(Možná jste si všimli že jsem to vydala a hned smazala protože jsem tu měla chyby a chtěla jsem to opravit)
„hele Hayden a co vlastně si o nich myslíš?"zeptala jsem se na obědě Hayden.„Jako já je neznám ale podle mě jsou namyšlené. Jako ale možná Kira nebo jak se jmenuje by mohla byt fajn."řekla a koukala se po jídelně aby ji náhodou neslyšeli.„Díky" Řekla Kira která se za ní objevila.„Sakra"šeptla Hayden a kluci se tomu zasmáli.„Ale musím uznat že s Lydie je občas nesnesitelná"řekla a sedla si vedle Masona.„jo a tak se dostávam k tomu proč jsem tu."začala„Večer máme jít na párty a Lydie potřebuje nové šaty.Takže se tě jdu zeptat jestli by ti nevadilo kdyby jsme tě provedly ještě před další hodinou."usmála.„Tak my ji tady provedeme"oznámil Liam chtěla jsem říct že provést nepotřebuju ale Kira přikývla a s úsměvem odešla. „Myslíte že tu milost hrála?"zeptal se Mason když si Kira sedla je stolu na druhém konci jídelny za nějakou partou. „Jseš blbej"zasmála jsem se mu a já ucítila na sobě několik pohledů.Když jsem se rozhlédla tak jsem si všimla že na mě kouká celá ta parta kam si Kira sedla.Vsichni se na mě koukaly zamyšleně a vypadalo to jako kdyby uměli číst myšlenky. Jen jsem protočila očima a dal jsem se věnovala Liamovi který něco vysvětloval.
Pohled Stilese.
„Nelíbí se mi"oznámil jsem když jsme byli na obědě a pozorovali tu novou holku.„Stilesi ne každý nový člověk na škole je vrah nebo něco nadpřirozeného"otočil se na mě Scott. „Scott má pravdu mě přijde normální"řekla Kira„Podle mě jakmile bude moct tak vytáhne zbraň a zabije všechny vlkodlaky které potká"řekla s pokrčením ramenou Malia„Konečne někdo kdo si myslí to co já"šeptl jsem„Hele zatím nebudeme nic řešit. Třeba je jenom člověk"uklidnil mě Scott a šel na hodinu.Pohled Liama
Byli jsme na hodině matiky a Layla stála u tabule a něco počítala.„Líbí se ti?"ťukl do mě Mason. „Co?ne"odpověděl jsem rychle.„Takže jo."řekl„Ne nelíbí"odsekl jsem mu.„Kdyby se ti nelíbila tak řekneš kdo."usmál se na mě a já mu oplatil můj falešný úsměv„To jsem nepochopil ale to je jedno"řekl jsem si spíše pro sebe.„Co jsi nepochopil?zeptala se Layla když si sedla na své místo které bylo vedle mě.„Tady toto"řekl jsem a ukázal na nějaký příklad který jsem nevypočítal„Však je to úplně jednoduché "řekla a koukla na Masona„Jo já to taky chápu" Zabýval hlavou Mason.„Vysvětlila by jsi mi to po škole?"zeptal jsem se a udělal jsem na ni roztomilý kukuč.„Fajn"řekla a dál se věnovala učitelce která něco říkala.Po hodině když jsme vycházeli ze třídy tak jsem viděl Kiru jak schází po schodech a kouká na nás.Když byla na posledním schodu tak zakopla a spadla.Jako bylo to docela vtipný ale radši jsem se nesmál.,,Jsi v pohodě?"přiběhl jsem k ní a pomohl ji si stoupnout,,J-jo jsem, jen jsem se chtěla zaptat jestli by jsi šel na párty.Jako se mnou"řekla a já jsem se otočil na Masona a Laylu,,Hele pro-"začal jsem ale Layla mě přerušila,,Jo rád půjde."usmála se na Kiru,,Ale já myslel že mi dneska večer vysvětlíš tu matiku"podíval jsem se na ni zmateně.,,Tak ti to vysvětlím než se začneš chystat nebo až zítra.Hele pak mi napiš musím jít"řekla a odešla,,Takže?"zeptala se Kira,,Jo tak fajn"řekl jsem a ona mi dala papírek s jejím číslem,,V osm tě vyzvednu napiš mi pak adresu."řekla a odešla.
◦•●◉✿✿◉●•◦◦•●◉✿✿◉●•◦◦•●◉✿✿◉●•◦Ahojky tak tady máme další kapitolu.Ja vím je krátká ale večer bude ještě jedna.
•Catherine