13. Bölüm

947 39 154
                                    

Selam canlarım uzun bir aradan sonra bölüm geldi. Pek içime sinen bir bölüm olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef ama umarım siz beğersiniz. Bu aralar kafama takılan şeyler inşAllah istediğim şeyler olur. Her neyse o yüzden pek odaklanamadım ama umarım bölüm hoşunuza gider SİZİ ÇOK SEVİYORUM ❤ Sınır: 100 yorum

Tahir'den:

Önümde duran sehpahaya tekme attım ve paramparça ettim.  Orhan bile yerinden sıçramıştı. İzlediğim video nefesimi soluk boruma tıkamıştı. Ailemin katili karşımda duruyordu işte...
Vedat Sayar, şirketimizin Zorlular'dan önce ki ortağı. O zamanlar daha yeni yeni şirket işleriyle ilgilenmeye başlamıştım. Babam kendi odasının yanında ki odayı bana vermişti. Hem babama yardım ediyordum hem de ilerisi için iş öğreniyordum. O adam sürekli şirkete gelip duruyordu bana da şirketten çıkarken hep garip garip bakıyordu. Babama bu adamın kim olduğunu sorduğumda şirkete ortak olmak istediğini söyledi. Neyse aradan birkaç ay geçtikten sonra biz ortak olduk ama 2 yıl sonra nedenini anlamadığım şekilde babam bir anda bu ortaklığı bitirdi. Çok sinirleniyordu bu konu açılınca o yüzden bende hiç sormamıştım nedenini. Ama şimdi... Şimdi bu videodan öğrendim işte Vedat olacak şerefsiz bizimle oratak olduktan sonra kirli işlere bulaşmış ve şirketi batırma noktasına getirmiş. Babam da bunu duyar duymaz ortaklığı bitirmiş.Bu adam daha sonra babamla hiç iletişime geçmemiş ama alttan alta tuzak kurmuş onlara. Tabi bunun olması da birkaç yılı almış. E babam da o sıralar işleri düzeltmek için Zorlu'larla ortak olmuş. Birgün annemle babam arabayla giderken önlerini kesip adamlarıyla beraber onlara işkence etmiş ve öldürmüş sonra da bu videoyu çekip intihar etmiş psikopat. Beynim uyuşuyordu şimdi her şey yerine oturmaya başlamıştı bile. Bu ölümü yıllar öncesinden planlamıştı benim de intikam alacağımı biliyordu. O yüzden babamla hiç iletişime geçmedi. Hatta babam ortaklığımız bitince onun yurt dışına gittiğini söylemişti. Bu yüzden benim aklıma bile gelmemişti onun ismi. Benim en başından beri tek şüphelim Harun Zorlu'ydu. Sevdiğim kadının dedesi... Suçsuz olan dedesi. ALLAH KAHRETSİN YA BEN NELER YAPTIM ONLARA, NEFES'İME. NELER YAPTIM. Elimi yumruk yapıp duvara geçirdim. Hemen Nefes'imin yanına gitmem lazımdı. Odadan çıkmadan önce Orhan'a döndüm.

T: Hemen diğer konuyu da araştırmaya başla Orhan. Eğer o tahmin ettiğim gibiyse. İşte o zaman Kerem denen herifi öldürmekten beter ederim

O: T-tabi abi

Depodan çıkıp arabaya bindim ve sinirle dağ evine sürdüm. Ama bir yandan da kendime hakim olanayıp direksiyona vuruyordum.

T: BEN NE YAPTIM ,BEN NE YAPTIM BÖYLE, NE YAPTIM

Ben içeri girer girmez tüm adamlarım kendini düzeltmişti. Arabadan indim ve Murat'ı aramaya başladım ama o benden önce davranıp yanıma gelmişti bile.

M: Hoş geldin abi

T: Hoş bulduk. Nefes nasıl

M: Abi yemek söyledik yemedi. Uyumadı da tüm gece öyle canım önünde ağladı.

T: Tamam

Anahtarımı çıkarıp evin kapısını açtım ve yukarı çıktım. Onu korkutmamak için kapıyı yavaşça açtım. Dizlerini kendine çekmiş bir şekile yerde oturuyordu ve  boş boş dışarıya bakıyordu. Demek ki hala aynı pozisyondaydı. Beni fark etmemişti bile. Yanına gidip sakince oturdum. Nihayet beni fark ettiğinde yavaşça başını çevirdi. SİKTİR. NE BU HAL LAN

T: N-nefes'im hadi kalk bak yüzünü yıkaylım. Kıpkırmızı olmuş gözlerin

N: Dalga mı geçiyorsun benimle Tahir ! Ne saçmalıyorsun

Hızlıca ayağa kalktı ve başına vurmaya başladı bir yandan da ağlıyordu

N: ÖLDÜRDÜN, ÖLDÜRDÜN ONLARI, ÖLDÜRDÜN, ÖLDÜRDÜN

İNTİKAM / NEFTAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin