Ωχ θεε μου τι ηταν και αυτο σημερα. Μια το ξυλο του Μαρκου στο μπαρ και μια τωρα ο νικος αιμοφυρτος εξω απο το σπιτι. Ουφ δεν αντεχω αλλο παω να κανω ενα μπανιο να χαλαρωσω. Ο αγγελος και η μαρω βλεπουν ταινια κατω ατο σαλονι και ο Μαρκος...εμ βασικα δεν ξερω εφυγε πριν αρκετη ωρα θα ειναι διπλα μαλλον. Τελος παντων. Πηρα ρουχα και μπηκα στο μπανιο αφησα τη μπανιερα να γεμισει, εριξα μια μπαθ μπομπ με αρωμα βανιλιας, εβαλα λιγη μουσικη και μπηκα μεσα. Ενω θα μαρεσε να εχουμε ντουζιερα, στιγμες οπως αυτη που θελω να χαλαρωσω για ωρες, η μπανιερα ειναι ιδανικη για μουλιασμα. Πρεπει να εκατσα μιση ωρα. Βγηκα εκανε το σκιν κεαρ μου και πηγα κατω. Τα πιτσουνακια τα ειχε παρει ο υπνος στον καναπε αγκαλια. Τους σκεπασα εκλεισα και την τηλεόραση και βγηκα στο μπαλκονι ακουγοντας την μουσικη παραλληλα. Εκει που εχω κατσει και εχω αφεθει στα λιρικς των τραγουδιων μου αναβει το κινητο. Μμ μηνυμα θα ειναι. Θα το δω μετα. Ομως ηθρε και αλλο μηνυμα και αλλο. Πολλα μηνυματα. Μα τι συμβαινει. Παω να το ανοιξω αλλα οχι. Αφησα κατω το κινητο και αυνεχισα να ακουω μουσικη ωσπου σταματησε γιατι καποιος με επαιρνε τηλεφωνο. Τς ποιος ειναι. Ποιος δεν μαφηνει να ηρεμησβ. Μμ ο Μαρκος. Τι θελει; Το σηκωνω.
-ελα τι εγινε.
Μ-γιατι δεν απαντας στα μηνυματα.
-γιατι θελω να χαλαρωσω ακουγοντας μουσικη. Τι συμβαινει εγινε κατι;
Μ-εισαι στο μπλακονι;
-ναι γιατι;
Δεν πηρα απαντηση παρα μονο τον ηχο τερματισμου της κλησης. Σε δυο λεπτα τον βλεπω διπλα. Ναι να αναφερω οτι οι βεραντες μας ειναι διπλα διπλα οποτε εχουμε επικοινωνια και κατσε τι. Μολις περασε το τοιχάκι που εχουμε αναμεσα μας. Οκαυ κατι ειναι και αυτο.
Μ-γεια και απο κοντα
-οκαυ δεν το περιμενα αλλα ελα κατσε. Να σου φερω κατι; Αν και δεν ξερω τι εχουμε.
Μ-αν εχεια φερει μπυρα.
-εφτασεεε.
Πηγα μεσα πηρα δυο μπυρες, τη μια του την εδωσα την αλλη την κρατησα.
-για πες λοιπον τι θελεις. Γιατι τοσο επιμονη στα μηνυματα;
Μ-απλα ηθελα να σε δω.Μικρο και τιποτα σπουδαιο. 💕
YOU ARE READING
Ο κολλητος του αδερφου μου
Teen FictionΗ Αθήνα είναι ενα 15χρονο κορίτσι που ζει με τους γονεις της και τον δίδυμο αδερφό της. Τι θα γίνει όταν η Αθήνα γνωριστει με τον κολλητό-player του αδερφού της;