Her şey güzel olacak

33 3 3
                                    

Gözlerimi açtığımda annemin assagı kattan hala beni cagırmasıyla uyanmıştım. Saate baktıgımda yedi bucuktu dersin baslamasına daha bir saat vardı hızlı bi sekilde dus alıp dislerimi fırçaladım. Son olarak okul elbisesinide giyinerek assagı inmeye hazırdım.Annemle birlikte kahvaltı yaparken babam aklıma geldi ve anneme sordum baban yedi gibi cıktı tatlım yanına geldi ama uyuyordun malesef dedi. Bugün cumaydı yani okulun son günü cıkısta beni alabilir ve sinemaya gidip vakit gecirebilirdik kahvaltı yaparken bunu annemede söyledim. Basta biraz isleri oldugunu söylesede sonunda kabul etmisti. Hızlı bi sekilde evden cıktık dersin başlamasına on dakika kalmıstı.                                                         Sınıfa girdigimde emily günaydın dedi bende aynı sekilde karsılık verdim. "Bugün senin icinde uygunsa beraber oturabilirmiyiz" dedi emiliy basta şaşırsamda onu kırmadım tabiki de deyip normal karsıladım cünkü bugüne kadar arkamdan hep iftira atan beni baska arkadaslarıma kırdıran erkek arkadasımla aramı bozan emily den başkası degildi ve nedense bugunde yanıma oturmak isteyince dogal olarak şaşırmıstım.Ama her ne kadarda bana iyi davranmaya çalışsada hem emily hemde onun arkadasları benim icin bitmislerdi artık bu okulda bu sınıfta olmak istemiyodum ikinci dönem bu okuldanda gitmeyi kafama koymustum. Hatta bugun annemle sinemaya gitmek istememin bir nedenide buydu yani bu konuyu yine annemle konusmak istememdi.                                                                                    Son derse girdigimizde nedense bi rahatlık gelmisti. Dersimiz tarihti.Tarih hocası bay jacks iyi bi insandı.yani sınavından her ne kadar otuz bes alsamda ders   anlatma seklini begeniyordum.Tabiki bugünde olmazsa olmaz ödevlerini yine vermisti ama bugun verdigi ödevler normal verdiginden biraz daha fazlaydı cünkü dönem ödevi gibi birseydi ilk dönemin kapanmasına yaklasık bir bucuk hafta gibi bir süre vardı. Sonunda zil calmıstı artık cıkabilirim.                                                                               Biraz daha annemi beklersem sinirlenip eve gitcektim artık. Tam böyle düsünürken sonunda annem gelebilmisti. Arabaya bindim ve anneme bir an beni unuttun sandım yirmi dk olmus anne diye söylendim."biliyorum bebegim biraz gec kaldım ama islerim yuzunden boyle oldu bu seferlik affet tatlım." Annem böyle diyince tüm sinirim gitmisti ve hangi avm ye gidiyoruz anne diye konuyu degistirdim."Bilmem tatlım sen belirle bide yemekte yiyebiliriz istersen is yerinden hızlı cıktıgım icin birsey yiyemedim"annemin böyle demesi daha iyi olmuştu cunku yemekte rahat rahat şu okul konusunu. konuşabilirdim.Bildiğim çok  güzel ve büyük bir avm vardı. Annemi oraya götürmüştüm ve simdi güzel bi film seçmemiz lazımdı. Bu hafta vizyonda romantik filmle birlikte macera , ask ve gerilim filmleri vardı.Film secmeyi annem bana bırakmıstı.Bende bi degisiklik olsun dedim ve gerilim filmine girdik. Babamında burda olmasını isterdim ama malesef calısıyordu.
                                                       Sinema filmi bekledigimdende güzeldi.Anneme sordugumda oda aynı seyi söylemisti.Artık yemek yicektik ve bende cok acıkmıstım.Annem bize biseyler almaya gidince bende kafamda anneme diyceklerimi olusturdum.Annemde cok gecmeden gelmisti.Bu avm'deki restorantları cok seviyodum yemegimi bitirdikten sonra anneminde bitirmesini bekledim.Artık konuya girebilirdim ve anneme o okulda mutlu olmadıgımı kimseyle anlasamadıgımı ikinci donemde orda okumak istemedigimi söyledim.Annem biraz düsündükten sonra" biliyorum tatlım bu aralar bende seni pek fazla iyi görmüyorum ve sen bizim tek cocugumuzsun.Senin mutlu olman benim ve baban icinde cok önemli.Bu yüzden eve gecince bu konuyu aksam babanla konuscam bebegim merak etme". Annemin bunu demesi bile benim icin cok iyiydi her sey bu akşam belli olcaktı.

Ruhu MücerretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin