Παρτ 9

243 6 0
                                    

Βγαινω απο το μπανιο και παω προς το δωματειο μου. Ξαπλωνω λιγο στο κρεβατι. Αποφασιζω να ακουσω μουσικη να χαλαρωσω. Πιανω τα ακουστικα τα βαζω και ανοιγω το σποτιφαι για να διαλεξω τραγουδια. Επιλεγω μια πλειλιστ που εχω φτιαξει και την βαζω να παιξει. Αφησα το κινητο διπλα μου και εμεινα ξαπλωμενη να κοιταω το ταβανι σκεπτομενη οσα εγιναν πριν. Μηπως να του στειλω μηνυμα να το συζητησουμε; Αλλα θα ειναι αβολο.
Ε ναι τωρα μην μας περασει και για απελπισμενες λυγουρες.
Να και μια φορα που θα συμφωνησω με την μικρη Αθηνα. Σημειωστε το. Πρεπει να εκατσα αρκετη ωρα ετσι, ακουγοντας μουσικη και κοιτωντας το ταβανι. Ωσπου αποφασισα να κατεβω κατω μηπως φαω τιποτα να δω αν εχει ξυπνησει και η τρελη. Σηκωνομαι αλλα εξακολουθω να ακουω μουσικη και κατεβαιμω προς την κουζινα. Ετσι οπως φτανω στο τελος της σκαλας βλεπω τον αγγελο να φιλιεται με την μαρω η οποια μπορω να πω οτι ειναι και σε...πολυ ωραια θεση.
Α ρε αθηνα θα γινεις θεια. Αχ οχι δεν μπορω ειμαι πολυ νεα για να κυνηγαω πανες.
Δεν με πηραν χαμπαρι οποτε και προχωρησα προς την κουζινα να βρω να φαω κατι. Δεν ειχαμε πολλα. Πρεπει να παμε για ψωνια αλλα σωθηκα τωρα με αυτους τους δυο. Τελικα αποφασιζω να φτιαξω ενα καφε. Οχι ρε γαμωτο δεν εχουμε ζαχαρι. Πρεπει να παω να ζητησω απο διπλα...τον Μαρκο. Πωωω και δεν εχω ορεξη τωρα να ακουσω τις μαλακιες του αλλα θελω καφε τωρα. Αντε καλα θα παω. Πηρα τα κλειδια βγηκα απο το σπιτι και πηγα προς το απεναντι διαμέρισμα. Πατησα ελαφρα το κουδουνι αλλα κανεια δεν ανοιξε. Περιμενα αλλα δυο λεπτα αλλα τιποτα. Εκει που ετοιμαζομαι να φυγω ανοιγει η πορτα. Ανοιξε ο Μαρκος ο οποιος ηταν γυμνος με μια πετσετα τυλιγμενη στην μεση του. Ειχε βρεγμενο μαλλι καθως το σωμα του ηταν καλυμμένο με σταγονες νερου. Τον σκαναρα απο πανω μεχρι κατω. Ειχα μεινει. Δεν ηξερα οτι εχει τοσο ωραιο σωμα. Δεν μπορουαα να βγαλω λεξη. Τη σιωπηε εσπασε αυτος.
Μ-το ξερω οτι ειμαι ωραιος αλλα δεν χρειαζεται να καρφωνεσαι τοσο. Αν θες βεβαια αυτο το θεαμα μπορεις να το απολαυσεις και σε πιο πράιβετ στιγμες, ειπε και μου εκλεισε το ματι. Πρεπει να εχω κοκκινησει σαν ντοματα με αυτα που ειπε. Προσπαθησα να μην δειξω τον «θαυμασμο» μου προς το σωμα του.
-χαχα τι ψωναρα που εισαι. Σιγα. Εχω δει πολυ καλυτερα σωματα απο αυτο. Μην παιρνεις πολυ θαρρος κιντ. Και εκεινη τη στιγμη σουφρωνει τα φρυδια του και με τραβαει μεσα στο σπιτι στριμώχνοντας με στον τοιχο.
