BÖLÜM-1-

17 5 0
                                    

6/05/2018 saat:12.30

Mayısın 6'sı pazar günü. Eva'nın doğum günü. Tam tamına 17 yaşına girecek. Annesi, evi süslerken Eva yakın arkadaşları olan Alex, Darla, Harry ve Thomas ile mesajlaşırken  bir şekilde, dışarı çıkma planları kuruyor.

5'Lİ ÇETE grubu:

Eva: Arkadaşlar, herkes beni dinlesin. Bugün benim doğum günüm ve evde 12 yaş çocukları gibi doğum günü partisi yapmayacağım. Yani bu gece bir şekilde dışarı çıkıp partimi orda kutlamak istiyorum.

Alex: Saçmalama annenlere ne diyeceksin ? Gizlice çıkarsan çok korkarlar ve bu yaptığımız yanlış olur.

Thomas: Evet başladı yine Alex korkma başımıza bir iş gelmez gidelim işte eğlenelim bu gece.

Harry: Evet, Thomas doğru söylüyor çıkalım. Korkma Eva biz seni bu gece bir şekilde kaçıracağız.

Eva: Çok teşekkür ederim arkadaşlar hepinize minnettarım. Şimdi telefonu kapatmam lazım annem çağırıyor.


Aradan tam bir saat geçti saat 13:30'a  geliyor. Eva, stresten tırnaklarını yemeye başlamıştı bilem. Annesi Eva'nın bu halini görünce kızım korkma yalnızca sıradan, her zamanki gibi bir doğum günü yapacağız nedir bu telaş demişti. Eva annesini  duymuyordu. Halen, olduğu yerde dona kalmış düşünüyordu. Annesi, ah canım kızım nedir seni bu kadar telaşlandıran deyip koluna dokunduğunda Eva aniden irkildi ve ah anne sen miydin beni korkuttun dedikten sonra Annesi aslında korkutmak istememiştim özür dilerim canım kızım dedi. Eva, tüm cesaretini toplayarak:

Eva: Anne sana bir şey söyleyeceğim ama kızma.

Anne: Tabi ki kızmam söyle bakalım.

Eva: Anne ben bu yaşıma kadar hep evde kutladım doğum günümü artık arkadaşlarımla baş başa kutlayıp eğlenmek istiyorum zaten okulumuzda bir süreliğine kapandı neden halen evde kutluyoruz doğum günümü?

Anne: Gülümseyerek demek ki benim kızım artık olgun yaşa gelmiş sürprizinde bir anlamı kalmayacak ama biz sana babanla bir sahilde tatil yeri ayarladık oraya istediğin arkadaşlarını götürüp istediğin kadar kalabilirsin.

Eva: Birden ayağı kalkıp neeee, çok sevinirim o zaman hemen hazırlanayım.

Eva annesin yanağından bir öpücük kondurup odasına doğru koşarak arkadaşlarına haber verip, onlarda seve seve katılırız, dedikten sonra bavulunu hazırlamaya başlamıştı bilem. Çok geçmeden her şey hazırdı. Ve birden 5'li çeteden bir mesaj geldi:

Thomas: Arkadaşlar isterseniz herkes Eva'nın evinde buluşsun ben arabayla sizi alacağım. Babam kendine yeni araba aldı bu arabada bana kaldı o tatil yerine bu arabayla gideceğiz bekle bizi tatil biz geliyoruz.

Herkes Eva'nın evinde buluşmuş heyecanlılardı. Her şey tam gözüküyordu, sanırım. Hayır Thomas eksikti arabayı mı getirememişti yoksa unutmuş muydu ? 

Darla : Ah sanırım o Thomas, hey saçına ne yapmış o ?

Eva: Ooo güzel duruyor ama Darla tatlım çok düşünmeyelim böyle şeyler.

Darla: He heyy ne düşünmeyelim.

Eva gülereki, Thomas'ın yanına koşmuştu. Thomas bir an bizi ekeceğini düşündük neden bu kadar geç kaldın. Ve saçına ne yaptın?

Thomas, hiç bir şey yapmadım bu benim doğal halim dedikten sonra herkes gülmeye başlamıştı. Ve bavulları arabaya yerleştiriyorlardı. İşte yolculuk başlamıştı.

Eva en öne oturmuş.  Alex, Harry, Darla ise arkaya oturmuşlardı. Herkes halinden memnundu. Son ses şarkı açıp güneşin batışıyla yolcuklarına devam ediyorlardı. Ve aniden araba bir şeyin üzerinden geçmişti herkes birden sarsıldı ve Thomas aniden yol kenarındaki ormanlığın içerisine girdi neyse ki ucuz kurtuldular bir ağaca çarpıp durmuşlardı. Herkes korkmuştu ve hemen arabanın içerisinden çıktılar. Ne ye uğradıklarını şaşırmış bir şekilde birbirlerine bakıyorlardı.

Darla grup lideri olarak öne çıktı ve

Darla: Arkadaşlar sakin olalım herkes telefonunu çıkartsın ve ailelerimizi arayalım ve neler olduğunu söyleyip bizi almaya gelsinler dedi.

Herkes telefonlarını çıkarmıştı ama hiç biri çekmiyordu. Eva ağlamaya başlayıp arkadaşlar her şey benim yüzümden kusura bakmayın diyordu. 

Harry, Eva'nın yanına gidip hayır korkma hiç bir şey senin yüzünden değil sen çok akıllı ve bir o kadar da güzel bir kızsın  bununda üstesinden geleceğiz dedi.

Thomas: Ağlama sırası değil Eva hadi herkes ihtiyacı olan şeyleri alıp beni takip etsin ormanın içinden yürümeye başlayacağız hava kararmadan bir yere ulaşmış oluruz umarım dedi.

İşte gerçek yolculuk şimdi başlamıştı. Saatlerce yürümüşlerdi ve bir kasabaya denk gelmişlerdi. Kasaba küçük olmasına rağmen çok şirin ve düzenliydi. İnsanları da öyle görünüyordu.

Eva: Ahh sanırım biraz dinleneceğiz hadi kasabaya girelim.

Kasabaya girdikleri an tüm insanlar onlara değişik bir şekilde bakıyorlardı ve kasabanın yardımcısı olan pala bıyıklı, saçları beyazlaşmış ve elinde bir silah olan yaşlı biri onlara doğru geliyordu. Ve kalın sesiyle siz de kimsiniz kasabamızda ne işiniz var dedikten sonra Alex direk atılarak konuşmaya başlar.

 Alex: Şey biz kaybolduk ve ormanda bir çıkış yolu arıyorduk ve kasabanızı gördük geldik rica etsek bu akşam burada kalabilir miyiz ya da en azından ailelerimiz bizi bulana kadar.

Pala bıyıklı Adam: Gülümseyerek tabi çekinmeyin buyurun gelin aa az daha unutuyordum ben Nikita buranın yardımcısıyım gelin sizi Bilge Nineyi götüreyim o buranın en bilgesi bu kasaba yapıldığı zamanların ilk yıllarından beri yaşıyor tanrı onu korusun.

Thomas: Teşekkür ederiz gelin arkadaşlar arkamdan ayrılmayın.

Ve sonunda o çok bilge ninenin yanına gelirler. Nine buyurun çocuklar çekinmeyin der ve Nikita'ya git işareti yapıp çocuklarla sohbet etmeye başlar.

Bilge Nine: Öncelikle kendimi tanıtmakla başlıyım ve sonra sizi tanıyım. Benim adım Cameli sizce ne anlama geliyor olabilir?

Darla: Bilge mi demek yada yaşlı teyzemi demek?

Eva: Darla kes şunu yaşlı kadınla böyle konuşmamalısın. Kusura bakmayın Cameli nine

Bilge nine: Ah siz gençler ne kusuru ama bana buralarda Bilge Nene diye hitap ederler sizde bana öyle derseniz sevinirim.

Daha sonra Bilge Nine Darlaya dönüp sen siyah saçlı, ela gözlü güzel kızım Cameli o anlama gelmiyor ama ismimin anlamını bilem tahmin etmen ne hoş.

Darla, Utanmış bir şekilde teşşekür eder ve Bilge Nine konuşmasına devam eder.

Evet benim ismimin anlamı çiçek açan bitki anlamına gelir. Herkes önceden bana Cameli nine derdi her yere nurlar saçtığımı söylerlerdi hiç inanmazdım ama şimdiki halimize bakacak olursak doğru da söylüyor olabilirlermiş. Ben tam 105 yaşındayım ve bu kasabada doğup büyüdüm annemlerde burada doğup büyüdüler ve benim çocuklarımda torunlarımda burada yaşıyorlar nesillerce böyle gitti burası tam tamına 200 yılık bir kasaba .

Herkes şaşkın bir ifade ile  biz bunları bilmiyorduk ve bizi kasabanıza aldığınız için teşekkür ederler. Ve akşam olunca sıcak çorbalar içilir kamp ateşinin önünde korku hikayeleri anlatılır eğlenilir ve herkes yatmaya gider.  Alex, Darla, Eva, Harry ve Thomas bu hallerinden çok memnun gibiler...

Herkese iyi okumalar gelecek bölümlerde görüşmek üzere...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LANETLİ KASABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin