Selammmmm yeni hikayemiz hayırlı olsun bebeklerim gerçekten çok içime sinen ve beğendiğim bir kurgu oluyor. Umarım sizde seversiniz iyi okumalar SİZİ ÇOOOK SEVİYORUM 💗
Tahir'den:
Dün gece uyuyamamıştım. Çünkü sonunda beklediğim gün gelmişti hem sevdiğim kadına kavuşacak hem de ailemin intikamını alacaktım. Bundan 10 Yıl önce Zorlu şirketiyle ortak olmuştuk ama sonra nedenini bilmediğim bir şekilde Harun Zorlu ve babam kavga etti. O adam da ailemi öldürdü ben o günden beri sadece ona değil tüm ailesine acı çektirme planları yapıyorum. O şerefsiz benden ailemi aldı. Senelerce araştırdım onu ve ailesini. Karısı , kızı ve torunuyla beraber yaşıyordu. Ona işkence edip tüm sevdikleriyle beraber öldürecektim aslında. Ama sonra hiç tahmin etmediğim bir şey oldu. Aşık oldum... Orman gözlüme , Nefes'ime aşık oldum. İlk başlarda sadece hoşlantı sandım. O adamdan intkam almak istediğim için Nefes'e acı çektirmek istedim. Ama bunu düşünmek bile canımı yakmıştı ve bunun sebebini anlamamıştım çünkü ben duygusuz bir adamdım babam beni öyle yetiştirmişti her zaman zalim ve acımasızdım. Ama Nefes'e zarar verme düşüncesi bile içimde tarifi olmayan bir his oluşturdu. Sonra zamanla anladım ben sevdalanmıştım hem de hiç olmayacak birine... Çok çabaladım onu unutmaya çalıştım sadece intikam almak istedim ama yapamadım. O yüzdende karar verdim intikamımı Nefes'imle evlenerek alacaktım ona tabi ki zarar vermeyecektim zaten istemsemde bunu yapamazdım ama onlar bunu bilmeyecekti. Ne olursa olsun ailemin intikamını alacaktım... Yataktan kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Daha sonra üstümü giyindim ve aşağıya indim Emel abla kahvaltı hazırlamıştı.
E: Günaydın Tahir bey
T: Günaydın Emel abla, ellerine sağlık
E: Afiyet olsun
Kahvaltımı bitirince arabama bindim ve depoya gittim. Genelde kirli işlerimi depoda yapardım. İçeri girince herkes bana selam verdi bende karşılık verdim ve Fatih'le Murat'ı yanıma çağırdım. Onlar benim en güvendiğim adamlarımdı her işimde yanımda olurlardı.
F: Bizi çağırmışsın abi
T: Evet, geçin oturun
İkiside karşıma oturdu
T: Şimdi, bu planı uzun zamandır yapıyorum ve artık zamanı geldi. Sonunda hem sevdiğim kadına kavuşacağım hem de ailemin intikamını alacağım. Zaten ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz ama son kez üstünden geçelim
M: Tabi abi
T: Şimdi siz Nefes'imi benim evime götüreceksiniz ama çok dikkat edin tamam mı sakın korkutmayın zorluk çıkarırsada sakın zarar vermeyin yoksa çok kötü olur
F: Tabi abi , sen merak etme
T: İbrahim, Mehmet ve Onur'a da haber verin onlarda diğerlerini alıp buraya getirsinler. Ellerini , ayaklarını bağlasınlar ben görüntülü arayınca da kafalarına silah tutsunlar.
M: Tamam abi aklın kalmasın
T: Hadi görüşürüz
F/M: Görüşürüz abi
Depodan çıkınca şirkete geçtim. Ben içeri girince ölüm sessizliği oldu ve çalışanlar bana selam verip işlerine devam etti. Bende odama çıktım çok heyecanlıydım sonunda sevdiğim kadınla kavuşuyordum, sonunda Nefes'im benim karım olacaktı. Bende böyle olmasını istemezdim ama böyle olmak zorundaydı. İçimdeki heyecanı bastırıp çalışmaya başladım...
Nefes'ten:
Sabah halamın beni öpmesiyle uyandım
E: Hadi kalk uykucu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM / NEFTAH
ChickLitNefes ailesini kaybettiği için babaannesi , dedesi ve halasıyla beraber yaşıyor. Tahir ise mafya ve Nefes'in dedesi Tahir'in ailesini öldürdüğü için onlardan intikam almak istiyor ama ortada büyük bir sorun var Tahir Nefes'e aşık. Peki bu durumda Ta...