Kim bu kişi?

597 22 0
                                    

Tam eğildim yüzünü kendime çevirecektim ki Jungkook bağırdı y/n ne yapıyorsun diye bağırdı .
Jungkook: Tae iyi misin ?
Y/n: Ne Tae mi?
Taehyung: Sen kim sandın ?
Y/n: bilmiyorum bian kötü biri sandım.
Taehyung: kötü biri derken kapıda güvenlik var.
Y/n: Pardon sen benim yerimde olsan ne yapardın merak ediyorum karanlık daha sabahın 8'i ve tam asansöre binicim biri kolumu tutuyor seste vermiyor korktum. Bir dakika burnun kanıyor .
Jungkook: Ne?
Tae: Aynan var mı ?
Y/n: var (çıkarıp aynayı ona verdin)
Tae: naptın offff kırılmadı inşallah .
Y/n: bakıyım mı kırılıp kırılmadığına.
Tae: sen ne anlarsın kırıktan çıktıktan .
Y/n: sus ve bekle
1 dakika sonra
Y/n:kırılmamış kılcal damarın zarar görmüş.
Jungkook: sen gitsene geç kalıcaksın saat 8.15 bundan sonrasını ben hallederim.
Y/n: tamam
Y/n'dan
Asansöre bindim ve çıktım zaman geldi müdürün yanına gittim be sözleşmeyi imzaladım . Yeni idol olacağımı internet yoluyla tanıttılar .
Müdür: senin adına bir proje verdik makyaj markası açıcaz sana kız hayranların için.
Y/n: siz nasıl isterseniz öyle olsun .
Müdür: binadan sana menajer vericez onla beraber ön kapıdan çıkacaksın ve basına birşey demeden arabaya binip gidiceksiniz.
Y/n: tamam efendim .
Y/n'dan
Odadan çıktım Tae'yi gördüm be yanına gittim.
Y/n: Tae iyi misin?
Tae: Evet. Sen?
Y/n: bende iyiyim işim bitti çıkıcam şimdi .
Tae'den
Y/n çok güzel , kibar ve bi o kadar güçlü bir kız hoşlanıyorum galiba ona akşam işi yoksa dışarıda birşeyler yapalım mı diye sorucam.
Y/n: Tae iyi misin? Daldın.
Tae: iyiyim akşam müsait misin ?
Y/n: müsaitim. Neden?
Tae: akşam idol olanı kutlayalım .
Y/n:olur
Tae'den
Yapamadım offff boşver hyunglara danıştıktan sonra tekrar sorarım.
Y/n: benim gitmem lazım akşam görüşürüz
Tae: görüşürüz
Y/n'den
Menajerim gelmişti şimdi çıkma zamanı yavaşça ön kapıya doğru giderken durdurdu ve
Menajer: Y/n hanım gözlükleri takar mısınız?
Y/n: tamam
Y/n 'den
Taktım ve çıktım magazinciler vb. Kişiler bekliyordu dışarı adımımı atar atmaz  çekmeye başladılar sırayla soru sordular.
X: cidden Türk müsünüz?
X2: rüşvetle mi idol oluyorsunuz?
X3: proje olarak ilk ne yapacaksınız? Vb. Sorular geliyordu
Ben menajerimle arabaya bindim ve yolculuk başladı 1 saat sonra bundan sonra konaklayacağım yere gelmiştim aynı yazlık siteler gibiydi her yerde 2 katlı evler vardı sadece bir tanesi 3 katlıydı menajerime sorduğumda orada Bts'in kaldığını söyledi tam benim evimin yanında kalıyorlardı.
Menajer: buyurun efendim evinizin anahtarı.
Y/n: teşekkür ederim adını alabilir miyim?
Menajer: adım kim jackson
Y/n: memnun oldum .
M. Jackson: ihtiyacınız olursa beni arayın hemen gelirim evim sizin yanınız .
Y/n: tamam teşekkürler . Yarın görüşürüz .
M. Jackson : görüşürüz efendim.      dedi ve gitti
Ben eve girdim ev çok büyük ve temizdi hemen duşa girdim duş sırasında kapım çaldı bende çalıp çalıp gider diye düşündüm ve duşa devam ettim duştan çıktım ve polis sirenleri duydum sonra kapı kırılma sesi geldi bende bornozlu bir şekilde koşa koşa aşşağı indim n'oluyo diye baktım hepsi burda.  Tae ağlıyor olduğu yerden kalktı ve koşa koşa gelip sarıldı kulağıma çok korktum birdaha haber vermeden birşey yapma dedi . Ben şoktan çıkıp ona karşılık verdim polislerden biri.
Polis: yanlış anlaşılma gidebiliriz dedi
Ve gittiler .Tae beni bıraktı ve bana döndü
Tae: üstüne birşeyler giy ve geri gel.    dedi
Y/n: tamam     Dedim sadece tamam çıktı ağzımdan
Üstümü giydim ve indim kapıyı yaptırmışlardı hepsi salonda oturmuş beni bekliyordu
RM: sen delirdin mi ? Nasıl haber vermezsin evde olduğunu?
Y/n: üzgünüm unuttum ayrıca neden haber veriyim duş aldığımı .
Jin: başına birşey geldi sandık ayrıca haklı duş alırken bize neden haber versin.
Jimin: gerizekalı y/n'ye bişey oldu korkusundan öldü Tae .
Jungkook: y/n artık kendine dikkat et şirket koruma gönderecek sana.
Y/n: tamam .
Suga: ben bile korktum valla kaçırıldın diye .
Jhope: tamam gitmeyin üstüne bir daha yapmaz.
Y/n: Tae burnun da ne varmış öğrenebildin mi?
Tae: senin dediklerin kırık yokmuş kılcal damar zarar görmüş.
Suga: noldu ki burnuna?
Jungkook hemen atladı.
Jungkook: y/n'ye sessizce yaklaşıp elini omzuna koymuş y/n'de elini kavrayıp yere çarpmış bunu yere çarpmayada refleks diyor .
Suga: y/n ne marifetler varmış sende
Y/n: marifet falan yok sadece kara kuşağa rastladı
Tam o sırada kapı çaldı gidip açtım Jackson gelmişti .
Jackson: arabanız şirkette kalmış y/n hanım dedi .
Y/n: ahhhhhhhhh evet unuttum (elimi anlama yavaşça vurarak)
Jackson: endişelenmenize gerek yok arabayı getirdim otoparkta (anahtarı elime verdi) size iyi akşamlar diyip gitti .
Bende bizimkilerin yanına gidiyordum ki kapı alacaklı gibi çalınmaya başladı kapıyı açtım korumalar adamı tutmaya çalışıyordu....



Acaba kimi tutuyorlar?

Kpop idolü olduğunu hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin