Karate ciudat 16

569 12 0
                                    

Ziua urmatoare
M-am gandit sa ma schimb, poate asa nu va mai suferi nici eu ni el.De acum am sa fiu mai rece, am sa ma inscriu la Karate sau la Neînfricati, nu am mai auzit de ei, dar hai sa vedem.
La scoala
-Hey fetelor!- zic eu.
-Hey Nina!-zic Cleo si Sara in cor.
-Nina, ce faci dupa ore?-ma intreaba Sandra.
-Vreau sa ma inscriu la Neinfricati, asa ca nu o sa ies pe afara.
-Neinfricati? Eu sunt o Neinfricata, dar e destul de greu, daca vrei sa iesi din clubul nostru ai 2 variante: ori te spanzuri ori te omoram noi in bataie. Te rog nu te inscrie, cum ai mai fost si in coma, asa e mai usor sa te omoram.-zice Cleo.
-Ok... Atunci merg la Karate.

Dupa ore
Sunt in sala de antrenamen, si Sara a vrut sa se inscrie si Cleo a mers sa le spuna la Neinfricati ca pleaca.
-Buna fetelor!-zice un baiat care de la noi de la scoala, dar nu stiu cum il cheama.
-Hey...baiat pe care nu stiu cum il cheama.-zic eu.
-Eu sunt Nico, fratele lui Brandon si...
-Si Brandon face karate?!- intrerupe Sara.
-Da, stai, tu esti iubita lui?-zice Nico.
-Da, tia povestit de mine?
-Da! Si inca cat.
-Eu va las merg sa vad ce face Scumpul meu.
-Ok, pa!-zic eu cu Nico de odat'.
-Buna-zic eu mai timida.
-Buna, tu esti...
-Nina, vad ca ai centura neagra, fain!
-Da...daca vrei te ajut sa ai si celelalte centuri.
-Ok, mersi.

Dupa ce a venit antrenorul
-Buna elevi, am auzit ca sunt persoane noi.Sus in picioare.
M-a luat o spaima, dar Nico a apus sa nu imi fac grij, asa m-am calmat putin.
-Prezentativa.
-Buna, eu sunt Sara, am 16 ani si sper sa ne intelegem.
-Buna, eu sunt Nina, am 16 ani, am un frate pe nume Danny, parinti mi-au murit si sper sa devenim atat de apropiati ca si frati.
-Bine fetelor, aici avem 2 baieti, frati, Nico si Brandon, ei va vor ajuta sa evoluati in lupte pana ce aveti centura galbena si dupa aceea va antrenez eu mai departe cu ceilalti copii.
Dupa 30 min
-Fetelor veniti putin.
-Spuneti-zic eu si Sara deodat'.
-Aceste lupte nu sunt doar karate, noi suntem un grup de "criminali", nu va ganditi ca omoram pe nu stiu cine,doar ii batem, ex: un criminal a scapat din puscarie, politia ne anunta pe noi si noi ii dam in gusa pana ce abia mai sufla.
-Si cum ne numim?-intreab eu.
-R.R.
-Si de la ce vine prescurtatea?-Sara.
-De la Rocile Reci.
-Va bagati?-intreaba profu'
-Logic!- noi 2 in cor.

Ură sau iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum