Annemle eve döndügümüzde saat sekizi gösteriyodu. Bizden yarım saat sonrada babam eve gelmişti. Anlaşılan babamda bugün cok yorulmuştu. Annemle biz iceri gecince babamda yemek yedikten sonra yanımıza geldi. Bugün normalden daha fazla hastayı muayane ettiğini ve baya yorucu bi gün oldugunu söyledi. Yarım saate yakın böyle sohbet ederken annem sonunda bugün konustugumuz seyleri babamada anlatmıstı yani okulumu degistirmek istedigimi ,burada mutlu olmadıgımı artık babamda ögrenmisti.Bunun üzerine babam "bunu söylemeniz gerçekten iyi oldu tatlım benimde söylemem gereken birsey vardı. Artık baska bir kasabaya taşınmamız lazım cünkü tayinim buraya dokuz saat uzaklıkta bir baska kasabaya çıktı."Nasıl yani baba taşınıcazmı buradan ? Peki ya okulum ne olacak "Merak etme tatlım ben hepsini düsündüm. Gidecegimiz yeni kasabadan guzel bir ev aldım üstelik yeni okulun evimize on bes dakika uzaklıkta. Aynı zamanda calışcağım hastaneyede yakın bir yerde. Bu pazartesi okuldan kaydını aldırcam ve aksamıda yola cıkmayı düsünüyorum tabi annenle bu konuları biz daha detaylı konuşcaz." Anneme baktıgımda hala yüzünde bir sasırma ifadesi olsada beni gördügünde oda bana icten bi gülümsemeyle karsılık verdi. Saate baktıgımda on ikiye gelmisti. Zaman gerçekten hızlı geciyodu.Bende artık odama cıkabilirmiyim bugün gercekten yorucu bi gündü diye söyledikten sonra annem ve babamda anlayısla karsıladılar. Onlara iyi geceler diyip sarıldıktan sonra odama cıktım.Elbiselerimi degistikten sonra yataga uzandım ve bugün olanları düsünmeye başladım.Sanırım artık hersey güzel olmaya baslayacaktı. Taşınmamıza sadece iki gün kalmıştı. Bu kasabayada aslında alısmıstım cogu yer ormanlık ve sesizdi. Havasıda ılık ve coğu günler yağıslı geçiyodu. Bir yandanda acaba yeni sınıf arkadaslarım nasıl olcak diye düsünmeden edemiyodum. On birinci sınıfın ilk dönemi güzel gecmesede bu ikinci dönemin iyi gecmesini istiyordum.
Sabah saat 11 bucukta uyandım. bugun okulda olmadıgı icin iyice uykumu almıstım.Elimi yüzümü yıkayıp dislerimi fırcaladıktan sonra üstümü degistirdim ve anneminde cagırmasıyla kahvaltıya inmistim.Anneme yardım edip cayları doldurdum ve patatesleri kızartmıstım. Hepsi hazır olmustu artık kahvaltıya oturabilirdik. Anneme ev esyalarını ne zmn taşıyacagımızı sordum.Annemde "gidecegimiz ev zaten hazır tatlım yani baban esyalı bi ev almış."anladım anne teşekkürleer dedikten sonra bu sefer annem "mila bana yardım edersen bugün bavullları hazırlamayı düşünüyorum" dedi bende tabiki beraber yapabilecegimizi soyledim bugün cumartesiydi yani bir günümüz kalmıştı..
Akşam olmuştu sabahtan beri annemle bavulları toplayıp aksam yemegini hazırlamıştık.Babamda eve gelmişti hep beraber yemek yedikten sonra bende odama cıktım ve dinlendim. Bugün pazartesiydi sabah saat dokuz gibi uyanmıştım bugün kahvaltı yaptıktan sonra babamla birlikte okula gittik tarih hocası bay jack'i bulup dönem ödevini teslim etmiştim o sırada başka ögretmenlerimlede vedalaştıktan sonra babam yanıma geldi ve "artık gidebiliriz canım kaydını aldırdım"dedi.Bende gidelim dedikten sonra yarım saate eve varmıştık.
Akşam saat sekizi gösteriyodu bu evdeki son aksam yemegimizide yedik bu aksam hava biraz serindi ustume hırkamıda giyinerek arabaya bavullarımızı yerlestirdi babam."artık hazırsanız yola cıkabilirz dedi babam." Bizde onayladıktan sonra yola cıktık yagmur cok az atıstırıyodu kulaklıgımı takmıs kafamı cama yaslamıştım. Acaba gidecegimiz yerdeki evimiz nasıl olcak diye düsünmeden edemiyodum ama babamın söyledigine gore yine iki katlı kasaba tarzı ve ormanlık olan bir yerdeymiş. Telefonuma baktıgımda saat gece üçü gösteriyodu. Babama ne zamana orda oluruz dedigimde yaklasık dört saat sonra dedi. Bende daha cok varmış deyip biraz uykuya dalmayı istiyodum.Sabah saat yedi buçuk gibi annemin mila artık uyan demesiyle arabadan kalktım. Babam arabayı yeni evimizin bahcesine koymustu ev baya büyük ve güzel duruyodu. Arabadan indigimde karsıda bizim evimize benzer bi ev daha vardı. Alt katı grimsi bi renk üst katıda bordo renklerdeydi. Bahceside genişti.Bavullarımızı alıp eve girmiştik ben yukarı kattan büyük ve balkonlu olan odayı kendime almıştım.odada bir tane çalışma masası ve güzel bir beyaz elbise dolabı ve kitaplık vardı. Yatagımda oldukca genis ve güzeldi. Bavulumdaki elbiseleri dolaba yerlestirdim ve assagı indigimde annem gilde yeni odalarına yerleşmislerdi. Anneminde isi bittikten sonra babam markete gidip kahvaltı icin bir seyler almıstı. Annemle kahvaltıyı hazırlayıp hep beraber oturduk. Yolculukta baya güzel ve eglenceli geçmisti. Yarın artık yeni okulama baslayacaktım.
Sabah uyandığımda saat sekizdi. Bugün okulun yerini ögrenmem icin okula babam bırakacaktı. Elbiselerimi degiştikten sonra asagı indim ve kahvaltı hazırdı. Okul dokuzda baslayacaktı. Yani yarım saat vardı. Annemle kahvaltıyı topladıktan sonra babamla evden çıktık. Yaklasık yirmi dk sonra okula varmıştık. Babamlada vedalaştıktan sonra arabadan indim ve okula girdim. Okul baya büyük ve güzel görünüyodu. Müdür beyin yanına gittim ve bu okula yeni geldigimi soyleyince oda "Yeni okuluna hoşgeldin Mila Colins bende seni bekliyodum istersen birlikte kitaplarını alalım ve yeni sınıfını sana göstereyim" dedi bende olur tesekkur ederim diyip gülümsemeyle karşılık verdim. Müdür iyi birine benziyodu ama zamanla daha fazla tanıycaktım bu okuldaki herkesi. Müdür beyle kitaplarımı aldıktan sonra yeni sınıfıma geldim. Kendimi tanıttıktan sonra "hosgeldin mila yeni sınıfına dersimiz cografya istersen bos bir yere gecebilirsin" dedi ve arkada kumral saclı mavi gözlü bi erkegin yanı boştu ve oraya oturdum. "Hosgeldin yeni sınıfına mila ben james tanıstıgıma memnun oldum" Hosbulduk bende tanıstıgıma memnun oldum dedim ve dersi dinlemeye çalıstım. James baya yakısıklı ve iyi birine benziyodu. İlk ders cografyaydı ve sonunda teneffüs zili çalmıstı. Yanıma 3 tane kız geldi ve gülümseyerek hosgeldin mila yeni sınıfına dediler. Bende gülümseyerek karşılık verdim. "İstersen dördümüz beraber sana okulu gezdirelim hemde biraz konuşmuş oluruz". Dedi bende cok güzel olur dedim ve okulu gezmeye başladık. "Bu arada ben jenna , ben mandy , bende alice bundan sonra istersen dördümüz takılabiliriz" dedi ve bende cok iyi olur dedim. "Sınıfa girdiginde buraya tasındıgınızı söylemistin mila önemli bisey degilse neden taşınmıstınız merak ettimde". Bunu söyleyen alice'di. Bende babam doktor oldugu icin tayini buraya cıktı ve o yüzden bizde buraya taşındık dedim. " Bence iyi olmus mila seninle tanısmamıza cok sevindik"deyince bende sizinle tanıstıgıma cok sevindim dedim ve zil calmıştı. Many hadi sınıfa gecelim ders yine cografya dedi ve yavaşca sınıfa dogru yürüdük.
Son derse gelmiştik ve bi önceki tenefüste babamım isi çıktığı icin çıkısta beni alamayacagını söyledi bende anlayısla karşılayıp telefonu kapattım. Son derste bitmisti. kitaplarımı cantama koydugumda james evimin nerde oldugunu sordu bende yerini söyleyince "O zaman cıkışta beraber gidelim cünkü evlerimiz karsı karsıya" diyince baya bi şasırdım ve olur gidelim dedim. Demek karşıda gördügüm evde james ve ailesi oturuyomus.Alice ve öbür arkadaslarımlada vedalaşıp jamesle okuldan cıktık. Sohbet ederek evin önüne kadar gelmistik. Jameslede vedalasıp eve girmistim. İlk günüm baya güzel geçmisti.Saat dörde geliyodu cantamı bırakıp elbiselerimi degistirdim ve annemin yanına inip bugünün nasıl gectigini annemede anlattım ve yorulduğum icin odama cıktım. Yeni okulama ilk günden alışmıştım sanki.Sınıf arkadaslarımda oldukca samimiydi. Özelliklede bence alice ve mandyle jenna. İlk gündende ödev vermemeleri iyi olmuştu çünkü ikinci dönemin daha ilk günüydü ve bencede vermemeleri normaldi. Odamın balkonuna cıkınca jamesin bana baktıgını gördüm ve el salladı bende aynı sekilde karşılık verdim ve nedense utanıp içeri geçtim.
Saat yedi buçuğa geliyodu annem odama gelip "aksam yemegi hazır tatlım seni bekliyoruz" dedi bende tamam anne hadi inelim dedim yemege oturdugumuzda babam "okulda ilk günün nasıl gecti tatlım umarım yeni okulunu begenmişsindir" diyince bende evet baba bugün baya güzel geçti dedim ve yemek yedikten sonra odama çıkıp telefona baktım saat on bire geliyodu.Yarında okul olduğu icin ve yorucu bi gün olduğundan artık uyumak istiyodum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhu Mücerret
AdventureHersey o gün başladı ve o yolculukla degişen hayat hikayem ...