Party cu surprize. 8

747 15 1
                                    

Pov Nina.
Acasa am plecat deodata cu Nick, am aflat ca eram vecini, dar inainte sa intru in casa.
-Nina
-Spune draga, ce e?
-Jack da o petrecere, vrei sa mergem impreuna?
-Desigur.
-Ok, papuso vin dupa tine la 20.00!
-Ok, bye!
-Bye!
Ora 19.00
Ma pregateam pentru petrecere, mi-am luat o pereche de blugi negri rupti, un tricou tot negru cu spatele gol si in fata scrie Fuck , iar in picioare o pereche de botine cu platforma.

Pov Nick
E ora 19.30 si am inceput sa ma pregatesc. Mi-am luat un tricou negru care imi scotea patratelele in evidenta, o pereche de blugi tot negri rupti ci cu bretele la spate si in picioare mi-am luat o pereche de tenis Vans si am pornit dupa Nina.

-Buna frumoaso, esti gata?
-Da, stai sa merg sa imi iau 2 tigari.
Stai ce?! Fata asta fumeaza? La inceput parea o fata destul de copilaroasa si credeam ca nu e buna in grup pentru ca toți cei din grup fumam dar... cu atat mai bine.

La petrecere
-Ce fain e, e intro padure, casa parasita. TARE!
-Ok fumatoarea mea, hai sa bem si noi ceva.
-Ok, eu sar pe bere!

Pov Nina
Era ora 2.00 noaptea, eram rupta de beata si Nick cred ca la fel.
-Nina, hai ca vreau sa iti arat ceva.
-Ok, hai sa mergem.

Am ajuns la o cabana care era destul de departe de oras dar nu conteaza, in timp ce eram cu Nick ma simtem protejata.
-Nina.
-Da Nick.
-Inchide usa.
-Gata boss.
-Acum, am sa iti spun o reteta de tort: o ora de pupici,100 grame de iubire, o banana, 2 oua, 15 minute de amestec, un geamat lung si 10 picaturi de frisca.Ce zici, o facem?
-Da, dar ai, sti tu ce?
-Normal ca am.
-Ok, atunci sa ii dam drumul! Pana dimineata nencetat!
-Normal ca pana dimineata!

Ură sau iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum