XI. Možná?

73 2 1
                                    

,,Co tě napadlo?" zeptal se. ,,Co, když nezabráníme pádu lodi, ale zabráníme mému pádu? Budou nám, ale muset pomoct ostatní." letmo se na něj podívala a dál chodila po cele sem a tam. Už se nebála prasknutí skla, ale pádu celé lodi. ,,Jak?" řekl s malou jiskrou naděje v hlase. ,,Ty se musíš dostat pryč to je hlavní. Vy se s lodí dostanete pod tohle sklo a rozbijete ho. Jenže ho musíte rozbít z dálky aby to na vás nespadlo...Potom mě musíte chytit, ale chytře. Je tady Peter?" zkousla si rty a podívala se pod sebe. Ještě před chvílí si byla jistá, že to zvládne, ale teď jak to řekla nahlas to zní kapku děsivěji. ,,Myslím, že chápu. Sklo rozbiju štítem a Peter tě chytí do sítě." pousmál se a připravoval se k odchodu. ,,Uvidíme se za chvíli." dodal ještě a rychlým krokem odešel. Pořád je možné, že jde o čas a jako profesionál ví, že se nemůže vybavovat.
                                                                                        -
,,Kde je Morgan?" vyjel po Stevovi Tony, když se dostal do lodi. ,,Je to trochu komplikovanější, ale vysvětlím vám to. Natasho ty leť níž ať máme na dohled Morganinu celu, ale nesmíme být pod lodí...Já rozbiju sklo aby mohla propadnout dolů a ty Petere ji chytíš pomocí pavučin. Jo a mimochodem ta loď hned jak rozbiju sklo spadne." někdo jiný by se při poznámce na konci pousmál, ale Kapitán Amerika rozhodně ne. On to bere vážně.
,,Držte se." agentka Romanova zatáhla za páku a loď náhle změnila směr letu aby se dostali na co nejlepší místo k provedení plánu. 
                                                                                      -
Morgan zhluboka dýchala aby se uklidnila, ale moc to nepomáhalo. Nepomáhalo to dokonce vůbec. 
Ano, byla na několika misích, ale žádná nebyl podobná této. Nikdy se nechystala padat několik kilometrů nad zemí bez padáku. 
Z obav ji vytrhla rána Kapitánova štítu, která sklo roztříštila a Morgan se ztratila na obloze. 
Tím, že systém Hydry nebyl nejlepší došlo k pádu lodi až o několik málo vteřin později což dalo Avengers čas navíc. 
,,Aaaaaa." ječela velmi vysokým tónem, i přes to, že ji právě obmotala silná pavučina. 
Peter ji dostal na palubu lodi kde k ní přiběhl Tony. ,,Dej mi vteřinku." zvedla se a pustila včerejší snídani do záchodové mísy. 
,,Už dobrý." řekla a začala ze sebe sundávat bílá vlákna. ,,Jsi v pořádku?" zeptal se její otec. Je nesmírně rád, že tu je. Bál se o ní víc než kdy dřív, ale snažil se to skrývat. ,,V rámci možností asi jo." 

O rok později...

,,Chyběl jsem ti?." usmál se a přitáhl si ji k sobě. ,,Hm...Možná." zkousla si rty a podívala se mu do očí. ,,Možná?" povytáhl obočí. ,,Tak dobře, chyběl si mi strašně moc. Ten týden bez tebe jsem myslela, že umřu." přiznala. ,,Jo, taky jsem si chvíli myslel, že umřu kvůli tý bombě, ale ani jeden z nás neumřel což považuju za pozitivní." pustil ji z objetí, ale zůstával na stejném místě. ,,Mně třeba včera došla zmrzlina a musela jsem v osm večer do obchodu chápeš to?" řekla naprosto "vážně" a to Steva rozesmálo. ,,Umím si představit jak si se cítila. Předevčírem jsem na tom byl podobně se vzduchem." tyhle jeho narážky na to, že ona je v kanceláři a on na misích jí deptají, ale jen naoko. ,,No jo no všichni to chápeme, ty jsi superhrdina a já jen génius." šťouchla do něj. ,,Nefandíš si nějak moc?" pousmál se. Líbí se mu, když ho nazývá superhrdina. ,,Možná spí tobě. Změním to, ty jsi super voják a já jsem génius." 
,,Ne, to předtím bylo lepší." jemně ji přitiskl ke zdi a usmál se. ,,Víš co? Musím si dát sprchu. Zatím si můžeš vybalit." ušklíbla se Morgan a vyvlekla se z jeho sevření. ,,Mám lepší nápad. Půjdu s tebou." chytl ji za ruku a zavřel za nimi dveře od koupelny jejich Newyorského bytu.
Ano, oni dva skončili spolu a opravdu jim to spolu sluší. 
Tony jim to sice zrovna dvakrát nepřeje, ale stejně se s tím bude muset smířit. 

Tak jo...tohle je konec týhle fakt ujetý fanfikce, která byla má první. Už mě moc nebavila a tak jsem se rozhodla ji ukončit.
Upřímně jsem vděčná každému kdo si tohle přečetl a ještě víc těm, kteří to dočetli až sem. 
Taky chci ještě poděkovat samozřejmě těm co hlasovali a psali komentáře.❤ 
Prostě vás zbožňuju.❤






PS: Další "knížka" bude fanfikce, ale na co a kdy přesně neřeknu.

Morgan StarkKde žijí příběhy. Začni objevovat