ရုတ်တရတ်မှားမိသွားတဲ့ အမှားတစ်ခုကြောင့် yoon အခုထိ ကြောက်နေမိသေးသည်...မတော်လို့များ jungkook ရိပ်မိသွား မလား နှင့် yoon တွေးရင်းစိတ်ပူနေမိသည်......
Jungkook:babe...ဘာဖြစ်နေတာလဲ?နေလို့မကောင်းလို့လား...ကိုယ်ဘာလုပ်ပေးရမလဲ....
Yoon:yoon...ဗိုက်နည်းနည်းအောင့်နေလို့..oppa...
Jungkook:inn...babe ပင်ပန်းသွားတာနဲ့တူတယ်...ဒါဆို ကိုယ် omma ကို ph ဆက်လိုက်မယ်...
Yoon:ဟင်..ဘာပြောမလဲ oppa?
Jungkook:wedding dress ကိုဒီနေ့မကြည့်တော့ဘူး....babe အရမ်းပင်ပန်းနေပြီ..
Yoon:yoon..ရပါတယ် oppaရဲ့.....
ရတယ်လို့သာပြောပေမဲ့ yoon ခေါင်းထဲမှာမူးနောက် နောက်လေးဖြစ်နေသည်....
Jungkook:babe ရလည်း ကိုယ်မရဘူးကွာ...ကြည့်ပါဦး..ကိုယ့် babe က မူးမေ့တော့မဲ့ အတိုင်းပဲ...ဖျော့ဖျော့လေးပဲရှိတော့တယ်....
Jungkook က ph ကိုထုတ်ပြီး...omma ဆီသို့ ဆက်လိုက်သည်....
Jungkook:hello...omma wedding suit ဆက်သွားကြည့်ဖို့ကမဖြစ်နိုင်တော့ဘူး...
Jk's omma: ဟယ်..ဘာဖြစ်လို့လဲ jungkookie ရဲ့....
Jungkook:ကျွန်တော် နေလို့သိပ်မကောင်းလို့...နားချင်နေပြီ...
Jungkook က yoon အစား ဝင်ခံပြောပေးလိုက်သည်.....
Jk's omma:aww... အေးအေး...နားလိုက်တော့လေ..နောက်မှပဲလုပ်ကြတာပေါ့...
Jungkook:nae..omma ဒါဆို ကျွန်တော်ချလိုက်ပြီနော်....
.....,.........................................................................................................
ညနေစောင်းချိန်လောက်မှာ...Jungkook မောင်းနှင်လာတဲ့ကားက ကွန်ဒို ရှေ့မှာဆိုက်ရပ်လိုက်သည်....Jungkook ဘေးခုံမှာရှိတဲ့ yoon ကို ကြည့်လိုက်သောအခါ yoon က အိပ်ပျော်နေခဲ့သည်.....သူမရဲ့ နဖူးလေး ကို စမ်းကြည့်တော့လည်း.အဖျားကတော့မရှိပါ..
Jungkook:babe..babe.....
Jungkook က အသံတိုးတိုးလေးနဲ့နှိုးသည်...သို့သော်.. yoon ကတော့ နိုးထလာခြင်းမရှိပါ......ထို့ကြောင့် သူ ကလေးမလေးကို သူကိုယ်တိုင်ဘဲ... ကားထဲမှထုတ်ရတော့သည်..
Yoon နိုးသွားမှာလည်းစိုးသဖြင့် သေချာ သတိတရှိနဲ့ ဖြည်းညှင်းစွာထုတ်ရသည်....
YOU ARE READING
RAINY LOVE✔✔ [Completed]
RomanceJK X(OC)⚡ The reminding story between rain drops ....☔💦💔 Uni + Zawgyi✔✔✔