Selamm bebeklerim yeni bölümle karşınızdayım çok uzun bir bölüm olmadı ama zaten sınır dolmadan atıyorum bu bölümü. Ayrıca bu bölüm de halvet var ilk defa bir hikayem de halvet yazıyorum o yüzden kötü olmuş olabilir. Benden istendiği için yazmaya karar verdim lütfen rahatız olanlar okumasın. Sizi çok seviyorummm. Sınır: 70 yorum❤❤❤😘
Tahir'den
Gözlerimi açtığımda koynuma kedi gibi sokulmuş karımı gördüm. İstemsizce gülümsedim buna. O kadar güzeldi ki. Elimin tersiyle yanağını okşamaya başladım. Zaten dün çok geç yatmıştık o yüzden uyanmazdı bunu biliyordum. Ellerim yanağından dudaklarına gitti. Şuan çok dikkatimi çekiyorlardı dudaklarını okşamaya başladım. Kafasını diğer tarafa döndürecekken dudaklarını öptüm. Tam da tahmin ettiğim gibi uyanmadı yine de biraz bekledim tam olarak dalmasını ve sonra saçlarıyla oynamaya başladım. Çok güzel kokuyorlardı. Derin bir nefes çektim içime Ah biraz daha devam edersem kendimi durduramayacağım son kez başına bir öpücük kondurdum ve yataktan kalktım. Banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra duş almaya karar verdim. Duşumu aldıktan sonraysa aşağıya indim ve Nefes'ime kahvaltı hazırlamaya başladım. Krep severdi Nefes o yüzden krep yapmaya karar vermiştim. Dolaptan ihtiyacım olan malzemeleri çıkarttım. Tam hazırlamaya başlayacakken telefon çaldı. Murat arıyordu.
T: Efendim
M: Abi napıyorsun
T: İyi. Siz napıyorsunuz
M: Abi çok kötü burda durum herkes Nefes yengemi arıyor. Çok merak ediyorlar. Nazar'a bile söylemedim
T: Aferin koçum. Sakın bak birinden duymayayım
M: Merak etme abi o iş bende de sen nasıl idare ediyorsun yengeyi
T: Biz barıştık Murat
M: Ne , bu kadar çabuk mu
T: Evet
M: Çok sevindim abi o zaman yarın falan dönersiniz
T: Yok biz dönmeyeceğiz siz geleceksiniz
M: Nasıl yani abi
Dün gece- Flashback
Nefes'ten:
Ne kadar süre sarılı kaldık bilmiyorum ama geri çekilecekken Tahir boynuma gömüldü ve derin bir nefes aldı.
T: Çok özledim kokunu
N: Bende çok özledim seni
Tahir boynumu bırakıp yüzüme baktı. İkimizinde gözleri dolu doluydu hala
N: Tahir
T: Efendim ömrüm
N: Ne olacak şimdi. Yani bizimkilere ne diyeceğiz. O düzembaz Kerem'e falan
T: Bir süre barıştığımızı gizlememiz lazım. Ben her şeyi düşündüm Nefes'im. Şimdi bu akşam herkes seni aramaya başlar. Murat ve Fatih zaten hep kızların yanında olacak. 2 gün seni aralar sonra Murat kızlara benim seni kaçırdığımı söyler ve hep birlikte buraya gelirler ama kimsenin barıştığımızdan haberi olmaz. Bu süre zarfında da deden o itin gerçek yüzünü görür sende onun sana aşık olduğunu görürsün.
N: Tamam öyle olsun
Tekrar beni kollarının arasına alıp sıkıca sarıldı. Ona çok güveniyordum. Eminim halledecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM / NEFTAH
Literatura FemininaNefes ailesini kaybettiği için babaannesi , dedesi ve halasıyla beraber yaşıyor. Tahir ise mafya ve Nefes'in dedesi Tahir'in ailesini öldürdüğü için onlardan intikam almak istiyor ama ortada büyük bir sorun var Tahir Nefes'e aşık. Peki bu durumda Ta...