12.Bölüm

123 13 8
                                    

Mete'den

Gözlerim dolu dolu ekrana bakarken Alperen'in konuşması ile hepimizin kafası o tarafa döndü.

" Abi çıldıracam yine bir sürü çocuk ölmüş!"

Alperen sinirle konuştuktan sonra sertçe sandalyeye oturdu. Bizim eve gelmişlerdi hepsi annem babam ablam gile gitmişlerdi bayram sonuçta bugün ama sadece bizim için bazıları için ölüm günü evet Kudüs'ten bahsediyorum.

Bazı çocuklar bayramlık giyerken onlar kefen giyiyorlar.

Filistin yine kan içinde. Biz neden sessiz...

" Çıldıracam ya elimizden hiçbir şey gelmiyor"

"Nasıl gelmiyor oğlum Aç avucunu Allah'a dua et"dedim sinirle sonuçta Rabbim'in kudreti büyüktür.

" Nereye kadar ya Silaha karşı taş atıyorlar ne olacak!"

"Bir sürü çocuk anasız babasız kaldı"
Can dolu gözler ile konuşunca kafamı telefona çevirdim.

"Lan nerde bu hayvan severler bir çocuk hayvandan değersiz mi?!" Berkay sinirle konuştu.

" Ben bütün sosyal medyaya twitter zımbırtısına yaydım Allah'ın izniyle daha çok yayacam bari bir işe yarasın"
Batuhan elindeki telefona bakarken konuştu.

Doğru bari bir işe yarasınlar...

" Berkay sende Bersu'ya söyle kızlar ile beraber Fetih süresi dağıtsınlar hacet namazı kılsınlar"

Berkay kafasını salladı ve ayağı kalktı dolu gözler ile konuştu.

" Tamam ben gidiyorum Bersu'ya da söylerim. Madem Kıblemizi korumaya yardım edemiyoruz biz de elimizden geldiğince Fetih Suresi okuyup Hacet Namazı kılarız"

Hepimiz kafamızı Tamam anlamında salladığımızda Berkay çıktı.

Bizim çocuklar çıktıktan sonra bende evden çıktım ablam gile yürümeye başladım.

Neden herkes 3 Maymunu oynuyordu. Biz müslüman değil miyiz?

Kardeşlerimiz orada canlarını verirken neden insanların aklına gelmiyordu?

Oradaki çocuklar anasız babasız kaldı...
Kimileri evlat acısı çekiyor....

Hiç düşünmediniz mi kendinizi onların yerinde.....

* * *
Ablam gilin kapısının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım gözlerim hızlıca doldu gene....

Tık tıııkk

Kapı açılınca görüş açıma kimse girmedi.
" aaaaaaa" ince bir sessin çığlık attığını duyunca kıkırdıyarak kafamı aşağı doğru kaydırdım.

" medeeee"

" cadı "

Esin ablamın kızı henüz 1 yaşında ve adımı söyleyemiyor. Bazen söyleyemediği için ağlıyor...

" Ablaaaaaa"

"Ne"

Ne?

" Ablaaaa"

"Hı"

"Ablağğğ"

"EFENDİM"

" Ha şöyle "

Oturma odasına gittiğimde annem gil oturmuş çay içiyorlardı bir yandan da telefon ile uğraşıyordu. Her gün elimde çok telefon olduğu için 2 saat Azar işitiyordum. Şimdi ise onların elinde telefon vardı.

Engelleme Beni ||Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin