Nick, inca te iubesc 17

585 23 0
                                    

In pauza.
-Hey Nina.-Nico.
-Nico! Ce ma bucur sa te vad, ce faci?
-Bine, uite...trebuie sa iti zic ceva.
-Spune.
-Uite, eu am sentimente fata de tine...si mai bine o sa iti demostrez.
Inchide ochii.
I-am inchis si dintro dat'......PUF! Ma sarutat! Cand am deachis ochii am observat ca Nick ne-a vazut, era foarte tris, si-a lasat capul in jos si a facut un gest cu piciorul ca si cum ar da intro piatra, si a plecat.
Acum imi pare rau ca nu am respins sarutul.
-Nico, eu trebuie sa plec, vorbim in pauza viitoare.
Am fugit sa ii spun lui Nick ca tot ce a vazut nu era real.
Pe cand colo... Iar a sarutato pe Clara. Acum nu ma intorc, vorbesc cu el.
-Nick! Ce faci?-zic eu pe un ton mai rece.
-Ce ai facut si tu. Clara, lasane singuri, te rog.
-Mersi, acum,șaiha de aici.-zic eu cu lacrimi in ochi.
-Nina, daca tu ti-ai gasit pe cineva eu de ce nu am voie? Ai vrut sa fim dinou impreuna?
-Da-zic eu plangand.
-Atunci, imi pare rau, dar sunt luat.-zice Nick lasand capul in jos.
-Eu nu mai cred in tine si nici in vorba ta, ti-ai batut joc de mine si de dragostea mea. Va veni si o zi cand vei realiza, cat de mult te-am iubit, dar, nu va mai conta, nu mai voi mai fi in viata ta.
-Nina, imi pare rau.
Pov Nick.
Imi pare atat de rau de ea, dar ea acum are iubit, de ce mai vrea sa fie cu mine?
Pov Nico.
Ma plimban, si am vazuto pe Nina vorbind cu Nick, dar ea plangea. Am sa merg sa vad ce a patit.
-Nick! Ce i-ai facut lui Nina?
-Am intran in viata ei si, acum im pare rau de ce am facut, am facuto doar sa sufere nu am facuto fericita. Dar acum esti tu in viata ei si sper sa nu faci aceeasi gresala ca mine, ai grija de ea, e o fata minunata, mereu am sa o iubesc, dar nu pot sa mai fiu alaturi de ea pentru ca nu am fost bun cu ea.
Mi sa parut ciudat tot ce a spus Nick, dar imi vibe sa ii dau in cocoasa pana ce ii ies matele pe gura pentru ce ia facut Ninei.
Pov Nina
-Nick...eu...-zic prin lacrimi, dar ma intrerupe.
-Si eu te iubesc, dar pentru ca tin la tine si vreau sa fii fericita te las libera.
-Nu ma faci fericita lasanduma singura, ma faci trista, si eu o sa te fac la fel de trist cum mai facut tu pe mine, vei afla de la Cleo si Sara cand vor pune vina pe tine pentru ce am sa fac.
Pov Nick.
-Nina, nu vorbi prostii, acum ma ai pe mine, trecutul e trecut, daca Nick tea parasit, aia nu inseamna ca si eu o sa fac la fel, acum esti a mea.-zice Nico.
Am inceput sa tremur de nervi, imi venea sa ii pusc un pumn in mecla dar dupa Nina ma ura mai tare.
-Nu! Nu sunt a ta! Sunt a lui Nick ori ce ar fii, nu il las asa repede!-zice Nina strigand si indepartanduse de Nico.
Nico a inceput sa se enerveze pentru ce ia spus Nina, si ii da o palma si ea pica jos, in acel moment toti erau cu ochii spre noi, eu nu stiam ce sa fac, asa ca am strigat:
-Handicapatule! Nu stii ce inseamna sa dai intro fata!
Am luato pe Nina in brate, era lesinata, de cand a lovito masina a devenit foarte sensibila. Am luat telefonul si am sunar la 112 sa nu i se intample ceva rau Ninei.
Pov Sara
Convorbire telefonica:
-Da
-Sara sunt Nick, nu am timp de dat explicatii, sunai si pe ceilalti si spunele sa vina repede la spital, hai si tu, am sa iti zic doar ca pe Nina o duce salvarea.
-Ok, ne vedem.
Oare ce a patit? Am sa vorbesc cu Nick cand ajung la spital.
Dupa 10 min
-Nick! Ce sa intamplat?!
-Nico, ia dat o palma la Nina incat a lesinat.
-Nico?! Fratele lui Brandon?
-Da
-Nu imi vine sa cred parea atat de cuminte.
-Era, de cand sa inscris la R.R a devenit foarte rau, acum mie si lui Jack ne ie foarte frica sa nu se intample acelasi lucru si cu Brandon.

Hey cititori, va rog comentati cu parerile voastre si daca va place cartea, apasati pe steluta. Va pup

Ură sau iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum