La scoala 2

1.9K 38 2
                                    

M-am trezit, ca de obicei la ora 07.00, m-am dus in baie sa imi fac siesta si dupa aceea m-am imbracat cu o pereche de blugi albasri si rupti, un tricou albastru pe care scria Love mi-am luat tenisii albastri am mers in bucatarie mi-am luat un mar si am pornit la drum.

La scoala
Dupa 2 minute de mers pe jos am intrat in scoala.
-Bunaziua.
-Bunaziua, tu trebuie sa fii fata cea noua,nu?
-Mda eu sunt.
-Deci, poftim orarul tau si dute la etajul 2 usa nr. 14.
-Ok, mulțumesc domnul director. Larevedere!
-Ah, era sa uit, pe diriginta ta o cheama Veronica.
-Ok domnule. Larevedere!
In clasa
Dupa ce am intrat am vazut peste tot doar grupuri de copii care faceau o galagie de nedescris.Dupa ce a intrqt diriginta m-a prezentat si ma poftit sa iau loc. Eu m-am pus langa o fata ce parea destul de draguta.
-Buna.
-Buna.Eu sunt Sandra si tu esti...
-Eu sunt Nina, incantata de cunostiinta.
-Idem.

Dupa ore.

Dupa ore Sandra mi-a prezentat grupul ei. Mai era o fata si inca 3 baieti.
-Hey gașca!
-Hey Sandra!
-Deci ea e fata cea noua o cheama Nina, Nina ea este Cleo iar ei sunt Brandon, Jack si el e Nick.
-Incantata de cunostiinta! Am zis eu zambind. Trebuoe sa plec a venit tata dupa mine. Pa!
-Pa! zic toti in cor.

Pov. Nick

Cand am vazut-o pe Nina am simtit ca si cum o sageata de-a lui Cupidon m-a lovit. Nina daca ramane la noi in gasca o sa fac tot posibilul sa se indragosteasca de mine, si daca nu voi reusi o sa ma mut in casa cu bunica unde are o pisica foarte ciudata la care iam pus nume Messi.

Ură sau iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum