Παρτ6

538 15 0
                                    

-Κοιτα, οσο αναφορα αυτο που εγινε πριν
Και πριν προλαβω να συνεχισω γυρναει και με φιλαει. ΩΧ!! Γιατι νιωθω ετσι; Μηπως μαρεσει; Οχι, οχι. Δεν πρεπει να μαρεσει. Αθηνα συνελθε ειναι ο καλυτερος σου φιλος. Δεν μπορεσα να αντισταθω και ετσι αφεθηκα στο φιλι του.... Οταν σταματησαμε δεν ηξερα τι να πω και ετσι εφυγα απο το δωματειο.

                           ~Νικος ποβ~
Κατσε. Μολις φιλησα την Αθηνα για 2η φορα; WTF!!! Αχ τι θα κανω; Αυτη η κοπελα παντα μαρεσε, ομως ποτε δεν ηξερα πως να το πω•και για αυτο ελεγα οτι ειμαι bi για να αποφυγω τις παρεξηγησεις. Βεβαια θα μου πειτε ας ελεγες κατι αλλο αλλα ναι ηταν η μαλακια της στιγμης. Ουφ! Τι θα κανω; Μηπως να πω την αληθεια; Θα μιλησω στην Μαρω μηπως με βοηθησει. Ας το αφησουμε ομως για τωρα γιατι εχουμε ενα παρτυ.

                         ~Αθηνα ποβ~
Αθηνα συνελθε. Αστο αυτο τωρα. Εχουμε παρτυ τρελο. Θα πας εκει και θα ξεφαντωσεις με τα παιδια. Θα περασεις καλα. Αντε παρε τα ποδια σου. Οταν φτασαμε ειχε αρκετο κοσμο. Ευτυχως υπηρχαν ακομα καναπεδες οποτε κατσαμε εκει. Ο αγγελος καθοταν διπλα στην μαρω, ο νικος μιλουσε στο τηλεφωνο του στον εξω χωρο για να ακουει και ο μαρκος χορευε με μια ξανθια. Κατσε καπου το ξερω αυτο του κουνημα. Μην μου πεις οτι ειναι η Αναστασια!!ΠΩΩΩ τι θελει αυτη εδω. Πρεπει να το πω στην μαρω. Κατσε που πηγανε. ΟΜΓ μην μου πεις οτι πηγαν στο μπανιο. Μαλιστα με βλεπω να γινομαι συντομα θεια. Τελος παντων. Ο νικος ερχεται προς το μερος που καθομαστε. Η στιγμη ειναι αβολη αλλα αποφασιζει να μιλησει πρώτος εκεινος.

Γεια σας. Δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο. Δεν ειναι καλο γιατι εχω καιρο να γραψω. Υποσχομαι στην συνεχεια να εχει πιο σασπενς. 💕

Ο κολλητος του αδερφου μουWhere stories live. Discover now