15. •m

9.4K 571 1K
                                    

Selam ask bahcelerim. Bu bolum tamamiyla smut, eger rahatsiz olacaksaniz okumayin. AYRICA LUTFEN RICA EDİYORUM bolumde smut sessizligi olmasin. Lutfen. Eger olursa, 50 yorumdan AŞAGI yorum gelirse -ki bu diğer bolumlerle ayni derecede- bir daha smut yayinlamam. Siz benim sevkimi kirmayin yani😭💘

Bol bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın opuyorum sizi.

Jisung odanın kapısını ayağıyla ittirirken, sert bir hamleyle Minho'nun dudaklarına yapıştı. Minho bacaklarını Jisung'un ince beline sarıp, kendini ona iyice yaslandı. Minho'nun sırtı soğuk duvarla buluşmuştu.

Jisung'un Minho'nun belinin iki yanında duran elleri sıkılaşmış ve tamamen belini sarmıp, kucağındaki bedeni kendisine yapıştırmıştı. Alt bedenleri sürünürken, Minho'nun dudakları, Jisung'un dudaklarını ele geçiriyordu. Fakat bu hakimiyetin uzun sürmeyeceğinin ikisi de farkındaydı. Mavi saçlı yine ipleri eline alacaktı.

O zamana kadar Minho öpücüğe kendince yön vermeye çalıştı.

Mavi saçlı bedenin dolgun dudaklarını kendi diliyle ıslattı, emdi ve ısırdı. Bacaklarıyla belinin iki yanını sıktığında boğuk bir inleyişi öpücüklerin arasında kaybolmuştu.

Nefes nefese birbirlerinden ayrıldıkları sırada, Jisung başını Minho'nun bembeyaz gözüken ince boynuna gömdü. Diliyle bir kaç dakika önce yaptığı izlerin üzerinden yavaşça geçti. Nefesini üfledi ve ince deriyi dudaklarının arasına sıkıştırdı.

Minho inleyerek başını geriye attı. Boynundaki beden için daha fazla yer açtı. Jisung'un elleri pijamasının içine girmiş, kalçalarını okşamaya başlamıştı bile. Ereksiyon olduğunu hissedebiliyordu. Penisi şişmişti, ayrıca kızardığına da emindi.

Sırtı soğuk duvardan ayrıldı, yatağa doğru gittiklerini anladı. Jisung onu yumuşak yatağa yatırırken göz göze geldiler.

"Beni burada bekle bebeğim," tek düze sesiyle konuştu.

Minho heyecanla nefes alıp verirken bedeninin titremesini kontrol altına almak adına yatağa rahatça uzandı. Kollarını iki yana açıp, kafasını yastığa koydu.

Jisung'un nereye gittiğini bilmiyordu fakat giderken gözlerinde gördüğü ifade pek de iyi şeylerin habercisi değil gibiydi.

Kapının sesini duyana kadar öyle kaldı. Kapı açılıp, içeri mavi saçlı beden süzüldüğünde sırtını dik konuma getirdi.

Jisung elindeki viski şişesini ve buz küpleriyle dolu bardağı yatağın kenarına bırakırken ona göz ucuyla bile bakmamıştı.

Minho'dan :

O bardağa doldurduğu viskiye iki parmağını sokup, ağzına götürürken sadece onu izliyordum. Ne yaptığını, ne yapmak istediğini anlamak istercesine dikkatli ve sağduyulu bir şekilde.

Heyecanlıydım. İlk birlikteliğimiz değildi fakat her zaman özeldi. Seks, benim tonlarca anlam yükleyip, gözümde büyüttüğüm bir eylem değildi. Bir herifin siki içimde olsa da olurdu, olmasada olurdu fakat Han Jisung öyle büyülü bir herifti ki, onun penisi için ona yalvarabilirdim bile.

Yatağın yanından önüme geldiğinde bu sahne çok tanıdık geldi. Aklım geçen geceye kaydı.

"Sende o geceyi düşünüyorsun değil mi? Ah, gerçekten beni sızlatacak cinsten bir performanstı." Kemikli elleri saçımı sert olmayacak şekilde tuttu. Söylediklerine cevap vermek istemedim. Ben bu gibi durumlarda konuşmayı ne kadar sevmiyorsam, o da o kadar çok seviyordu.

" Ağzın beni sarmadığı sürece bana cevap vermelisin bebeğim." demesiyle parmakları saçlarımı sertçe çekiştirdi. İnleyip hırsla ona bakmama sebep oldu.

 cigarettes after sex • minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin