%44

9 1 0
                                    

Üçü odaya girdiğinde sarışın orada uzanmış tavana bakıyordu. Naruto'nun bakışları, usulca gülümserken başta Sasuke olmak üzere üçlüye kaydı.

Naruto, "Bana yardım ettiğin için teşekkürler Sasuke," dedi. Başına ve dirseklerine sargı bezi sarılmıştı, geri kalanı hastane battaniyesi ve hastane önlüğü ile örtülmüştü.

Kuzgun, göz teması kuramayarak yana baktı. Sasuke, "Kim olsa yapardı," diye savundu.

"Ama sen sıradan biri değilsin," Naruto hala sıcak bir şekilde gülümsemeyi başardı. Kesinlikle zaten ağrı kesici kullanıyordu.

Kuzgun fark etmemişti ama Tsunade ve Itachi ikisini yalnız bırakmıştı. "Bu ne anlama geliyor Usuratonkachi?" diye mırıldandı, yatağının yanındaki sandalyeye oturarak.

"Yani, sen benim sınıfımdaki herkesin soğuk, kalpsiz ve ateşli olduğunu düşündüğü Uchiha Sasuke'sin," diye yanıtladı sarışın, "Sanırım beni kurtarman bunun yanlış olduğunu kanıtlıyor," diye ekledi. "ne demek istediğimi düşündün?" diye sordu, kaşını hafifçe kaldırdı.

Sasuke, sarışının aptallığına gülse mi ağlasa mı bilemedi. Naruto hala onun hayranı olduğunu anlamamıştı. "Hiçbir şey," diye mırıldandı.

"Gerçekten çok ateşlisin, bunu biliyor muydun?" sarışın birdenbire sordu.

Sasuke aval aval bakıyordu, hatta hafifçe kızarıyordu. Sarışın bunu utanmadan nasıl söyleyebilirdi?! Unuttu.. Naruto zaten ağrı kesici kullanıyordu. Kendini toparlamak için boğazını temizledi. "Evet, öyleyim", egosunun yükseldiğini söylemek biraz yetersiz kalıyordu.

"Gerçekten mi?" sarışın kendine daha fazlasını sordu.

"Hn."

"Keşke ortaokulda konuşmayı hiç bırakmasaydık. Eskiden çok iyi arkadaştık, ne oldu?" sarışın ağzından kaçırdı.

Sasuke donakaldı, soruyu cevaplamak istemedi çünkü arkadaş olmayı bırakmaları onun suçuydu. Orta okula geri döndüğünde, Sasuke Naruto'dan kaçınmaya başlamıştı çünkü ona aşık oluyordu ve birbirlerinden ayrı zaman geçirirlerse bunun sonunda ortadan kalkacağını hissediyordu ama duyguları daha da güçlendi ve bu da gizli hayran olayına neden oldu.

"Emin değilim," diye yanıtladı kuzgun.

"Yalancı," diye mırıldandı Naruto, hafifçe kaşlarını çattı ve başını Sasuke'ye çevirdi.

"Ha?" Sasuke gözlerini kırpıştırdı, bu cevabı beklemiyordu.

Bıyıklı çocuk hafifçe kaşlarını çattı. "Neden yaptın?"

Sasuke konuşmak için ağzını açtı ama hiçbir şey çıkmadı. "Gitmem gerek" diyerek aniden ayağa kalktı ve odadan çıktı.

Naruto şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı, "Bu ne içindi?" kendine sordu

Love Texts //Sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin