>Ještě chvilku to vydrž prosim<

71 6 0
                                    

„takže Brettova mikina jo?"zasmála se Lori když jsem si vedle nich sedla.„Protestovala jsem ale on ne prostě si tu mikinu musím vzít"řekla jsem a pozorovala kluky kteří běhali na hřišti.

Sledovali jsme hru.Celou dobu to bylo v pořádku ale pak jsem si všimla že Garret se motá okolo Bretta a Liama.„Za chvíli jsem zpátky"řekla jsem a šla za Stilesem který seděl na lavičce.„Je to Garrett"řekla jsem když jsem k němu přišla„Co?Ne to je blbost"řekl okamžitě„Ne vážně celou dobu se motá poblíž Bretta a Liama"řeka jsem a ukazovala na hřiště.Než jsme stihli nějak zareagovat tak se Brett a Garret srazili.Brett se pomalu zvednul a utekl pryč„Běžím za ním"řekla jsem Stilesovi a běžela za Brettem který zmizel někde ve škole.„Brette"můj hlas se ozýval školní chodbou.„Myslela jsem že tě to zabije ale asi tě budu muset dorazit"ozvalo se z klučičích šaten.Když jsem tam vběhla byl tam Scott kterého škrtila nějaká holka a Brett který ležel na zemi a snažil se nadechnout.Když se Brett pořádně nadechl tak se prosadil a já rychle k němu přiběhla.„Musíme ho vzít na veterinu"řekl Scott když nějak odhodil tu holku.„Pomož mi ho zvednout"řekla jsem a Scott přikývl.

„Po kolikáté vezeme u mě v mém milovaném jeepu umírajícího vlkodlaka? Přestal jsem to počítat po prvních dvou."nadával Stiles při cestě na veterinu.„Stilesi buď ticho a jeď rychleji."okřikla jsem ho a on radši byl ticho.„Vydrž ješte chvilku prosím"šeptla jsem a nějakým hadrem střela pěnu která tekla Brettovi z pussy.„Neboj on to zvládne"otočil se na nás Scott„Doufám"řekla jsem.

„Položte ho na stůl"řekl Deaton a my tak udělali.„Držte ho pokud ho nějak blbě říjnu tak umře."řekl deaton a já chytla brettovi ramena a co nejsilněji je držela.„Musíte ho držet silněji"řekl Deaton když ho chtěl říznout.„Snažíme se ale je silnější."když jsem to dořekla Brett mne a stilese odhodil a Scotta škrábnul.Zatím co já se snažila popadnout dech a zvednout se, Brett se vydal k odchodu.Když už byl ve dveřích tak se tam objevil Peter který mu dal pěstí.„Co delas?"křikla jsem po něm„Layla Johnson v Beacon hills?"zasmál se sarkasticky Peter.„Co je ti do toho?"prskla jsem po něm a on zvedl ruce do obranného gesta„Tak fajn vy dva odkud se znáte probereme později ale co je teď s Brettem?"řekl Stiles a přikulhal k nám.„Zatím co se tady ti dva hádali tak jsem mj vytáhl ten oměj„Chtěla bych tu zůstat ale už něco mám kdyby něco tak mi hned volejte"řekla jsem a oni přikývli.

„dáme si pleťové masky? "zeptala jsem se když jsme přišli s Hayden domů. „Můžeme"přikývla a společně jsme vyrazili nahotu„Jsi v pohodě?"zeptala se Hayden když jsem zastavila před dveřma od mého pokoje. Někdo tam je ale nemůžu ji říct 'slyším něčí srdce'„Jo v pohodě"přikývla jsem a nejistě vzala za kliku„Bože Liame co tady děláš?"křikla jsem když jsem si všimla Liama sedícího na posteli.„Potřeboval jsem s tebou mluvit"uvedl se a nevině se zasmál„Jak jsi se sem dostal?"promluvila konečně Hayden„Oknem"přikývl a ukázal za sebe má okno.„Fajn.Hayd počkáš tady?my si promluvíme dole"řekla jsem a ona přikývla„Zatím nachystám nějaký film"řekla a vytáhla svůj notebook„Tak pojď Liame"řekla jsem a vydala se dolů„Můžu mluvit?"zeptal se „Jo o co jde?"otočila jsem se na něho když jsme zastavili v kuchyni a já se opřela o linku.„Jde o Bretta. Už je v pohodě ale potřebujeme ho někde nechat přes noc"nervózně se zasmál„Kde je teď?"založila jsem si ruce na prsou.„No Stiles ho sem veze"šeptl„Cože?Můžeš mi to zopakovat?"přešla jsem k němu„No Stiles se Scottem ho sem vezou"zopakoval„Víš co to znamená?"povzdechla jsem si„Když je pod vlivem oměje tak se nemusí umět ovládat"vysvětlila jsem když se na mě nechápavě podíval.,,Pozdě"zasmál se nevině když se ozval zvuk zvonku.„Kam ho máme položit?"zeptal se okamžitě a táhl ho do obýváku„To je jedno pak ho někam dáme"pokynula jsem rukou a zavřela za nimi dveře.„Hele promiň ale nemůže zůstat na veterině"začal se omlouvat Scott.„V pohodě nějak to vyřešíme"protřela jsem si oči.„Dobře tak mi běžíme"řekl Stiles a všichni rychle zmizeli„Co se tu děje?"došla dolů Hayden.„Kluci dovezli sem Bretta. udělalo se mu špatně"řekla jsem a přikryla ho dekou.„Jo já vím měli jsme mít dívčí večer ale kluci do neměli kam odvézt"stoupla jsem si před ní„V pohodě. Můžeme si třeba jenom pustit film.Jsi moje nejlepší kamarádka je mi jedno jak s tebou strávím čas, ale že ho s tebou strávím"řekla a já jsem ji obejmula.„Pujdu pro pití vybereš nějaký film?nebo klidně i seriál" odtáhla jsem se od ní a ona přikývla.V lednici jsem vzala colu. Naposledy jsem zkonrolovala Bretta a vydala se nahoru. ,,Tak co jsi vybrala?" položila jsem věci na zem vedle nachystaných matrací a na jednu z nich si lehla. ,,Přátele" usmála se a přikryla se dekou,,Sleduješ to?"podívala se na mě,,Samozdřejmě že jo" zasmála jsem se a pustila to.



......................................................................................................................................................
Po dlouhé době jsem zpátky.Chyběla jsem vám?XDDůvod proč jsem nebyla aktivní je to že se mi nešlo přihlásit na wattpadXD


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 27, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

New girl in Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat