Adım adım idol olma yolu

768 25 0
                                    

Müdür: Artık bir karar aldık. Seni idol yapmaya karar verdik.
Y/n:Şu an duyduklarım gerçek mi? Hayal falan değil demi .
RM: (hafif bir kahkaha ile) bu duydukların gerçek. İdol oluyorsun.
O an sevinçten uçacak gibi hissettim.
Müdür: Y/n aranı Bts ile iyi tut onlarla iyi geçin kısaca arkadaş grubu olun sana çok yardımları dokunacak bu yolda. RM y/n al ve Bts ile tanıştır.
RM:Tamam efendim.
Müdür: Ha bide şunu unuttum yarın saat 8.30 da odam gel sözleşme imzalayacağız.
Y/n: Tamam efendim teşekkür ederim.
Müdür: Teşekkür etmene gerek yok bu senin başarın.
Y/n'den
Ayaklarım yerde kesildi sanki çok sevindim. RM ile odadan çıktık ve RM konuşmaya başladı .
RM :Biliyor musun aslında seni kim keşfetti ?
Y/n: Kim?
RM:Taehyung senin odanın önünden geçerken duymuş ilk başta inanamamış 1 hafta aralıksız geçmiş odanın önünden sonra bize bahsetti senim sesini kayıt altına aldırdım ona .Senin onu kapının önünde yakaladığın gün senin sesini kayıt altına aldı ve ondan sonra internette paylaştık. Yarım saat bile olmadan milyonlar izledi bende müdüre bahsettim .
Y/n: yani sizede çok teşekkür ederim siz olmazsanız kesin idol olmadan ölecektim .
Y/n'den
Birden durduk RM kuşağıma öyle düşünme bu senin başarın dedi ve odanın kapısını açtı. İçeride Bts vardı ben şok içinde beklerken Jhope
Jhope: Gelmiyecek misin?     dedi
Y/n: Geldim .Yaşadıklarıma hala inanamıyorum hepinize teker teker teşekür ederim siz olmasaydınız bu adımı hiç atamazdım Taehyung özelliklerde sen çok teşekkür ederim.
Taehyung: öyle deme cidden sesin çok güzeldi
RM: ben anlattım bütün olanları Tae boşuna çene yorma.
Jungkook: ben seni önceden gördüm galiba nerden tanıdık geliyorsun acaba...
Jin: Güzeli gördü yavşıyor inanma y/n.
Jimin: Tae'nin anlattığı kadar güzelmişsin.
Suga: Salın şu kızı yarın çok işi olucak bırakın uyusun .
Y/n:haklı yarın konuşsak olur mu .
Bts: olur sen nasıl istersen?
Y/n'den
Odama gitti alarmımı kurdum ve yarın olmasını bekledim.
Ertesi gün:
Alarm çaldı saat 5.00'ti kalktım alarmı kapattım ve duşa girdim duştan çıktım saçlarımı kuruttum kıyafetlerimi giydim . Saat 7.30'du evden çıktım arabama bindim yarım saatlik bir yolculuğum vardı ve 5 dakika gibi geçti şirketin otoparkına girdim ve arabayı park ettim .Tam asansöre biniyordum ki arkadan omzuma bir el dokundu eli tutup ani refleks olarak dokunan kişiyi yere serdim bağırmaya başladı yüzü yere doğru eğik olduğu için görmedim.



Acaba kim??????

Kpop idolü olduğunu hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin