Scottův pohled:
„Stilesi měli by jsme najít Liama a promluvit si s ním"řekl jsem stilesovi když jsme šli po školní chodbě.„Myslíš si že s námi bude mluvit?"rozhodil Stiles rukama.„Jo já vím ale měli by jsme to zkusit"řekl jsem a rozhlédl se.„Hele támhle je"ukázal jsem na Liama který byl na konci chodby a rychle jsme se za ním rozeběhli.„Liame prosím poslouchej nás.Chceme ti pomoct"začal jsem když jsme do odtáhli ke kraji chodby kde nikdo nestál. „Pomoc? Ty jsi mě kousl a pak jste mě unesli.Nepotřebuji vaší pomoct."začal se vztekat„To kousnutí je dar"vysvětlil jsem mu„Omg.Kdo to je?"řekl Stiles a my jsme se tam podívali.„To je ta nová holka?"zeptal jsem se a pozoroval ji jako všichni ostatní na chodbě.Šla sebevědomě uprostřed chodby a usmívala se jako kdyby ji nevadilo že na ni všichni koukají.Asi by jsme na ni koukali ještě dlouho ale ozval se školní zvonek a všichni se probudili z tranzu.„Je pěkná"šeptl Liam.„Jo"řekli jsme se Stilesem jednohlasně a vydali se do třídy.Layly pohled:
Když jsem vešla do školy všichni zkameněli a koukali na mě.Musela jsem se trochu usmát a dělat že jsem v klidu i když jsem byla strašně nervózní.Ze všech stran jsem slyšela"wow"nebo"ta je nová?"ale ozvalo se i"jsem pěknější"a "to bude určitě dêvk@".Když jsem byla skoro na konci chodby ozval se velmi nepříjemný školní zvonek a všichni se rozešli do svých tříd.„Ahoj ty jsi Layla Johnson?"oslovila mě nejaká zrzka s úsměvem.„Ano to jsem já"usmála jsem se na ni.„Já jsem Lydie a toto jsou Kira a Malia"řekla a ukázala na dvě holky které stáli vedle ní.„máme tě odvézt do ředitelny a po škole tě tady provedeme."pokračovala a holky jenom přikyvovali.Proč mám pocit ze Lydie bude klasická školní královna a ty dvě budou její ocásci?Položila jsem si v hlavě otázku a následovala je.„Tak tady je ředitena až ti skončí škola tak se uvidíme před školou."řekla Kira a s úsměvem ukázala na dveře do ředitelny. Jediná Kira mi tady přijde nejvíc v pohodě teda zatím. „Dobře.Děkuji"poděkovala jsem a ony jen přikývli a hned zmizeli za rohem.Zaťukala jsem na dveře a ozvalo se dále.„Dobrý den ty musíš být Layla."řekla ředitelka a pokynula ať si sednu.Celou dobu říkala co mužů a co nemůžu nebo co nás čeká za školní akce a zjistila jsem že kluci mají skoro každý týden lakrosový zápas.„Tak teď ti ukážu tvoji skříňku a odvedu tě do třídy"řekla a zvedla se.Když mi ukázala moji skříňku tak mě odvedla ke třídě dějepisu.Ředitelka se na mě pozbudivě usmála a zaklepala.„Dobrý den vedu vám tady novou spolužačku"řekla ředitelka když si stoupla před tabuli vedle nějakého učitele.Ještě něco mu zašeptala a odešla ze třídy.„Tak já jsem Pan učitel Yakimura a budu tě učit dějepis a ty jsi?"řekl a podal mi knížku.„Layla Johnson"řekla jsem a vzala jsem se od něho knížku.„Dobře Laylo běž si sednout vedle Hayden"řekl a ukázal na volné místo vedle brunetky která měla v puse zvýkačku a vrhala na všechny okolo nenávistné pohledy.Jen jsem přikývla a sedla jsem si vedle ní.„Jsem Hayden"řekla když jsem si vedle ní sedla„Layla"řekla jsem a usmála jsem se na ní„Sleduj"řekla a koukla se do učebnice„Liame pojď nám to napsat na tabuli"řekl pan učitel a kluk který seděl ve vedlejší lavici se zvedl a šel k tabuli.Když jsem si všimla že má na zadku přilepenou žvýkačku tak jsem se musela podívat na Hayden která se na mě vítězně koukla a plácla si se mnou.„Dobře Liame bez si sednout a o přestávce si vyčisti kalhoty"uchechtl se pan učitel a liam se naštvaně podíval na Hayden.„Pojď jdeme ho zkontrolovat"řekla po hodině Hayden a táhla mě na klučičí záchody.„Spletly jste si záchody holky nebo nám jdete pomoct?"řekl nějaký vysoký kluk který vycházel ze záchodů.„Jdi do háje Garette"řekla Hayden a hodila batoh pod umyvadla„Tak co Liámku jak ti to jde?"zeptala se a opřela se o dveře kabinky.„Hayden jdi do háje"řekl naštvaně a kluk s tmavší pletí který stál kousek od nás se zasmál„Jsem Mason"řekl a podal mi ruku„Layla"řekla jsem a jeho ruku přijala.„Hele kdo tě má provádět po škole?"zeptala se Hayden a sedla si na parapet„Nějaká Lydie, Malia a Kira"řekla jsem a položila batoh na zem„Takže jsi chytila holky z nejpopulárnější party na škole.A podle toho jak na tebe ráno reagovali někteří kluci ty budeš brzo mezi ně patřit"řekl Mason a sedl si vedle Hayden.Jen jsem si hlasitě povzdechla a opřela rukama o umyvadlo.„Jdeme na oběd?"zeptal se Liam když vyšel z kabinky a my jen přikývli.
◦•●◉✿✿◉●•◦◦•●◉✿✿◉●•◦◦•●◉✿✿◉●•
Ahoj tak tady máme první kapitolu trochu nuda ale všechno je že začátku nuda takže se uvidíme u další kapitoly
✿Catherine