Hola, em dic Allie Johnson, i tinc 18 anys recents fets.
La meva vida és com la de una adolescent normal i corrent, com la de qualsevol persona que et pots trobar al carrer. Tinc un germà petit que es diu Will i té dos anys menys que jo. I sincerament es nota que està per la meitat de la pubertat, no para quiet, cada dia vol sortit fins les tantes de la nit, però si el meu pare no el deixa, s'enfada com un nen de tres anys quan li prenen el pal que ha trobat al parc de costat de casa. Però al cap i a la fi, ens portem molt bé, tenim molta confiança i ens ho expliquem tot. El meu pare té una empresa de cotxes, així que la majoria de temps, el passa treballant. Així que quan no treballa i està amb nosaltres, no ens deixa quedar amb els amics ni fer coses per passar rato amb ell. Només parlo del meu pare perquè la meva mare va morir quan jo tenia 10 anys. Va morir a causa d'un accident de cotxe. Ella anava tranquil·lament per la carretera a portar al meu germà a un partit de bàsquet, però un camió els va xocar i va acabar amb la vida de la meva mare mentre el meu germà només es va trencar un os de la cama i un del braç. Em va costar molt seguir la meva vida normal sense una persona que estimava tant, però ara, ja m'he acostumat, tot i que a vegades encara la trobo a faltar.
Fa 5 mesos que estic sortint amb un noi, es diu Kaden i només em porta un any d'edat. Ell és el típic popular i guapo el qual tothom vol sortir amb ell, però que rarament està sortint amb mi. No crec que jo sigui la típica "pringada" però tampoc sóc popular com per que ell surti amb mi.
A part d'això tinc un grup de tres amigues, molta gent diu que els grups de 3 persones mai funcionen, però nosaltres portem des de que vam començar secundaria sent amigues i ens portem súper bé, tant que a vegades algunes persones ens diuen que semblem germanes. Aquestes amigues es diuen Railey i Makenzie.
Així que aquesta és la meva realitat...
YOU ARE READING
ALLIE JOHNSON
Teen FictionTot comença quan l'Allie, una noia amb una vida normal, com la de qualsevol persona comença a tenir símptomes d'alguna malaltia. Amb aquesta malaltia perd, recopera i fa amics. Alguns que fan més mal i d'altres que menys, però tot és per culapa o gr...