umut verdi, 'Beraber çıkıcaz bu karanlıktan, söz.' dedi ama yolun başında bıraktı seni. Önce elini bıraktı sonra arkandan el salladı.
Şimdi çok korkuyorsun. Her şeyden herkesden korkuyorsun. Karanlıkta kimsenin yüzünü göremiyorsun iyi mi, kötü mü anlamıyorsun ufaklık.
Satürnün meleğiydin önce sen sonra koskoca bir devrin kapanışı oldun. Yalnız bırakınca Satürn seni dayanacak başka dal aradın kendine olmadı.
O dal kırıldı. Sen düştün. Koskaca bir karanlığa...
Üzgünüm ufaklık kalbini incittim. Senin aklın benim ve sana zarar veriyorum.
Karanlıktan korkan aciz küçük kızsın sen.
Kaderini suçlama ve günlüğünü kapat küçük kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüme Giden Notlar
Short StoryHer karanlık yola korka korka sonu aydınlık diye girersin. Ama ya aydınlık değilse o yolun sonu?