>Ahoj Brettie<

84 9 1
                                    

Pohled Liama:
Když jsem si uvědomil co jsem právě udělal tak jsem se otočil a bežel ke Scottovi.„Liame?"otevřel dveře Scott a já vešel dovnitř„Já ji políbil"řekl jsem a chytil se za hlavu.„Koho? "zeptal se a zavřel dveře.„Laylu"řekl jsem a sedl si na schody.„a jak reagovala?"sedl si vedle mě.„úplně ztuhla"rozhodil jsem rukama.„Poslouchal jsi její tep?"zeptal se.„ne.Snažil jsem se na to soustředit ale nešlo to."sklopil jsem pohled ke svým botám.„zkus si s ní zítra promluvit"řekl a uvedl se „dobře a díky za radu"řekl jsem a zopakoval jeho pohyb.

Layly pohled:

„Laylo vstávej"zatřepal se mnou někdo„mami ještě pět minut"zabručela jsem a přetočila jsem se na druhý bok.„hele sakra vstávej nebo tě z té postele shodím a to nechceš"ozval se Stilesův otravný hlas.„stilesi vypadni a nech mě spát"zabručela jsem a schovala jsem si hlavu pod polštář.Chvíli se nic nedělo ale pak mi Stiles vzal peřinu a hodil ji na zem.„Vstávat a cvičit"zakřičel Liam.„sakra co ty tu děláš? "zeptala jsem se ho a on mě začal lechtat„p-p-p-přestaň"snažila jsem se ho zastavit.„fajn fajn ale vstávej"přestal a já jsem se rozhlédla po pokoji.„jsem Scott"sedl si vedle mě nějaký kluk a já jen přikývla.„kdo vás sem pustil?"zvedla jsem se a šla ke skříni.„tvoje máma"sedl si mezi kluky Stiles„asi by jsem si měla koupit zámek na dveře a okna"zamyslela jsem se nahlas„Proč?"zeptal se Liam.„aby jste mě nemohli budit"řekla jsem a už jsem si to mířila do koupelny„počkejte tady"řekla jsem a zavřela za sebou dveře.

„Tak fajn proč jste tady? "zeptala jsem se když jsme vycházeli z mého pokoje„chceme tě představit mojí smečce"řekl Scott„tak ty jsi ta pravá Alfa?"zeptala jsem se i když jsem odpověď věděla„jo to je on"řekl Liam a já jen přikývla„hele pokud ti budeme důvěřovat tak tě rádi přijmeme mezi sebe"řekl Scott a já jen přikývla„znám tě jen den a už teď vím že tvoje častá odpověď je přikývnutí"řekl Stiles a směřoval si to k jeho jeepu„Lay mužů s tebou mluvit?"zeptal se Liam.„jo jasně teď?zeptala jsem se ho.„máte pět minut"zavolal na nás Stiles„Lay ta pusa včera večer já... Moc se omlouvám“povzdechl si„Li to je v pohodě“řekla jsem mu„vážně?“zeptal se„jo neřeš to“řekla jsem a on mě objal„děkuju“šeptl„hej řekl jsem pět minut“zavolal Stiles a my radši rychle běželi do auta.

„Před zápasem tě se všema představíme a řekneme ti plán“řekl Scott„dobře uvidíme se pak“řekla jsem a všichni jsme se rozdělili.„čau Hayden“pozdravila jsem ji když jsem si vedle ní sedla na hodinu chemie„Ahojky“usmála se na mě.Chtěla ještě něco říct ale zazvonilo a učitel začal učit.

„Tak co jsi dělala včera?“zeptala se mě když jsme společně mířili ke skříňkám„byla jsem s Liamem a Masonem v posilovně“odpověděla jsem„co jsi tam dělala? Seděla a pozorovala jak posilují? “zasmála se mi„vlastně jo“usmála jsem se nevině„Sakra holka ty jsi pozorovala posilující kluky beze mně?“zeptala se„Dneska večer se mnou budeš pozorovat kluky“řekla jsem a otevřela moji skříňku„jasně půjdeme lovit“zasmála se„Jasně najdu si nějakou oběť, pak ho ojedu v autě a pak ho budu ignorovat“zavtipkovala jsem a Hayden měla co dělat aby nedostala výbuch smíchu.Bože děkuju za to že Hayden má stejný smysl pro humor.„Koho ojedeš v autě?“objevil se tady Liam a Hayden se začala smát ještě víc„Nikoho“zasmála jsem se.„bože si v pohodě? “zeptal se Mason Hayden když za nami přišel.„Layla bude asi večer někoho ojíždět“vysvětlil Liam a Mason se na mě podíval jeho pohledem který říká 'chci pak vědět detaily'. „Panebože to byl vtip“řekla jsem jim.„Fajn konec vtipů jdeme na angličtinu“vzal mě okolo ramen Liam a táhl mě do učebny angličtiny.

Právě je už po škole a my údajně s Liamem mířili za Scottem ale přijel autobus s lakrosovým týmem Denfortské přípravky.Takže tam Liam agresivně běží a já hned za ním. Ani nevíte kolik zajímavých věcí jsem zjistila za jeden den, Třeba to že Brett z té párty je Brett Tabolt.Liamův bývalý spoluhráč kterého nenávidí a že Liam má problémy se vztekem což není dobrý.Tajže Gratuluji Scotte stvořil jsi vražedného teenagera„Hej brette!“zavolal na něho Liam.„Ahoj Laylie“přešel ke mě Brett a obejmul mě„Ahoj Brettie“zasmála jsem se„Brette“oslovil ho znovu Liam a já radši šla za Liama. Víte co nikdy nevíte jestli po sobě skočí a začnou se mlátit.„Chtěl jsem vám popřát hodně štěstí“snažil se uklidnit „To myslíš vážně Liame?Zničil jsi trenérovi auto“přiblížil se k němu Brett. „Zaplatil jsem to“řekl Liam a zaklonil hlavu aby mu viděl do očí.„To je mi jedno“řekl Brett a já chytila Liama za ruku kterou měl zatnutou v pěst. „uklidni se“šeptla jsem a on se na mě podíval jeho naštvaným pohledem takže jsem ho radši zase pustila.„Liame jdeme“přiběhl k nám Scott se Stilesem.„Na tom hřišti tě zničíme“řekl Brett a kluci táhli Liama do školy.„Uvidíme se večer?“zeptal se mě.„Jo jasně“přikývla jsem„A nechtěla by jsi někam zajít? Jako po zápase“podíval se mi do očí.„Mám to brát jako rande?“zasmála jsem se„Jo.Chtěl jsem říct pojď se mnou na rande ale znělo by to divně ale je to rande.Teda pokud chceš“zamotal se do toho.„Dobře... Uvidíme se večer“řekla jsem a běžela za klukama do školy.

New girl in Beacon HillsKde žijí příběhy. Začni objevovat