George POV:
Reggel felriadok arra, hogy valaki hív. Azt hittem lefejezem majd őt, de megláttam hogy Dream volt az szóval boldog mosollyal felvettem.
-Mi az Clay reggel 6 óra van. ~mondtam morning hanggal
-Csak volt kedvem felhívni téged. Na jó a hango-
-Mi van a hangommal?
-S-semmi csak rég hallottam~ mondta furcsán
-Arra rajöttel hogy 3 órával ezelött is felhívtál hajnalban?
-Oh igen tényleg. Van kedved találkozni?
-Arra rajöttél újra hogy kb 8-9 órára vagy tőlem?
-A faszo- vagyis bocs elfelejtettem. Van egy ötletem.
-Mond.
-Ha vennék repülő jegyet? Talán Sapnap is jöhetne, ha akarod.
-Mi *blushes* p-persze d-de nem lenne drága?
-Nem annyira érdekel látni akarlak ~ Miután kimondta ezt teljesen lefagytam a hasamban, mintha lenne valami talán pillangók, ahogy a lányoknak, vagy nem tudom nem volt még ilyen velem.
-George? Itt vagy?
-Ja igen igen persze szóval, ha neked jó nekem tökéletes és mikor lenne?
-Next week?
-Nekem szerintem pont jó lenne akkor. ~Hirtelen több olyan érzés volt a hasamban, mint az elöbb. A boldogságtól véletlen kinyomtam a telefont.
Messages:
- Véletlen volt, majd később hívlak
- Rendben
Nagyon boldog lettem hirtelen, de még mindig nem értem mi volt az az érzés előbb. Az nem akkor van ha szerelmes vagy valakibe? Még mindig nem értem. Én és Dream legjobb barátok vagyunk, és nem vagyok meleg. D-de, ha igen? Ezt mind bedumálom magamnak. Van ez a Dreamnotfound hülyeség MINDENHOL. Szó szerint mindenhol ott van. De ez mind vicc. De, ha nem? Kussolj már ez mind hülyeség amit mondtál. Csak örülök, hogy találkozhatok a legjobb barátommal, ennyi, de mégsem érzem annak. Más érzes. Nem nem biztos szuper legjobb barátság.
*7 h later*
-*Dream képet küldött*
-Akkor next week
-Rendben:D
-Nálunk este van, szóval jó éjt<3
-Jó éjt<3Várj miért küldtem szívet, miért? Biztos csak legjobb barátságból i-igen.
CZYTASZ
dnf ||I still love you||
Romanscsah😻😩🤚 szoval ez egy dnf sorozat lenne gyermekeim. neha angolul fogok irni ha nem jutnak eszembe a magyar szavak. ennyi volt probalok sokszor irni. jo ✨olvasast✨