"Evet"
Bizim sınıfta olamazdı. Yani hatırladım.
" Neyse biz gidelim İyi akşamlar"
"İyi akşamlar "
Melis ile bu sefer Alperenlere doğru yol aldık. Yürürken konuşmaya başladık.
"Geçen günkü rezilliliğimiz neydi öyle"
"Biz fazla mafya dizisi izlemişiz"
"Aynen bence ara verelim"
Dünen ellerimiz de poşetler ile Berkay ve Tayfası bize doğru gelirken bizde geri gitmiştik. Berkay sonra 'Ne oldu' diye sorunca farkına varmıştık. Tam bir saçmalık. Düşüncelerimden sıyrılıp konuştum.
" Bence annem benden çok Alperen'i seviyor Evde dakikada bir Alperen oğlum diye sayılıyor resmen "
" Benimki de "
Alperen ile 2. Sınıftan beri tanışıyoruz. 7. Sınıfta annesi ve babası boşanmış babası onun velayetini almıştı ve doğru Bursa'ya gitmişlerdi. Dönmez diye düşünmüştüm. Ama o annesinin her gün onu arayıp ağladığına dayanamamıştı. 8. Sınıfı orada okumuş. Lise tercihleri arasına Van'ı koymuş ve Tevafuğun böylesi aynı liseyi kazanmıştık. Alperen benim kardeşimdi. Berkay'la da çok iyi anlaşıyorlardı. Yani normal olarak aramıza mesafe girmişti.
Kızlarla ise 4. Sınıfta böyle bir grup kurmuştuk aynı mahallede olunca dahada kaynaşmıştık. Hatta 5. Sınıfta Alperen ve Berkay arkadaşlığımızı kıskanıp kızların saçlarını çeklerdi. Sonrada gelip bana kızlar bizi vurdu diye söylerlerdi.
" Geldik" Melis ' in konuşması ile düşüncelerimden sıyrılıp. Zile bastıktım. Kapı ardından birkaç ses duyuldu ve açıldı.
" Hoş geldiniz Kuzularım "
"Hoş bulduk Yeliz Teyze nasılsın? "
"İyim iyim siz nasılsınız ?"
" İyiz çok şükür Yeliz Teyze annem yemek göndermişti de onları getirdik."
"Çok teşekkür ederim annenize selam söyleyin. Ama durun böyle olmaz gelin içeri zaten Alperen yok yine kaçtı sıpa "
Melis Alperen'in üstündekilerle hayal etmiş olacak ki gülerek konuştu.
" Yok Yeliz Teyze kaçmadı yeni taşınan komşu varya oraya gitmiş"
"Ben anlamıyorum niye rahatsız ediyor insanları " Dedikten sonra tekrar ısrar etti ama gidemezdik sonuçta gezecektik ama şuan yemek dağıtın Alperen'in yaramazlıklarını dinliyorduk....
* * *
0533***: Şimdi diyeceksin ki bu çocuk neden tekrar bana yazdı0533***: Sakın öyle bir şey sorma çünkü bilmiyorum sadece öğrendiğim bir bilgiyi Sana aktarmak istedim
0533***: O çok sevdiğin kolye var ya....
0533***: Onu Berkay kopartmış....(13:08)
Bersu: Ne¿. (13:20)
Bersu: Nasıl?.
Bersu: Hayır ya olamaz....
Bersu : Yaktım seni Berkay...
0533***: Sakin ol ama
Bersu : Nasıl sakin olayım o benim için çok değerliydi.
Bersu: Değer verdiğim kişi almıştı bana...
0533***: Kim
0533***: Kim lan o
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engelleme Beni ||Yarı Texting
ChickLit0533***: Her şeyim ol, hiç kimsem çok...(06:03) 0533***: Vur hançeri kalbime Kalbim kana bulansın Ama fazla derin inme Çünkü orda sen varsın....(06:03)