1.Bölüm

1.4K 180 32
                                    

Medya~kapıyı açan şuursuz 😂 (Böyle gözüktüğüne bakmayın aslında çok minnoş biri)

-Gel

Sekreter elindeki tablet ve gazetelerle başkanın masasına kadar yürüdü. Elindekileri birer birer gösterirken konuşmaya başladı.

-Efendim emrettiğiniz haberleri yayınladık. Özellikle sosyal medyada bilgiler hızla yayıldı. İnsanlar tahmin ettiğiniz gibi yeni kız grubunun üyelerini merak ediyor.

Başkan sekreterin elinden tableti alarak haberi ve yapılan yorumları inceledi.

Haber sitesinde yazanlar
Ünlü kpop grubu Bts, Seventeen ve GFriend gibi ünlü grupların şirketi BigHit Entertainment yeni grup kurulacağı hakkında açıklama yaptı.Üyelerin bilgileri gizemin korurken şimdilik sadece isminin SOL olduğunu, beş kişilik bir kız grubu olacağı ve üyelerin tanıdık yüzlerden oluştuğu bilgileri bizimle paylaşıldı. Haberin detayları için beklemede kalın.

Yorumlar
Aman tanrım BigHit yine bir işler peşinde.

G-Friend den sonra bu kız grubu tutar mı bilemiyorum.

Arkadaşlar sizce kimlerden oluşuyordur.

Evet benimde dikkatimi çekti. Tanıdık üyeler yazıyor.

Umarım hak ettiklerini alırlar. Haberi merakla bekliyorum.

-Çok iyi, çok iyi. Şimdilik sadece Alita nın bilgilerini haber olarak sun.Böylece daha çok ilgi çekecektir.

-emredersiniz efendim.

Sekreter haber gazetelerini başkanın masasında bırakıp tableti alarak odadan çıktı. Kızlar hakkında oluşturduğu bilgilerden Alita ya ait olanı önce sosyal medya hesaplarına yükleyip sonra tanıdığı birkaç muhabire haber yapması için mesaj olarak attı.

Stüdyodan
Sabahtan akşama kadar eğitim almaktan sıkılan kızlar çıkan haber ile sonunda çıkış yapacakları için havalara uçmuştu.
Üç kız ses kayıt stüdyosunun koltuğunda otururken elinde yemeklerle Alita, arkasındanda yeni reklam çekimini bitiren Lina gelmişti.
Lina yemeğe yetişmenin mutluluğuyla koltuğa oturdu. Yemekte her zamanki gibi tatlı patates vardı. Şirket kızların kilo almaması için son birkaç aydır yemek olarak günde iki kere haşlanmış tatlı patates veriyordu. İlk başlarda çok acıksalarda şu son zamanlarda acıkmaya bile vakitleri yoktu. Özellikle lider Lina nın... Lina kızlarla beraber yurttan şirkete geliyor, 6 saat dans pratiği, 2 saat dil dersi, 2saat ses kaydı yaptıktan sonra birde reklam çekimlerine gidiyordu. Çekimlerden sonra yeniden stüdyoya gelip kızlardan geride kalmamak için 2 saatte tek başına dans ediyordu. Hatta bazı günler aksanının bozulmaması için yabancı öğretmenlerle günlük diyalog kuruyordu.

Kızlar patateslerini bitirdiklerinde sularını da içip stüdyonun içerisine girdiler. Kulaklıklarını takıp çıkış şarkıları olan şarkıyı söylemeye başladılar. Daha sonra başkanın emrettiği gibi Türkiye de popüler olan bir şarkıyı söylemeye başladılar. Bunun sebebi Türkiye de birçok kpop fanı olmasıydı. Başkanın amacı onların dikkatini çekmek ve kızların popülerliğini arttırmaktı. Bu yüzden kızlara aylardır diğer dillerde de şarkı söylettirip kaydettirmişti. Bu şarkılarıda hazır hale gelince muhabirlere atacaktı.

Kayıt stüdyosunda işleri biten kızlar Lina'ya el sallayıp yurda gitmeye başladılar. Lina da onlara el sallayıp dans için üstünü değiştirmeye gitti. Üstüne ince askılı siyah büstiyer giyip altına da siyah bol şortunu giydi. Çantasından sularını, telefonunu ve kısa gri hırkasını çıkarıp aynanın önüne bıraktı. Şarkıyı başlatıp dans etmeye başladı. Müziğin nakaratındaki takla atması gereken kısımda birden kapı açılınca Lina'nın dengesi bozuldu ve ayağını çok kötü bir şekilde incitti. Ahh diye inleyerek sağ ayak bileğini tutarken kapıyı açıp dikkatini dağıtan şuursuza baktı. Karşısında tanımadığı ama ben idolüm diye bağıran görüntüsüyle genç bir adam vardı. Adam özür dileyerek Lina'nın yanına kadar geldi.

-özür dilerim. Bir şeyiniz var mı?
Lina göz devirerek
-ayağımı tutuyorum görmüyor musun?
-afedersiniz, afedersiniz
Genç adam destek olarak Lina'yı yerden kaldırdı. Ve bir sandalyeye oturttu. Mahçup bir şekilde

-ben gerçekten üzgünüm. Bizimde provamız vardı salonları karıştırmışım. Tekrardan özür dilerim
Lina genç adamın iyi niyetli olduğunu anlamıştı. Bıkkın bir biçimde

-Artık özür dilemeyi bırakır mısın? Ben hallederim sen provana gidebilirsin.

Genç adam sürekli arkasını dönüp Lina yı hafif eğilerek selamladı. Bu durum Lina'nın komiğime gitmişti. Kapı kapanır kapanmaz küçük bir kahkaha patlattı. Daha sonra ayağındaki ağrıyı gidermek amacıyla dişlerini sıkarak ayağını hızla bir sağa bir sola çevirdi. Daha sonra ayağa kalkıp üstünde zıpladı. Bu taktiği 3 senelik futbol hayatında öğrenmişti. Ve her zamanda işe yarıyordu.
*
*
*
*
Lina hırkasını giyip eşyalarını topladıktan sonra otoparkta kendisini bekleyen şirket arabasına bindi.
Yurda geldiğinde kızların heyecandan zıpladıklarını görünce ne olduğunu sordu. Kızlar L koltukta otururken Lina'ya gel işareti yaptılar. Lina çantasını girişteki tezgaha bırakıp kızların yanına gitti. Alita elindeki tableti okuması için Lina'ya uzattı

Sitede yazanlar

Evet ilk haberimizde sonra grup hakkında yeni bir bilgi aldık. Gelin bu bilgilere beraber bakalım.

Ad: AlitaMemleket:TaylandPozisyon :ana rapper, vocalGeçmiş: Bangkok üniversitesinde gastronomi okudu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ad: Alita
Memleket:Tayland
Pozisyon :ana rapper, vocal
Geçmiş: Bangkok üniversitesinde gastronomi okudu. Seçmeleri kazanıp Kore'ye taşındı..
Ana dili :Tayca
Diğer diller:İngilizce, Korece
Doğum Tarihi:23.01.2001
Boy:166
Kilo:46
Kan grubu :0
Alita hakkında:
Giysiler ve sevimli aksesuarları seviyor.
Uzmanlığı sorunları çözmekte yardımcı olmak.
Hobileri yeni yerler keşfetmek ve alışveriş yapmak.
3 yıl eğitim aldı. Bu süreçte okulunu online olarak bitirdi.
Mottosu 'sadece iyi şeyler arayalım, iyi şeyler düşünelim.'

Yorumlar
Vay canına kız gerçekten çok küçük

Çocuk işçi çalıştırmaktan şikayet mi etsek? Jfklfl

Yüzünü blurlamasalardı keşke.

Hani tanıdık yüzlerdi. Ben bunu tanımıyorum.

Çoğu dediler hepsi demediler.

Küçük olmana rağmen başarılar diliyorum ❤️

Beni takip edin hemen fan sayfası açıyorum.

Alita nın yüzündeki mutluluk cidden çok şirindi.

-aegyo unnie sen şimdi idol mü oldun? (Min Seol)

Herkesin aniden Alita ya bakmasıyla Alita hızla oturduğu yerden kalkıp odasına koşmaya başladı. Ta ki Mia panter gibi üstün atlayana dek. Alita biraz çırpınsada akışına bıraktım diyerek çırpınmayı bıraktı. Grubun 4 üyesi birden Alita yı gıdıklamaya başladılar. Alita içinden saydırırken birkaç dakika sonra çığlıklar arasında benden sonra siz varsınız deyince herkes durup birbirine baktı. Sonra Alitayı yerde bırakıp koşarak odalarına gittiler. İşte SoL grubu da böyleydi. Yorgun olsalar bile didişmeye ve eğlenmeye vakitleri her zaman vardı.

Yeni Kız Grubu (SoL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin