Sarışın, koridorda Sasuke'nin dolabına doğru ilerlerken derin bir nefes aldı. Okul gününün sonuydu ve Naruto bütün gün onunla konuşmak için can atıyordu. Birkaç dakika beklemekten sıkılana kadar dolabında bekledi ve Gizli Hayranına mesaj atmak için telefonunu çıkardı.
Naruto: On dakikadır bekliyorum. Sence onu bu kadar uzun süren ne olabilir???
Gizli Hayran: Tek kelime: Hayran kızlar
Naruto: Doğru
Naruto derin bir nefes alıp telefonunu cebine koydu ve beklemeye devam etti. Sasuke sonunda Naruto'nun yanındaki dolaba yaslandı.
"Hey Dobe, burada ne yapıyorsun?" Sasuke nedenini bilmesine rağmen sordu.
"Özür dilemek ve sana bazı sorular sormak istiyorum," diye yanıtladı Naruto.
Sasuke sahte bir merakla tek kaşını kaldırdı. "Sor," diye mırıldandı, ihtiyacı olan şeyleri almak için dolabına girerken. İkisi koridorda yürümeye başladı, Naruto için bu daha çok koltuk değneğinin yardımıyla topallamak gibiydi.
"Öncelikle, biz ortaokuldayken neden benden kaçmaya başladın?" sordu.
Sasuke'nin boğazında bir yumru oluştu. Elbette, bu konuşmanın geleceğini biliyordu ama yaptığı hiçbir şey onu gerçekten buna hazırlayamadı. "Bu biraz karmaşık bir şey," diye yalan söyledi.
Naruto, "Bunu açıklaman için zamanım var," diye mantık yürüttü.
Sasuke derin bir nefes aldı ve boğazını temizlemeden önce duyulmayan bir şeyler mırıldandı.
"Ha?" Naruto ona şaşkın bir bakış attı.
"Dedim ki..." Sasuke duraksadı. "Seni sevdiğimi söyledim ve ortaokulda seninle konuşmayı bıraktım çünkü senden uzaklaşırsam hislerimin uçup gideceğini düşündüm ama açıkçası bu benim gibi olmadı-"
Naruto onun sözünü kesti. "Bekle, beni seviyor musun?" Adımlarını durdurarak sordu. Sasuke başını salladı ve yanında durdu. "Ortaokuldan beri mi?" Başka bir baş sallama.
"Şimdi gidebilir miyim?" diye sordu Sasuke, önünü işaret ederek.
"Henüz değil," diye yanıtladı Naruto. "Bir sorum daha var."
"Hn," kuzgun yana baktı, duygularını itiraf ettiği için biraz garip hissetmeye başlamıştı.
"Sen benim Gizli Hayranım mısın?" Naruto nihayet derin bir nefes aldıktan sonra sordu.
Ve işte beklediği soru gelmişti. "Evet."
Sarışın bir an sessiz kaldı, zihni Sasuke'nin Gizli Hayranı olduğu gerçeğini işlemeye çalışıyordu. Eğilip yanağını öpmeden önce aniden kocaman bir gülümsemeyle Sasuke'yi şaşırttı.
Kuzgun, aniden eğilip onu nazikçe öpmeden önce sarışına hafifçe baktı. Bir süre sonra geri çekildiler. "Bunu ne zamandır yapmak istediğim hakkında hiçbir fikrin yok." Sasuke başını sarışınınkine yasladı. Naruto karşılık olarak gülümsedi. "Tüm soruların bu mu?"
"Evet," Naruto hafifçe başını salladı.
"Güzel, benim de bir sorum var," diye yanıtladı Sasuke.
"Nedir ?"
"Erkek arkadaşım olur musun?" diye sordu. Naruto eğilmeden ve onu tekrar nazikçe öpmeden önce gülümsedi. Kuzgun hafifçe gülümsedi. "Bunu evet olarak kabul edeceğim."
Naruto kıkırdadı. "Evet, erkek arkadaşın olacağım."
Sasuke, sarışının boştaki elini tutup Naruto'nun durumunda topallayarak eve birlikte yürümeden önce başını salladı.