"Umarım burası doğru yerdir. "
Naruto oturduğu yere bakarken kendi kendine mırıldandı. Menüsünü açtı ve bir garson masasına yaklaşmadan önce bir anlığına döndü."Siparişinizi alabilir miyim ?" Sıkılmış bir ses sordu, Naruto tüm okuldakilerin kalbinde olan Uchiha Sasuke'yi bulmak için yukarı baktı.
Naruto sıkılmış bir ifade ve ton ile " Çilekli limonata alabilir miyim ?"
Kuzgun başını salladı ve siparisi yazdı, "Yemeğinizi şimdi sipariş edicek misiniz yoksa biraz zaman ister misiniz ?"
"Ah, şimdi alabilirim. " diye cevapladı. "Soğan ve turşusuz bir hamburger alabilir miyim?"
Sasuke başını salladı ve siparisini yazdı. "Hepsi bu kadar mı ?" diye sordu. Sasuke masadan menüyü alırken Naruto başını salladı. "Şimdilik bu kadar. " dedi o gitmeden önce.
Naruto oraya oturdu. Hayranını aramak için lokantaya baktı ama daha kimi aradığını bile bilmiyordu. Tabi ki, o kişinin okuluna gittiğini biliyordu ama lokantada onun okuluna giden birden fazla kişi vardı. Aniden telefonu cebinde titreşti.
Gizli Hayran : Hangi Denny'nin Yeri'nde çalıştığımı nerden biliyorsun ?
Naruto : Bekle, doğru yere mi geldim ?
Gizli Hayran : Siktir
Naruto : Bana büyük bir ipucu verdin teşekkürler.
Bir dakikadan daha uzun bir süre sonra Sasuke çilekli limonata ile geri döndü ve kağıda sarılmış gibi olan bir pipet ile masaya koydu. (Bu paragrafı pek anlamadım anca böyle oldu )
"Teşekkürler" sarışın pipeti aldı ve içeceğine koymadan önce açtı. Kuzgun uzaklaşmadan önce sakince başını salladı. Naruto tüm garsonlara ve lokantanın etrafına baktı. Bisexüeldi ve hayranının cinsiyeti önemli değildi.
Orada on beş dakika daha durdu ve kim olabileceğini bulmak için lokantaya baktı. Okuldaki itibarı nedeniyle Sasuke'yi eledi, ayrıca Suigetsu'yu da elemişti çünkü onu tek bir erkekle dahi görmemişti. Karin'i de eledi çünkü kuzeni olduğu için bu garip olurdu. Hinata ve Neji'yi de eledi çünkü içinde Hinata'nın olmadığını söyleyen bir his vardı, özellikle de hayranının Hinata'nın onu sevdiğini söylediği için ve Neji Gaara ile çıkıyordu. Naruto iç çekti, tamamen çıkmazdaydı, kim olabileceğine dair bir fikri yoktu.
Sasuke, Naruto'nun tabağını getirdi ve önüne koydu. "Tadını çıkar" diye mırıldandı. Uzaklaşmak için döndü.
"Bekle" uzaklaşmadan önce seslendi Naruto.
Sasuke onunla yüzlesmek için döndü. "Hn"
Sarışın derin bir nefes aldı "Gizli hayranımın kim olduğuna dair bir bilgin olup olmadığını merak ediyorum. " diye sordu. Tuhaf olmamasını umuyordu.
Kuzgun kaşlarını kaldırdı "Bir hayranın mı var ?" alaycı bir şekilde sordu. "Kim tahmin edebilirdi. "
Naruto surat astı "Bunu hayır olarak kabul ediyorum. " diye mırıldandı. Sasuke uzaklaşırken yemeğini yemek için döndü.
Yemeğini yedi ve ödedi, Sasuke'ye gereğinden fazla olmasına rağmen on dolarlık bir bahşiş bıraktı. Ayağa kalktı ve Ino'nun arkasından çıktığını gördüğünde lokantaya son bir bakış attı. O zaman fark etti ki arkada okullarına giden daha çok kişi vardı. Aniden bir köşeden döndü.
(Çevirene kadar canım çıktı amk)