2.Bölüm

946 171 22
                                    

Medya~ G-friend

Ertesi gün aynı programa uymak üzere yeniden şirkete geldiler. Büyük prova odasında dans ederlerken içeriye G-friend grubunun girmesiyle Min Seo dansı bırakıp koşarak onların yanına gitti. Diğerleri de şarkıyı kapatıp Min Seo nun yanına...

Herkes birbirine baş selamı verdikten sonra Min Seo hayranlıkla Sowon ile konuşmaya başladı.

-Unnie sonunda çıkış yapıyoruz. Bizi destekleyin.
-Ah Min Seo neden her zaman böyle saçma sapan konuşuyorsun? Tabiki de destekleyeceğiz. (Sowon)
-Seninle yan yana oturup ödül töreni izlemek istiyorum Unnie(Min Seo)

Min Seo nun söylediklerine bütün üyeler kahkaha atarken Eunha Alita'ya dönerek konuşmaya başladı.

-Vay canına bu şey değil mi ya? Buldum yeni gizli idol. (Eunha)

Alita Eunha nın yanına geçip omzuna hafifçe vurarak konuşmaya başladı.

-Ya Unnie öyle deme (Alita)
-Aegio bunun için utanıyor musun? (Eunha)

Herkes gülüştükten sonraki kısa sessizlikte Umji elini çenesine getirerek düşünüyor gibi yaptı.

-Acaba bugün kim açıklanacak? Bize özel spoiler var mı? (Umji)

Umji tebessümle kızlara bakarken Lina tahmin yürütmeye çalışarak cevap verdi:

-Unnie bizde bilmiyoruz ama yöneticinin stratejisine bakarsak bence sıradaki kişi Lucia

-Okey. Kızlar bizim biraz prova yapmamız lazım sonra konuşuruz.(Umji)

Kızlar birbirlerine kafa selamı verdikten sonra şarkıyı yeniden açıp dans etmeye başladılar.

Yemek vakti geldiğinde yeniden stüdyoya geçtiler. Mia yemekleri getirirken prodüktör şarkılardaki son ayarlamaları yapıyordu.

Kızlar yemeklerini bitirdikten sonra stüdyonun içerisine geçip yerlerini aldı. Önce söyledikleri türkçe şarkı çaldı. (hele Bi gel). Bunu söylemesi Lina için kolaydı ama diğer üyeler çok zorlanmıştı. Bu yüzden r geçen kısımları Lina söylemişti. Yani büyük bir kısmını...
Daha sonra İspanyolca şarkı olan Despacito çalmaya başladı. Bu şarkıdada en çok Lucia söylemişti. İspanyada büyümenin faydasını görmüştü. Diğer üyeler daha yavaş olan kısımları söylebilmişti.
Sakura şarkısı çaldığında ise üyeler gülmemek için kendini zor tutuyordu. Şarkıyı kötü söylediklerinden değil de Min Seo nun telaffuzu öğretirken ki çırpınışları geliyordu akıllarına. Grubun maknaesini delirtmişlerdi.
Tayca da da Love Warning şarkısını söylemişlerdi. Alita kelimeleri değilde şarkıdaki okunuşlarını öğrettiği için çok sıkıntı çekmemişlerdi.

En son kendi şarkıları çaldığında son halinden baya etkilenmişlerdi. Şarkı bittiğinde kendilerini alkışlamaktan alıkoyamadılar. Şimdi yapmaları gereken tek şey şarkının son haliyle dansı birleştirmekti. Temponun epey azalacağını eminlerdi.

Akşam yine yorgun argın yurda döndüklerinde tableti alıp direk haber sitesine girdiler. İlk tepki veren Lina olmuştu. Oturduğu L koltuktan hafif sıçrayarak ben demiştim diye dans ediyordu. Evet bu seferde Lucia yayınlanmıştı.

Haber sitesinde yazanlar

Haber sitesinde yazanlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yeni Kız Grubu (SoL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin