1

24 5 2
                                    

Kája pov.

,, Kajo, snídaně!,, a je to tady, další víkendové ráno. Jako každé ráno moje kroky míří do koupelny kde si opláchnut obličej studenou vodou. Potom mé kroky směřují do kuchyně kde už sedí máma s tátou a ségrou.
,, Dobrý ráno,, všechny pozdravým a jdu snist palačinky co mi mamka ráno nachystala. ,, co máš dneska v plánu zlato?,, zeptala se mě mamka s úsměvem. ,, Noo mám se v 1 sejít s Evou na náměstí,, odpověděla jsem a dala si sousto do úst. ,, To je ale za hodinu Kájo. A nejsi ještě ani oblečená nic,, zasmál se táta. A to mě probralo. ,, cože?! Do prdelky to nestíhám,, a začala jsem do sebe ladovat palačinky jak nejrychleji jsem mohla. ,, zpomal sporťáku,, zasmála se máma,, ještě s tebou budeme stejně muset něco probrat,, začala vážně. ,, mám problém?,, napadlo mě hned jako první ,, Ne nemás jen víš nooo ,, začal hned táta ,, no co !?,, řekla jsem ,, budeme se stěhovat,, řekla máma a nastalo hrobové ticho. Asi další 3 minuty jsem na ně koukala jako kdybych čekala až se jeden zasměje a řekne že je to vtip. Ale to se nestalo. ,, víš dostali jsme nabídku na jednu fakt dobře placenou práci v jižní Koreji,, začala máma a táta k hned doplnil ,, a to znamená že se budeme muset stěhovat ,, v tu chvíli jsem jen koukala do svého talíře a přemýšlela co říct. Já se nechci stěhovat. Mám tu všechno na co jsem zvyklá, hlavně Evu. Bojím se začít kamarádit nebo i začít bavit s novými lidmi. ,, Mami tati já ale nechci to tu opustit. Mám tu všechno na co jsem zvyklá. A co by řekla Eva? To by znamenalo že už se neuvidíme?,, řekla jsem zoufale. ,, no víš o tom jsme přemýšleli a nakonec jsme zvážili že kdyby to její rodiče dovolili, tak by mohla jet s námi,, řekli oba s úsměvem. ,, opravdu?,, rozzářila jsem se ,, ano opravdu. Ale už by jsi se měla jít převlékat jinak na tebe bude Eva čekat ještě hodně dlouho ,, zasmála se máma . Koukla sem na čas a zděsila se . Sakryš mám tam být za 20 min. Na nic jsem nečekala a šla jsem do pokoje abych se oblékla.

Udelala jsem si messy drdol a sla za Evinou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udelala jsem si messy drdol a sla za Evinou ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Taaaaaak , tohle opravují po 3 letech.. chtěla bych tím poradit staré vzpomínky a zkusit něco napsat taky 😂 doufám ze se to aspoň někomu bude líbit

Udělám správné rozhodnutí když....Kde žijí příběhy. Začni objevovat