Evime girdikten sonra, üzerimi değiştirmek için odama girdim. İşlerimi hallettikten hemen sonra ise telefonumu elime alıp, Wang Yibo'nun numarasını buldum ve mesaj yazmaya koyuldum.
Xiao Zhan: Merhaba Yibo. Ben Zhan. Okul sonu cevabını beklediğimi söylemiştim. Fakat, sen hemen çıkmışsın. O kadar çirkin miyim senin gözünde Yibo"
Yazıp gönderdim.
Mesajımı anında görmüştü bir kaç saniye geçtikten sonra yazmaya başladı. Manasızca içimi bir heyecan kaplamıştı nedense.
Wang Yibo: Sen çirkin değilsin. Fakat, biz olamayız Zhan. Seninle ben çok farklı insanlarız emin ol.
Diye bir cevap göndermişti Wang Yibo.
Yutkundum ve tekrar yazmaya devam ettim.Xiao Zhan: Niye denemeden karar veriyorsun ki, belki de birlikte olursak çok güzel olacağız.
Bu halimi gören inanamazdı, bana muhtemelen çünkü, ben kimsenin arkasından koşan olmadım hiç bir zaman. Genelde koşturan taraf olduğum için. Wang Yibo, yine anında gördü mesajımı ve cevap yazmaya başladı.
Xiao Zhan: Olmaz Zhan. Üzgünüm. Keza, ben senden hoşlanmıyorum. Tam aksine senden nefret ediyorum.
E yuh ama ya! Böyle cevap mı olurdu insan biraz düşünürdü karşısında ben vardım sonuçta. Ucunda iddia olmasa asla çekilecek dert değildi bu çocuk.
Birde nefret ediyorum diyor. Haspam.
Xiao Zhan: Lakin, ben sana aşık oldum Yibo. Senin bu cevabın beni çok kırdı özür dilerim, rahatsız ettiysem"
Dudaklarımı birbirlerine bastırarak kahkaha atmamı engelledim. Biraz duygu sömürüsü her zaman, işe yarardı öyle değil mi?
Wang Yibo: Üzgünüm Zhan. Zira, benim bir kız arkadaşım var zaten.
Oha hödük ya. Dalga mı geçiyordu bu benimle? Madem sevgilisi vardı, neden en başında söylememişti ki, bunu bana.
Sinirden oturup tırnaklarımı yemeyi başlamıştım artık. Şuan gurur meselesi yapmış bile, olabilirdim bu durumu. Ayağa kalkıp odanın içinde turlayıp durdum. Gerçekten doğru mu söylüyordu acaba? Kimdi acaba o kız. Bizim sınıftan olamazdı yanında kimseyi görmemiştim bu ana kadar. Acaba, benden güzel miydi? Zira, bu yüzden mi istemedi beni? Wang Yibo, ile Kafam dolmuştu artık bu düşüncelerle şuan başıma ağrı bile girmişti. Herkesin istediği bendim kızlar ve erkekler benim için deli oluyorlardı. Peki Wang Yibo!? O kimdide benimle hem böyle konuşup, hemde beni red ediyordu?
Derince nefes alıp verdim. Gözlerimi telefona dikerek cam ekranın, olduğu yere parmaklarımı getirip, Wang Yibo'ya yazdım.
Xiao Zhan: Peki, neden sevgilin olduğunu en başından söylemedin öyle ise.
Bana ne oluyordu böyle. Gerçekten içimi anlamsız bir duygu, kaplamıştı. Bana çok uzak olan bir duyguydu bu. Çaresizce cevabını beklemeye başladım.
Wang Yibo: Bu kadar yeter. Benle konuşmaya çalışma. Ben Seni kırmadan konuşmaya çalıştım ama olmadı sanırım. Bundan sonra okul ve sınıf içerisinde bana öyle bakma da lütfen..
Ne diyordu bu. Bakışımdan rahatsız mı olmuştu şimdi. Pes etmek bana yakışmazdı asla.
Xiao Zhan: Sen ne söylersen söyle benim senden vazgeçmeye niyetim yok Yibo. Bunu aklına sok! Seni seviyorum ve senden vazgeçmeyecegim, Wang Yibo.
Yazıp gönderdim.
Bu iddiayı kaybetmeye niyetim yoktu. Köprüyü geçene kadar böyle olmak zorundaydı. Sevgilisi olması umrumda bile değildi. Wang Yibo, benle sevgili olmayı eninde sonunda kabul edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voice Of Love (Yizhan)
Romance" Her koşulda sever misin beni? " " Her koşulda yanındayım yetmez mi?