Kája pov:
Když konečně zmlkla tak sem hleděla z okna.,, Dobrý den smím vám něco nabídnout??" zeptala se jedna letuška s úsměvem na rtech. ,, Ano mohla bych prosím vodu??" zeptala jsem se tiše protože to velké stvoření vedle mně spí. ,, Jistě perlivou nebo neperlivou?? " ,, Asi perlivou prosím" řekla jsem svou objednávku. Letuška jen kývla a podala mi jí. Potom už odcházela za dalšími cestujícími. Nasadila jsem si sluchátka a ponořila se do světa myšlenek. ,, Karle vstávej" někdo mi zařval do ucha. A já asi vím kdo to byl. Ne asi. Ale určitě!!! ,, Co po mně chceš jako v tuto chvíli!!" zařvala jsem na Evu. Neřvala bych kdyby mně nevzbudila tak brutálně. ,, Tak sorry ale za chvíli přistáváme" řekla jednoduše a dál si četla časopis. Počkat. Časopis? Kde tu vzala časopis?? Asi si ho zbalila.. Hmm tak ne asi kájo. Už jsem přistáli a šli na letiště společně s rodiči kteří se nás ptali na cestu. Jasně že jsme řekli že dobrý. Naštěstí to už tolik neřešili. Tata zavolal taxík asi po 10 min přijel. Seděli jsme že táta vepředu s řidičem a mi tři já mamka Eva v zadu. ,, Holky mi vás tam vysadíme a pak budeme muset jet. Vrátíme se v sobotu ráno." řekla nám mamka. ,, Aha.." řekla jsem zaskočeně. Myslela jsem si že aspon dnes by mohli zůstat. No, asi ne. ,, Školní uniformy máte každá ve svém pokoji. Adresu školy ti kájo pošlu jo??" zeptal se táta ,, Jop" řekla jsem a to už jsme zastavovali před barákem. Když jsem viděla to kde budem bydlet spadla mi brada až na zem. Kde na to vzali!?

,, Wow" vzpamatovala se jako první Eva ,, to je nádhera " řekla a já se nezmohla na nic jiného než kívnutí.. ,, tak ahoj holky " zamávali nám rodiče než odjeli ,, tak to jdem prozkoumat ne ??" Zeptala jsem se. Na to Eva kívla a šli jsme prozkoumávat. Vše už bylo zařízené i pokoje.
Můj pokoj:
Evi pokoj:
Růžová jak jinak... ,, Kájo už bysme měli jít spát!!" Řekla Eva mezi dveřmi koupelny ze které vycházela v pyžamu
,, Ok" řekla jsem a šla do koupelny kde jsem se rychle osprchovala a nasadila si své sexy pyžamo
A s myšlenkami jaký bude zítřek Úlehla a usla
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Další kopitola.. jaké pyžamo a počkej se líbí víc 😂💖💗❤️
ČTEŠ
Udělám správné rozhodnutí když....
Fiksi RemajaPříběh je o holce jménem Karolína... Karolína žije v české republice společně s mámou a tátou. Její máma a táta dostanou pracovní nabídku na práci v Jižní Koreji. Kája pojede s nimi ale nechce jet sama tak si sebou vezme svou kamarádku Evu. Udělá Ká...