Kapitel 5: josefin

99 6 1
                                    

Hej! Här kommer lite snabb info vem Josefin är!
Hon heter Josefin och kallas för Fino.
Hon har blont hår.
Neonblåa ögon.
Hennes varg är kritvit och hennes ena öra är svart. Vargens ögon är också neonblåa.
Hon är 10 år gammal och har inga föräldrar. Bara en store bror som är 17 år gammal. Han heter Jacob.
Hennes inre varg heter Lina.
------------------------------------------
Josefin's POV
-FIIIINNNOOOO"
-Jaja, jag kommer Jacob, jag skrattar lite och börjar gå mot varan stuga.

Påvägen mot min och Jacobs stuga träffar jag Ariana.
-Hej"
-Hej Fino!
Hon ler mot mig och skrattar när jag rusar mot Jacob och skrämmer han.
-Shit, där fick du mig syrran.
Han lyfter upp mig i luften och snurrar runt mig i ett tag innan han kollar allvarligt på mig och säger: Du måste skifta för första gången snart Josefin.
-Ja, jag vet men jag vill inte det"
-Men när du gjort det så är ju över sen och då kommer det inte kännas"
-Jag vet"
(För er som inte vet så gör det jätte ont när man skiftar för första gången och Josefin har inte skiftat än så att ni vet)
Imorgon ska jag och en annan kille som är 10 år också skifta för första gången. Men jag vet inte om jag vill.

En dag senare.................
Okej, ta det lugnt nu. Jag vill och ska skifta. Jag tänkte efter en stund och kom fram till att jag ska skifta idag med Jonatan.
Och ingen annan ska vara med utom Lisa (flockens helare) hon ska bara vara med ifall något går snett.
Jag går mot tränings hallen och Jonatan och Lisa är redan här.
-Nu är det viktigt att ni bara försöker slappna av första gången och efter den här gången så kommer det inte kännas för då vet eran kropp att det inte är något farligt och då gör den att av sig själv på 3 sekunder, berättar Lisa"
---------------------------------
Hej finisar! Kort kapitel, vet.
Kram W❤️

My secretМесто, где живут истории. Откройте их для себя