Μ- τι εννοεις εχεις δει και καλυτερα σωματα που τα εχεια δει; Εχεις προχωρησει;
Εμεινα μαλακας. Δεν περιμενα τετοια αντεδραση. Εγω για ζαχαρη ηρθα και αυτος μου κανει ανακριση.
-μμμ νομιζω πως αυτο δεν σε αφορα.
Μ- τι δεν με αφορα γαμωτο.
Αρχιζε να νευριαζει. Τι φαση γιατι;
-Μαρκο κοψε τις μαλακιες και ασε με ησυχη. Εγω ζαχαρη ηρθα να ζητησω και εσυ με ρωταα πραγματα τα οποια δεν σε αφορουν. Και απο που και ως που σε νοιαζει εσενα για το τι κανω εγω. Χα δεν ειμαστε καλα.
Μ- σκασε. Ετσι και εχεις προχωρησει με αλλον θα γινει χαμος.
-εξκιουζμι; Γιατι να γινει χαμος. Δεν καταλαβαινω γιατι αντιδρας ετσι. Οτι θελω θα κανω εσενα τι σε κοφτει;
Μ- με κοφτει γιατι...σταματησε για λιγο και ετσι βρηκα την ευκαιρια να τον τσιγκλήσω.
-γιατι...;
Μ-γιατι μονο εγω θα σε ακουμπαω και ιδιως για τετοιες στιγμες. Και να πεις στον μαλακα τον φιλο σου τον νικολακη να μην σε ξαναπλησιασει γιατι θα εχουμε θυματα.
-εισαι σοβαρος τι ειναι αυτα που λες;
Και εκει που παω να συνεχισω με φιλαει. Με φιλουσε τοσο παθιασμενα. Δεν το περιμενα. Μα τι συμβαινει τι παθος ειναι αυτο; Προσπαθω να τον σπρώξω αλλα δεν τα καταφέρνω. Λογικο αυτος μου ριχνει δυο κεφαλια και ειναι και τερμα γυμνασμενος. Εν τέλη αφεθηκα για αλλη μια φορα στο φιλι του. Χωρις να σταματησει με πιανει απο τους γλουτους και με σηκωνει βαζοντας τα ποδια μου γυρω απο την μεση μου. Κατευθύνεται προς τον καναπε οπου και με ακουμπαει ξαπλωνοντας απο πανω μου. Δεν εκανε αποτομες κινησεις. Ηταν ηρεμη στιγμη παρα την ενταση που υπηρχε αναμεσα στα κορμια μας. Ξαφνικα σταματαει. Η ανασα και των δυο ειναι γρηγορη και εντονη. Γυρναει και μου λεει
Μ-τωρα καταλαβες τι εννοω μονο εγω θα σε αγγιζω;
-δεν μπορουσα να πω τιποτα. Απλα τον κοιταξα και εγνευσα καταφατικα.
Μ-ετσι μπραβο, ειπε και σηκωθηκε απο πανω μου. Εκατσε στον καναπε λιγο πιο περα και χαλαρωσε το σωμα του ριχνοντας το κεφαλι του προς τα πισω. Δεν σκεφτομουν τιποτα παρα μονο οτι τον θελω. Ολα αυτα τα χρονια με ειχε στο φτύσιμο και τωρα ξαφνικα κανει ολα αυτα. Δεν θα ενθουσιαστω αλλα σιγουρα θα το εκμεταλλευτω. Χωρις να σκεφτω κατι αλλο σηκωνομαι και καθομαι πανω του (οπως καθοταν πριν η μαρω πανω στον αγγελο;) ). Ξαφνιαστηκε. Δεν το περιμενε. Ουτε εγω περιμενα να το κανω αλλα κοιτα να δεις που εγινε. Αυτοματως εβαλε τα χερια του στην μεση μου και με κρατουσε απο εκει.

Ουφ ωραιο και αυτο κάιντα σπάισι θα ελεγα. Ε θα δουμε πολλα τετοια σιγοθρα💕💕

Ο κολλητος του αδερφου μουWhere stories live. Discover now