Merhaba ben Y/n 23 yaşındayım ve Türküm Bighitte stajyerim yine sıradan bir gündü çok yorulmuştum . Odama geçtim ve şarkı söylemeye başladım benim hikayem o gün başladı. Ben şarkı söylerken kapımın önünden Taehyung geçmiş ve sesimi duymuş ilk başta duraksamış ve kimin odası olduğuna bakmış ve bu sesin bir stajyerden çıktığına inanmamış ve gitmiş . 1 hafta her gün uğramış kapının önüne ve Cidde bir stajyerden çıktığını anlamış . Bts'in yanına çıkmış ve böyle bir ses keşfettiğini söylemiş.
Tae: Hyunglar kalkın .
Suga:Ne var bu kadar önemli benim uykumu bölen.
Jungkook:Bi susta dinleyelim.
Tae:Ben sesi güzel ve keşfedilmemiş birini buldum ona yardım etmeliyiz.
Jhope:Kim bu kişi?
Tae:Stajyer Y/n .
Jimin:Stajyerse fark edilirdi.
RM:Bi sus belki hakkı yenilen biridir .
Jin:Haklı nede olsa parayla bir sürü kişi idol oldu .
Jimin: Haklı peki nasıl yardım edicez.
RM: Ben buldum Tae her zaman yaptığın gibi odasının önünden geçer gibi yapıp ses kaydı al ve bize getir.
Tae: Tamam aldım diyelim ondan sonrası Ne olacak?
RM: internete koyucaz sesi ve olaylar olucak altınada bu sesin sahibi bighitte stajyerlik yapan Y/n ye ait diye not düşücez.
Jungkook: Tamam başlayalım
Ertesi gün
Y/n'den
Bu gün provaları yapıp bitirdim .Akşam saat 22.00 civarları odama gittim ve koltuğa oturdum . Telefonda gezindim ve bir yarım saat sonra sıkılıp bıraktım yine provamı yapsam dedim ve Bts dynamite söylemeye başaldım. Gözüme birşey takıldı şarkıyı söylemeyi bırakmadan kapımı hızla açtım ve şok oldum.
Taehyung'dan
Yine şarkı söylemeye başladı ses kaydını açtım dinliyordum ki birden kapı açıldı ve y/n beni gördü.
Y/n: Burda ne işiniz var ? dedi
Tae: Burdan geçiyordum ses duydum ve merak ettim tam içeri gelecektim ki kapıyı açtınız.
Y/n: Tamam başka birşey yoksa gidebilirsiniz dedi
Tae: Size iyi akşamlar
diyip uzaklaştım . Hyunglarıma koştum.
Tae: Az kalsın yakalanıyordum.
Jungkook: Nasıl becerdin .
Tae: Yakalamadı ama şüphelendi.
RM: Sonuç aldın mı ses kaydını?
Tae: Evet.
RM : Şimdi paylaşma zamanı .
Jin : Kızı görebildin mi ? Nasıl güzel mi?
Tae: Evet çok güzel bir kız .
Jimin: Biraz anlat dış görünüşünü .
Tae: Tamam. 1.68 boylarında, esmer, siyah saçlı, orta kilolu, kahverengi gözlü, kiraz gözlü hoş bir kız .
Jhope: Aşık olmadın inşallah .
Tae: Saçmalama
RM:Yükledim
Anında izlenmesi milyonları geçti yorumların hepsi iyiydi RM birden ayaklandı.
RM: Ben müdürün yanına gidiyorum.
Kimse birşey demeden çıktı odadan.
RM'den
Müdürün yanına gittim ve izlettim bu kimin sesi diye sorduğunda y/n'un dedim .
Anında bana döndü ve onu çağırmamı istedi. Bende y/n'un odasının yolunu tuttum ve kapıyı çaldım.
Y/n: Gel
RM: Merhaba y/n beni tanıyorsundur müdür seni çağırıyor .
Y/n: Evet sizi tanıyorum peki müdür neden çağırıyor ?
RM:Gidince öğrenirsin.
Y/n'den
Acaba beni neden çağırıyor? Atılacak mıyım? Kim bilir yine ne yaptım? derken müdürün kapısının önüne geldik .
RM:Hazır mısın?
Y/n: S-sanırım.
RM kapıyı çaldı içeriden gel komutu dendi ve biz içeri girdik
Müdür: Kısa kesicem. Oturun.
Oturduk merakla müdürü dinliyordum kalbim sanki ağzımdan çıkacaktı o kadar heyecanlandım ki.
Müdür: Artık bir karar aldık ve Seni .............Acaba ne devamı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop idolü olduğunu hayal et
Teen FictionBighitte ilk Türk kadın idolsün başlarda prova odalarında dans edersin bazen kendi odana kapanıp şarkı söylersin tabi seni dinleyen yaramaz biri vardır. Seni dinledikten sonra sesini beğenir ve arkadaşlarına danışır arkadaşları ile birlikte senin şa...