Hyunjin nereden öğrendi?

492 20 0
                                    

Tutukları kişi hyunjin'di (size bahsetmeyi unuttum hyunjin benim en yakın arkadaşım skz grubunda )
Y/n: bırakın dedim
Korumalar anında bıraktı hyunjin bana sarıldı ve ağlamaya başladı.
Hyunjin: sana birşey oldu sandım neden aramadın beni insan bir haber verir.
Y/n: sen nerden duydun?
Hyunjin: her yerde konuşuluyorsun . Ayrıca Tae ile sevgili sanılıyorsunuz ağlayarak sana sarılırken çekmişler fotoğrafınızı.
Bts:neeee?
Y/n: Nasıl? kim gördü? Kim çekti ? Evimde gizli kamera mı var?Napıcam?
Jhope: menajerini ara sende Tae söyle gelsinler.
RM:Jhope haklı
Menajerleri aradık geldiler fotoğrafları gösterdiler çekim yönünden bakılınca polis kamerası gibi gözüküyordu .
Y/n: ben kimlerin çekebileceğini anladım ya polislerden biri yada polis şekline girmiş biri polis kamerası gibi çekilmiş siz geldiğinizde evde ben, siz ve polisler vardı.Biri rüşvette sünmüş olabilir.
Suga:kim yapsın ki bunu?
Tae: bilmiyorum
Kapı tekrar alacaklı gibi çalınmaya başladı kapıyı açtım bu sefer müdür gelmişti şimdi başlamadığı kariyerim bitecekti galiba
Müdür: niye bu kadar yakınsınız ? Neden bu kadar sorumsuzsun Tae ?
RM: burada kimsenin suçu yok y/n kapıyı açmadı diye telaşlandık bu kadar
haberler 30 dakika içinde kalkmıştı sanki bu olay hiç yaşanmamış gibiydi herkes rahat müdür gitmişti.
Tae: kutlama yapacaktık ya noldu dedi .
Y/n: şu an mı cidden şu an mı kutlama yapıcaz olmaz ben böyle kötüyken kutlama yapamam ya bir daha malzeme olursak magazine.
Jungkook: y/n çok takıyorsun sadece içki içicez birbirimizi tanıycaz tabi sen bizi biliyorsundur.
Y/n: evet hepinizi tanıyorum en iyisi ben kendimi tanıtıyım ;
Ben Y/n
23 Yaşındayım
Koç burcuyum
Bighitte daha bu sabah idol sözleşmesi imzaladım.
İmzaladıktan 10 saat sonra magazinciler yalan haber yaptı hakkımda .
Hobilerim;
Dövüş sporları
Yüzmek
Kitap okumak
Şarkı söylemek
Arkadaşlarımla görüntülü konuşmak
Ayrıca siz sormadan söyliyim ünlü arkadaşlarım var
Suga: hangi dövüş sporlarıyla ilgileniyorsun?
Y/n: karete,box ve ıkido
Suga: sen adamı tekte öldürürsün
Y/n:yani
Tae: hyunjin'le ne kadar yakınsınız?
Y/n: o benim en yakın erkek arkadaşım
Jimin:(fısıldayarak) kıskançlıklar başlamış
Tae:öhöhömmm
Jin: ben dayanamıycam söyliycem .
Tae: sakın!
Jin: tamam zamanı gelince söyler-
Konuşmasını kesen telefonuma gelen bildirimler oldu
Jimin:çüş kim yazdı öyle
Y/n: şirketten geldi şarkı sözleri, dans hareketleri vb.  şeyler .  Ben mutfaktan içki getiriyim siz bekleyin (dedim ve mutfağa gittim)
Tae'den
Şimdi mutfağa gidicem ve y/n'ye hislerimi açıklıycaktım galiba aşık olmuştum . Onu görünce mutlu oluyordum, içim rahatlıyodu sanki şimdi yanına gidip herşeyi açıklıycam.
Tae: ben y/n'ye yardım ediyim
Ses çıkarmadan gittim ve yine onu korkuttum.
Yn'den Tae gelmişti yine sessiz geldiği için kortum ve bardağı korkudan sıkmaya başladım o kadar şıktım ki bardak elimde patladı Tae şok olmuştu.
Y/n:ahhhhhh elim diye inledim inlemem evi sarmıştı
Tae: y/n iyi misin?
Diğerleri salondan buraya koştular elim acayip pis kanıyordu . Tae beni kucağına aldı ve yukarıdaki banyoya götürdü lavaboya elimi tutup sğuk suyla yıkadı . Camları teker teker cımbızla temizledi sonra tekrar su tutup havluya sardı .
Tae: kanamasının durmasını bekleyelim durduktan sonra pansuman yaparız dedi.
Y/n:T-tamam (diyebildim neden Tae ile konuşurken kekeleyin duruyorum )
Aşağı indik
Tae: sen otur ben getiririm içkileri dedi
İlk yardım malzemesi alıp Hyunjin'in yanına oturdum
Hyunjin: iyi misin?
Y/n :iyiyim
Dedim ve pansuman yaptım kendime Tae içkilerle geldi ve herkese doldurdu ben tam içki alırken
Tae: sen içemezsin  (dedi)
Y/n:Sana sorduğumu hatırlamıyorum (dedim ve içkiyi alıp tekte içtim)
Jimin: demek içkiye dayanıklısın
Y/n: evet öyle hadi yarışma yapalım içmeyi son bitiren kazansın .
Jimin: bana uyar
Tae: hayır aklınızdan bile geçmesin.
Jungkook: hiç iyi şeyler olmaz
Jhope: yapma y/n yanarsın
Suga: evet tam istediğim kapışma
Jin :ben sadece izlerim
RM:yarın iş var
Jimin:y/n kaşındı
Y/n:oyundan sonra kim kimi kaşıyor görürüz .
Tam 12. Bardağa geldik ki jimin pesssssssss diye bağırdı
Y/n: ben kazandım
Jimin :bu seferlik bunun rövanşı haftaya
Y/n: benim için farketmez ben her zaman iddia'ya varım.
Çok uykum geldi ben uyuycam hyunjin geç oldu burada kal sen (dedim demez olaydım)
Tae: hayır bir genç kızın evinde bir erkek kalamaz ya magazin fotoğraflarınızı çekerse .
Y/n: tamam sizde kalsın.
Tae-Jungkook : olur biraz tanımış oluruz bizde onu
Tamam gidin artık evden dedim ve odama çıktım.kapı sesinden hepsinin gittiği anlaşılıyordu. Bende kafamı yastığa koyar koymaz uyumuşum .
Ertesi sabah:




•diğer bölüme yazıcam

Kpop idolü olduğunu hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin