Ο νικος κοιμαται. Τον καθαρισαμε απο τα αιματα περιποιηθηκαμε τις πληγες και τον βαλαμε να ξαπλωσει επανω στο δωματειο του αγγελου. Ειμαστε ολοι στο σαλονι διασκορπισμένοι στους καναπεδες. Τι κακο ηταν αυτο. Ο νικος χτυπημενος και ο αλεξ που κανει την εμφανιση του; Ειμαστε ολοι σοκαρισμενοι και ταραγμενοι και πολυ περισσοτερο ο αλεξ.
Για να σας ενημερωσω. Ο αλεξ ειναι, μαλλον ηταν φιλος μας. Πολυ δεμενοι ειμασταν ολοι και λιγο παραπανω με τον Μαρκο μιας και ηταν οι δυο μεγαλυτεροι. Ομως στο λυκειο εγιναν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ και απομακρύνθηκε απο την παρεα μας καθως εκανε σχεση με μια απο τις χειροτερες κοπελες που ειχαμε στο σχολειο. Ειχα ακουσει οτι κατι ειχε γινει μεταξυ του Μαρκου και του Αλεξ τοτε και για αυτο εκοψε εντελως με την παρεα μας. Να αναφερω επισης οτι ειμασταν μαζι για ενα διαστημα αλλα για εναν λογο που ποτε δεν εμαθα το τελειωσε μονος του. Τελος παντων. Ειχαμε πολυ καιρο να ακουσουμε απο αυτον. Και η τελευταια φορα που βρεθηκαμε ολοι μαζι δεν ηταν καλη. Βλεπετε...οπως σας ειπα ειμασταν μαζι ενα διαστημα. Ε προς το τελος αυτου που ειχαμε, εγινε εναα μεγαλος καβγας μεταξυ εμενα και αυτον. Θα αναρωτιεστε τι εγινε. Ε ειχαμε βγει εδω πιο κατω στην πλατεια αλλα εκεινη την μερα δεν ηταν καλα. Ειχε νευρα και γενικως υπηρχε ενταση. Μην τα πολυλεω ξεσπασε καβγας μεταξυ μας. Αγριος καβγας με φωνες βρυσιες μεχρι που τολμησε το καθαρμα να σηκωσει το χερι του κανοντας κινηση να με χτυπησει. Και τοτε εμαφνιστηκε απο το πουθενα ο Μαρκος με τον Νικο και τον αδερφο μου. Και πριν προλαβει να μην χτυπησει του αρπαξε το χερι ο Μαρκος ενω ο Νικος ετρεξε και τον χτυπησε τοσο δυνατα που τον εριξε κατω. Εγω ετρεξα αρην αγκαλια στου αγγελου και εβαλ τα κλαματα. Οταν σηκωθηκε το τερας αρχισε να μαλωνει και να παιζει ξυλο με τον Νικο ωσπου ο Μαρκος μπηκε στην μεση και τους χωρισε. Εκεινη την στιγμη ο αλεξ φωναξε στον Νικο οτι οταν τον ξαναδει μπροστα του θα τον αφησει ξερο. Και να που εγινε.
Μα-δηλαδη γυρισε ο αλεξ;
Α-μαλλον ναι και εκανε αρκετα αισθητη την παρουσια του. Ομως γιατι το εκανε αυτο; Τι εγινε;
- θυμαστε που ειχε γινει αυτος ο καβγας τοτε στην πλατεια και ηρθατε και με σωσατε;
Μα-τι εννοεις;
-θα σου πω μετα.
Α-ναι ναι που επαιξε ξυλο ο Νικος με τον αλεξ.
-ναι την ωρα που απομακρυνόταν ο Αλεξ φωναξε στον Νικο οτι οπου τον πετυχει θα τον αφησει ξερο.
Α-σαν εκδίκηση.
-ακριβως. Αλλα δεν μπορω να σκεφτω το γιατι...
Μ-για σενα...
Α-τι;
Μ-για σενα αθηνα ηθελε να παρει εκδικηση. Γιατι απο εκεινη την μερα σε εχασε και θεωρησε αιτιο τον νικο.
-δεν μιλας σοβαρα. Ο τυπος πηγε να με χτυπησει. Εαν δεν ειχατε ερθει ή ειχατε αργησει θα με ειχε στειλει.
Α-αυτο ειναι αληθεια Μαρκο.
Μ- το ξερω αλλα τωρα επεστρεψε και κατι πρεπει να κανουμε να προστατεψουμε την αθηνα. Ξερουμε ολοι οτι ο Αλεξ ειναι πολυ επικίνδυνος και οταν θελει κατι θα χρησιμοποιησει ολα τα μεσα που διαθετει.
-δηλαδη θα πρεπει να κρυβομαι;
Μ- οχι απλα θα πρεπει να εισαι προσεκτικη και καλα θα ηταν να μην μενεις πολυ μονη σου.
-φφ ενταξει.
Τοτε ακουμε βηματα και βλεπουμε τον νικο να κατεβαινει. Σηκωνομαι και τρεχω σε αυτον.
-νικο μου πως εισαι; Πονας ακομα;
Ν-οχι ενταξει ειμαι καλυτερα δεν ειναι βαρια τα χτυπήματα.
-αχ ευχαριστω παναγια μου, ειπα κι τον αγκαλιασα σφυχτα. Ομως ειδα την αντιδραση του μαρκου οταν τον αγκαλιασα. Σαν να τον ενοχλησε. Να νευριασε. Εκανε το χερι του μπουνια και κοκκινησε λιγο. Μα καλα τι γινεται; Ζηλευει;
Εισαι χαζη; Και βεβαια ζηλευει.
Καλως την. Πεταχτηκε σαν πορδη. Που το ξερεις οτι ζηλευει; Μπορει να σκεφτεται κατι αλλος. Πωωω ελεος. Στο απεδειξε πριν καποιες ωρες και στο ειπε κιολας οτι μονο εκεινος θα σε αγγιζει. Σκασε. Οκαυ.Νταξει προσπαθω να γραφω καθημερινα να μην χανεται η ροη. Πειτε αν σας αρεσει. Γεια σας💕
YOU ARE READING
Ο κολλητος του αδερφου μου
Teen FictionΗ Αθήνα είναι ενα 15χρονο κορίτσι που ζει με τους γονεις της και τον δίδυμο αδερφό της. Τι θα γίνει όταν η Αθήνα γνωριστει με τον κολλητό-player του αδερφού της;