0.4

15 0 0
                                    

(G)-ıdle ) - oh my god

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(G)-ıdle ) - oh my god



" Artık değil ..." 

" Bunu sonra konuşalım izimizi nasıl kaybettireceğiz " arabanın direksiyonunu sertçe sola çevirdi ve karanlık bir yola girip arabanın farlarını kapattı " böyle " sağa baktığımda arabalar hızlıca geçip gitmişti sonra teayong " artık güvendeyiz " 

" Harika artık eve geri dönebilirmiyiz çünkü malum hızlıca çıktığımız için üstüme bir şey giyemedim ve pijama şortla oturuyorum ve kötüsü de ÜŞÜYORUM " 

" Bağırma tamam bekle arkada battaniye olacaktı onu sana veriyim sonra senin evine gideceğiz ordan da jeahyun seni bulmasın diye benim evime gideceğiz itiraz edemezsin " diyerek hızlıca gaza bastı 

Sonunda eve gelmiştik elime hemen bir çanta alıp ihtiyacım olan şeyleri doldurdum ve arabanın anahtarını alıp " gidebiliriz " alaylı bir şekilde " ne o arabanın anahtarını hatıra olarak mı saklıyacaksın "

" hayır ayrı arabalarda gideceğiz "

" Hiçte öyle olmayacak güzelim " sırıtarak " nedenmiş o " o sırada gözüm aşağı kaydı ah yine o siyah arabalar fakat bunu teayong'a söyleyemeden o lafımı kesti

" çünkü benim arabamla gideceğiz ve lütfen sen sırıtma piskopatlık senin gibi bir hanımefendiye yakışmıyor " bunun üzerine daha da sırıtmaya başladım " sus ve koş seni aptal " elinden tutarak onu sürüklemeye başladım " Şimdi koşma sırası bende " psikopatça gülerek " hadi beni kucağına al ben seni almıştım " arkama baktığımda adamlar bizi bulmuş ve arkamızdan koşuyorlardı " ODUNLUK YAPMAYI KES VE KOŞ !! " otoparka geldiğimizde arabamı açtım " bin "

" Bak benim arabamla gidicez bu tehlikeli olabilir " bum bum silah sesleri " SUS VE ARABAYA          BİN " sürücü koltuğuna geçerek kontağı çalıştırdım ve var gücümle gaza bastım " nereye gidiyoruz " 

" Önce izimizi kaybettirmeliyiz ama nasıl " sırıtarak " bir fikrim var " meraklı bir şekilde bana bakarak " nedir " 

" işte bu " yanımızdaki arabaların yanından zikzak çizmeye başladım " owowowowwow yavaş ol biraz " 

" yavaşlarsak yakalanırız " arabaların önüne geçtikten sonra tenha bir yerde durdum şükürler olsun ki bizi takip etmeyi bırakmıştılar " tamam kurtulduk hadi yer değiştirelim ve nereye gideceksek oraya sür " 

" Sandığımdan daha hızlısın " sırıtarak " alışkınım babamdan kaçarken de bu arabayı kullanmıştım " sürücü koltuğuna geçerek " demek iyi araba bakalım ne kadar iyimiş " hızlıca gaza bastı ve dumanlar arasında kaybolduk . 

 ----------------

Birkaç saat sonra bir dağ evine gelmiştik ve burası gerçekten çok güzeldi " vay göz alıcı " sırıtarak " öyledir , buraya ilk gelen kişi olduğunu biliyor musun peki ? " gözlerimi gösterişli evden çekerek " Bak bunu yemem işte söyle bakayım kaç kıza söyledin bu lafı " o da bana dönerek " hah yalan değil gerçekten buraya kimseyi getirmem " eve doğru yürüyerek " aynen aynen " o da arkamdan yürümeye başladı.

 " tamam boş konuşma aç şu kapıyı " bir anda beni boğazımdan tutup duvara ittirdi  " Bak sana karşı yumuşadığımı falan sakın düşünme " 

Teayongun anlatımından 

Ona sert davranmıştım çünkü eğer nazik davranırsam o da herkes gibi giderdi kalması gerekmiyordu ama nedensizce kalmasını istiyordum 1  yıldır onu uzaktan izliyordum ve ilk defa bu kadar yakınlaşmıştık ve onu kaybedemezdim 

" hey sana ne oluyor bırak beni canımı yakıyorsun " 

Canımı yakıyorsun ...                                                                                                                                                             Bu kelimesi benimde canımı yakmıştı ama buna dayanmalıydım 

" Umurumda değil geç içeri ve sessiz bir şekilde otur " 

" Hey sana ne oluyor az önce böyle değildin "

" Artık böyleyim " onu sertçe koltuğa fırlattım " Kendine gel Teayong buraya kendim geldim ama kaçabilirim SENİN YÜZÜNDEN " 

" Hele bir dene " sesini biraz yükselterek  " Ne yaparsın ha ne yaparsın sende babam gibi döver misin beni " bende ona  biraz sesimi yükselterek " hayır daha kötüsünü yaparım " 

Çok özür dilerim Yves ama yapmak zorundayım ....

Uwa uwa burda bitirdim şimdi diğerini yazmaya gidiorm hadi bb

Uwa uwa burda bitirdim şimdi diğerini yazmaya gidiorm hadi bb

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YA AMA YİCEEĞĞĞMM

YA AMA YİCEEĞĞĞMM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hawli çoçuk seni

𝐁𝐫𝐮𝐭𝐚𝐥 𝐥𝐨𝐯𝐞 - Lee TeayongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin